Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone családjába, a UPC márkanév nem tűnik el teljesen. A hasonló nevű UPC Direct műholdas televíziós szolgáltató továbbra is ugyanazzal a márkanévvel folytatja tevékenységét a magyar piacon.
A napokban megjelent a UPC Magyarország közleménye, mely szerint a vállalat hivatalosan is elhagyja eddigi jól ismert márkanevét, és április 1-től már a Vodafone égisze alatt folytatja működését.
Ezzel a lépéssel a UPC márkanév nem tűnik el teljesen, hiszen a hasonló nevű UPC Direct továbbra is ezzel a márkanévvel folytatja tevékenységét. A műholdas televíziós csomagokat értékesítő szolgáltató már 2010 óta a UPC Magyarországtól független vállalatként van jelen a magyar piacon.
A UPC Direct márkanév alatt működő szolgáltató anyavállalata korábban ugyanaz a Liberty Global volt, mint a UPC Magyarországnak.
2019-től a UPC Direct új tulajdonosa az M7Group lett. A cégcsoport székhelye a műholdas szolgáltatások fellegvárában, Luxemburgban van. Az M7Group Európa legnagyobb műholdas és IP televízió szolgáltatója, számos országban nyújt kiváló szolgáltatást, így Magyarország mellett Hollandiában, Belgiumban, Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában és Romániában is jelen van.
A UPC Direct kínálatában mintegy 116 magas minőségű műholdas, illetve digitális helyi és nemzetközi csatorna, valamint prémium csomagok széles választéka megtalálható. A szolgáltató 2019 végén bevezetett új, innovatív szolgáltatása a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül érhető el – az új online szolgáltatás akár 50 lineáris csatorna elérését biztosítja a meglévő műholdas termék kiegészítőjeként. Az applikációt a UPC Direct előfizetők díjmentesen tölthetik le, és ezen keresztül bárhol és bármikor hozzáférhetnek kedvenc műsoraikhoz okoseszközeiken keresztül.