Két új reklámfilmet mutatott be a Raiffeisen Bank idén ősszel. A sárga ajtó motívumra épülő új spotokban az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai jelennek meg. A filmek kivitelezéséért, valamint a márka- és kommunikációs stratégiáért a több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group felelt.
Háttér: Az óriási reklámzajban, a hitelfelvételi kedv folyamatos erősödésével egyidejűleg a bankok sokféle ajánlattal igyekeznek megszólítani a fogyasztókat, akiknek egyre nehezebb rátalálni a számukra legoptimálisabb megoldásra. A Raiffeisen Bank mindig kiemelt figyelmet fordít jelenlegi és potenciális ügyfelei igényeire, és igyekszik a felmerülő kérdésekre, élethelyzetekre megnyugtató válaszokat adni. Ez történik a „Nem mindegy, melyik ajtó” kampány esetében is.
A Raiffeisen bő egy éve útjára indított új kommunikációs platformjának központi motívuma a sárga ajtó, amely mögött mindig a megfelelő megoldás várja az ügyfeleket. A bank termék- és szolgáltatáspalettája megfelelő alapot nyújt ahhoz, hogy megkönnyítse az igénylőknek a személyi kölcsön felvételét – felesleges feltételek előírása nélkül – valamint útbaigazítást nyújtson a legmegfelelőbb bankszámla-ajánlat kiválasztásában.
A személyi kölcsönt és a különleges számlaajánlatot támogató kampányt a Raiffeisen Bank és a Republic Group kreatív szakemberei álmodták meg.
Yalcinkaya Veronika – marketingigazgató, Raiffeisen Bank Zrt.: A platform jól teljesít, beigazolódott, hogy a termék és az ügyfél közötti kapcsolat megteremtése alapvető fontosságú. Több kutatás, és az üzleti számok is visszaigazolták a kampány sikerességét. A cél az volt, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban adjuk át az üzenetet. Hangsúlyos szerepet kapott annak közvetítése is, hogy a pénzügyek a Raiffeisennél egyszerűen és gyorsan elintézhetők.
Megvalósítás: Az integrált reklámügynökség a produkciós csapattal együtt a mai vizuális trendekhez illeszkedő, egyszerű, minimalista világot álmodott meg mind a két reklámfilmnek, amelyekben az üzenet könnyen utat talál a fogyasztókhoz és a márka felismerése a lehető legegyszerűbbé válik.
Márton Szabolcs – kreatívigazgató, Republic Group: Escher-lépcső, fejre állított terek, ajtórengeteg, dokumentumvihar, megannyi könnyen dekódolható szimbólum, amelyek segítségével egyértelművé tesszük, és megmutatjuk az ügyfelekben végbemenő nehéz döntési folyamatokat. A filmek végén érkező sárga ajtóval a megoldást is látványosan prezentáljuk. Adott tehát egy erős insight és adott egy konzekvensen épített platform. Ha a kettőt a megfelelő szakemberek veszik a kezükbe, akkor garantált a siker. Üzleti és kreatív szempontból is.
A kampány intenzív online támogatásában a Republic Group több mint 10 fős digitális csapata is részt vett.
Alkotók
MEGBÍZÓI OLDAL
Raiffeisen Bank
- Marketing igazgató: Yalcinkaya Veronika
- Lakossági és online marketing vezető: Huhn Ágnes
- Senior marketing menedzser: Harangi Anikó, Küronya István
KREATÍV ÜGYNÖKSÉG
Republic Group
- Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
- Stratégiai tervezés: Fási Kata
- Head of copy: Román Dávid
- Szövegírók: Trkala Zsófia, Doman Gergő
- Head of art: Jancsi Mátyás
- Art director: Vári János Hunor
- Client service director: Szilágyi Fiorella
- Senior account manager: Pavuk Sophie
- Account manager: Diószegi Judit
GYÁRTÁS
- Producer: Faragó Attila – One Film
- Production manager: Víz András Péter
- Rendező: Menzkie
- DOP: Győri Márk
- Utómunka: Melon Fx