Január 1-től Sabján Johanna veszi át a Best magazin főszerkesztői feladatait Kolossváry Balázs eddigi főszerkesztőtől. Johanna megtartva korábbi munkakörét ezentúl is ellátja a Cosmopolitan főszerkesztői feladatait, így a jövőben párhuzamosan vezeti a két szerkesztőséget.
„2020-ban reflektorfénybe kerülnek a sztármagazinjaink. Piackutatásunk eredményei alapján a Story magazin tartalmában és vizuálisan is megújul, amit jelentős reklámkampány támogat. Kolossváry Balázs kizárólag a Story megújítására fog koncentrálni. Sabján Johanna kinevezésével a Best magazint erősítjük tovább ”- mondta Lipták Tímea magazin divízióigazgató.
Kolossváry Balázs 2016 májusában vette át a Story magazin főszerkesztését, 2018 januárja óta pedig a Best magazint is vezette. A Story töretlenül a vezető sztármagazin a hazai magazin piacon 608.000-es olvasottsággal és közel 140 000 eladott példánnyal.
Sabján Johanna 2008-ban kezdett az Otthon magazin főszerkesztőjeként, ezt követte a Cosmopolitan, és a cosmopolitan.hu szerkesztőségének vezetése 2012-től, 2020-tól pedig párhuzamosan vezeti a Best és Cosmoplitan magazinok nyomtatott és digitális verzióinak szerkesztőségi munkáit.
A kiadó 2002-ben indította útjára a Best magazint. A piacvezető Story mellett a kiadó a hazai és nemzetközi sztárvilág híreivel az átlagosnál mélyebben és tartalmasabban foglalkozó társasági magazinnal jelent meg a magazinpiacon. A Best indulásától kezdve nagy hangsúlyt helyezett a nemzetközi hírességek, a filmipar Hollywood-szintű bemutatására, így hamar az olvasók kedvencévé vált. A tévésztárok mellett a Best mindig is külön figyelemmel kísérte a hagyományos művészeti ágak, a színház, a zene, a tánc figyelmet érdemlő szereplőit.
A Best 2019 II. negyedévében 211.000 magazin olvasót ért el hetente közel 62.000 aktívan vásárolt példányszámmal, ezen kívül hétről hétre több mint 48.000 Facebook rajongó találkozik digitális tartalmaival a közösségi médiában.
Johanna kinevezése kapcsán elmondta: „Nagyon megtisztelő, hogy a Central számít a munkámra és folyamatosan új kihívások elé állít. Szerencsére kiadón belül már több szegmensben kipróbálhattam magam. Januártól nagyon izgalmas lesz a hetilapos lét és az is, hogy egy a Cosmohoz hasonlóan szintén professzionálisan felépített branddel új szegmensben is bizonyíthatok. Egy olyan elsősorban nőket megcélzó sztármagazint szeretnék készíteni, ami amellett, hogy izgalmas, minőségi és empatikus is.”