Itt vannak a 26. Golden Drum Fesztivál nyertesei!

Hírek Kiemelt

A McCann Worldgroup már sorozatosan a negyedik alkalommal viszi a legsikeresebb ügynökségi hálózatért járó Golden Net díjat. A Golden Rose, mint a legjobb hirdetésekkel foglalkozó ügynökségnek járó díj idén a milánói Publicis Italy csapatánál landolt, míg a legjobb független ügynökség Golden Dragon díját a SOK Media vihette haza Helsinkibe.

A Golden Drum fesztivál pénteki Díjátadó eseményén hirdették ki a fesztivál MIT és MIÉRT verseny-szekciójának nyerteseit. A MIT legjobb kampánya (The best of WHAT) az E csoportban versenyző Diesel Hate Couture megoldása lett a Publicis Italy ügynökség munkájaként. A MIÉRT legjobb díja (The best of WHY) mellett a The best of Good díjat is magáénak tudhatja a Z. csoportból érkező McCann TLV ügynökség, az IKEA ThisAbles koncepciójával. A kampány kreatív igazgatói, Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy és Adrian Botan elhozták a kreatív vezetőknek járó Golden Watch díjat. A Brand Grand Prix díjat az IKEA vihette haza. A Telemach által hozott Brand Grand Prix díjat a McCann Beograd ügynökség I (dis)own my child kampánya nyerte meg.

A legjobb munkákért idén 62 Silver Drum, 37 Golden Drum és 9 Grand Prix díjat osztottak ki.

A Young Drummers felhívás a Szlovén Turisztikai Társasággal karöltve a legjobb 30 év alatti kreatív szakembereknek adott lehetőséget, “Szlovénia, a tiszta és éltető vizek hazája.” címmel. A zsűrit az osztrák Christina Pribitzer Mythical Water-Creatures munkája győzte meg.

Az idei 26. Golden Drum Fesztivál is nagy érdeklődésre tartott számot, közel 1000 látogatót vonzott Portorož városába.

Itt megnézheti az összes  nyertes munkát.

 

SOCIAL MEDIA