A Lounge Communication Magyarország rejtett kincsei elnevezésű kampánya már több nemzetközi szakmai elismerést magáénak tudhat: a legutóbbi European Excellence Awardson, Sabre Awardson, valamint az IPRA Golden World Awards for Excellence-en (GWA) is shortlistre került. Most a PR News Platinum PR Awards integrált kommunikációs megoldások kategória döntőseinek egyike lett a pályázat. A három hónapon átívelő, számos kommunikációs eszközt felsorakoztató kampány a Magyar Turisztikai Ügynökségnek (MTÜ) készült. Az eredményhirdetésre szeptember 17-én New Yorkban kerül sor.
A Magyarország rejtett kincsei kampány a belföldi utazókat ösztönözte Magyarország rejtett kincseinek felfedezésére. Az MTÜ integrált kampánya több lábra épült az átfogó kommunikáció érdekében. A turisztikailag inaktív célcsoport elérésére és bevonására közösségi média kampányt és nyereményjátékot indított a Lounge Communication, míg az aktív turisták mozgósítását többek között geocaching aktivitással érte el az ügynökség. A rejtett kincsek szélesebb körű megismertetését sajtókampány is segítette.