A wellness iparra szakosodott FitRadio is az Atmediát választotta

Hírek Kiemelt

A fitnesztermek, sportkomplexumok illetve szépségszalonok minőségi zeneszolgáltatására szakosodott online rádió, a FitRadio hirdetésértékesítésével bővült 2019 júniusától az Atmedia rádiós portfóliója. A FitRadio 24 különböző zenei csatornáját országosan már közel 300 partnere veszi át. A rádió az üzleti szektor egyedi igényének megfelelően alacsony reklámzajjal sugározza zenei műsorait, amelyekben 20 percenként csupán egy reklámot ad le.

A legnagyobb multimédiás kereskedőház csoport rádiós portfóliója 2019 júniusától egy speciális műsorszolgáltató, az online működő FitRadio hirdetésértékesítésével bővül. Az Atmedia rádiós portfóliójában a FitRadio az első webes szolgáltató, amely egyedi műsortematikájával és a kereskedelmi rádiókhoz képest lényegesen alacsonyabb reklámzajjal egyedülálló lehetőséget kínál a mai magyar rádiós piacon.

Szabolcsi Máté, a FitRadio Kft. ügyvezetője elmondta: „Olyan partnert kerestünk, aki a teljes kereskedelmi piacot eléri és cégünk egyedi szolgáltatását is kellő hangsúllyal képviseli. Véleményünk szerint a zárt láncolatú professzionális műsorszolgáltatásunk egyedülálló lehetőség a wellness és szépségipari szolgáltatók valamint a hirdetők számára is.

A FitRadio 2014-ben indult, folyamatosan bővül a partneri köre és naponta 100 ezer hallgatót ér el. A fitnesztermekben, illetve sportkomplexumokban az ügyfelek zenehallgatási szokásai és igényei eltérnek a mindennapi rádiózástól, amelyre szakosodott az online zenei rádió. A FitRadio ma 24 különböző zenei stílusú csatornával, és közel 2000 órányi zenei állománnyal rendelkezik.

Nagyon örülünk, hogy portfóliónk az országos rádiók mellett egy online audióval bővül. A FitRadio 24 online csatornája jelenleg 276 fitness, wellness teremben és sportcentrumban szól, és megítélésünk szerint nagyon jó kiegészítője a hagyományos adók mellett a rádiókampányoknak.”- nyilatkozta Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetője.

Az Atmedia által megrendelt kutatás szerint a hirdetők a FitRadion keresztül alacsony reklámzaj mellett a lakossághoz képest lényegesen fiatalabb, aktív kereső réteget célzottan érhetnek el. A FitRadio ugyanis adásaiban 20 percenként csupán egyetlen reklámot enged adásba, így nem véletlen, hogy a reklámok az adó hallgatóit nem zavarják, a reklámok visszaidézése átlag feletti. Az országos hálózat pedig lehetővé teszi a területileg célzott kampányok sugárzását is.

Az Atmedia ez év április 18-tól korábbi leányvállalatából (Radio Sales House Kft.) a cégcsoportba vitte át a rádiós reklámértékesítést. Vállalatcsoporton belül az MSC képviseli a közrádiók reklámértékesítését, amelyet a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőház 2016 év végén vásárolt meg. Az MSC Kft. 2016. január elsejétől értékesíti a közmédia tévés és rádiós reklámfelületeit (Kossuth Rádió, Petőfi Rádió, Dankó Rádió, Bartók Rádió).

SOCIAL MEDIA