A GLAMOUR stílusmagazin immár negyedik alkalommal rendezte meg idén a legkedveltebb szépségápolási márkák éves rangadóját, a Glammies közönségszavazást. A fogyasztók véleményét tükröző termékverseny június 30-án zárult le, a díjátadóra pedig július 4-én este került sor a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben.
Nemzetközi szinten is a szépségipar meghatározó elismerésének számít a GLAMOUR magazinok által meghirdetett Glammies szavazás és díjátadó, amelyet világszerte tizenhat országban rendeznek meg. Magyarországon 2016-ban indult el a kezdeményezés, melynek során a magazin olvasói évről évre szavaznak az általuk legjobbnak tartott szépségápolási termékekre.
„Az interneten keresztül érkező azonnali visszajelzések, értékelések, kritikák korát éljük. A mai fogyasztó szívesen hallatja a hangját és meg is vannak a megfelelő csatornái arra, hogy kommentálhasson, pontozhasson, rangsort állíthasson fel, sőt, díjazzon. A márkák számára ez óriási lehetőség az előretörésre és a fejlődésre, de egyben kihívás is természetesen. A GLAMOUR követőtábora gyakorlatilag szakértőnek számít a szépségtermékek világában, ezért a Glammies szavazás révén kapott fogyasztói visszajelzésük igen értékes nemcsak nekünk, a magazinnak, de a beauty márkák számára is” – foglalta össze a Glammies nyújtotta előnyöket Maróy Krisztina, a magazin főszerkesztője.
„Mindenképpen fontos számunkra a hitelesség, a szavazatok száma pedig képet ad arról, hogy a vásárlók mennyire ismerik a termékünket és mennyire vannak megelégedve vele. Ezeket az információkat építjük be a termékfejlesztésekbe és a marketingbe” – mutat rá Horváth Anett, az egyik hazai dekorkozmetikai vállalkozás ügyvezetője arra, hogy miért fontos a szépségmárkák számára ez a megmérettetés.
A hazai közönségdíjakat július 4-én adták át a Sofitel Budapet Chain Bridge Hotelben. A Glamour ezúttal harmincegy kategóriában hirdetett nyertest a szépségápolás minden szegmensében, az arcápolóktól a dekorkozmetikumokon át a parfümökig.