Több sikeres tendernyerés és egyre nagyobb számban érkező rendezvényes megbízás tette indokolttá az Event&Promotion divízió bővítését.
„A tavaly elkezdett belső stratégiai átalakításunk és a divíziók átszervezésébe fektetett munka máris látszik az eredményeken. Egyre több olyan megkeresésünk és tendernyerésünk van idén, amely arra enged következtetni, hogy jó irányba haladunk. Most a rendezvényes csapatunk megerősítésére fókuszáltunk, hiszen olyan feladatok elé nézünk, ami professzionális csapatmunkát kíván.” – foglalta össze Nagy Gergely, az Artvertising Group tulajdonos-ügyvezető igazgatója.
Az Event&Promotion üzletág élére Ladics Edinát nevezte ki az ügynökség, aki 25 éves szakmai tapasztalatával irányítja a csapatot. Edina korábban a Magyar Posta marketingvezetőjeként és a Boiron gyógyszergyár hazai marketingeseként felelt a rábízott márkák kommunikációjáért. A VIP Communication account directoraként és az Ogilvynél szerzett tapasztalatai révén ügynökségi rutinnal is rendelkezik. Elmondása szerint a rendszerépítés és a terepmunka koordinációja a legizgalmasabb számára. A magánéletben is keresi a kreatív kihívásokat, érdekli a cukrászat és a lakberendezés.
A csapatot már egy éve erősíti Kovács Ildikó Senior Event Manager, aki 18 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik rendezvényszervezés területen. Partiszervezőként több nemzetközi sztár DJ fellépését koordinálta, majd a gasztrorendezvényeken keresztül, nagy márkák rendezvényeit koordinálta. Imád utazni, amit sokszor összeköt a szakmájával. Egy jó rendezvényért, ha kell Las Vegasig is elmegy.
Ungvári Anna korábban a Magyar Nemzeti Kereskedőháznál volt rendezvény- és tréningszervező közel 5 évig. Most Junior Event Managerként kezdte a munkát az Artvertising Groupnál. Az aktivitás a magánéletben is ugyanúgy vonzza, amikor csak teheti, hegyet mászik, síel és túrázik.