A MITTE új ügyfelei között megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, vezető felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is.
Az ügynökség kulturális profilú ügyfelei között szerepel a régió egyik legnagyobb műkereskedelmi intézménye, a Virág Judit Galéria, amelynek teljeskörű sajtókommunikációt biztosít a MITTE Communications. A felvezető kommunikációs kampánynak is köszönhetően magyar eladási rekorddal zárult a galéria 2019-es tavaszi aukciója, ugyanis hazai árverésen még soha nem kelt el magyar festőnő képe 100 millió forint fölött.
2019 során az ügynökség megújította a – Magyarország legrégebbi magánkézben lévő kortárs galériái közé tartozó – Várfok Galéria arculatát, ami a kortárs jelleg mellett is megtartotta a folytonosságot jelentő, közel 30 éves vizuális alapokat. Az újonnan választott karakteres terrakotta alapszínre épülő, minimalista arculat teret enged a jelenkori művészeti tartalomnak.
A professzionális műtárgybefektetési tanácsadással foglalkozó Artadvisory Budapest számára pedig átfogó szolgáltatást bemutató kiadványt készített a MITTE.
Az Óbudai Egyetem hazánk második legnagyobb, döntő mértékben műszaki képzést folytató felsőoktatási intézménye is a MITTE csapatát választotta, hogy egy új, minden célcsoporttal kommunikálni képes vizuális megjelenést tervezzen számára. Az Óbudai Egyetem arculati rendszere ernyőmárkaként fogja majd össze a karokat.
A Stay In Hungary Magyarország első és egyedüli ingatlantanácsadás, tervezés és projektmenedzsment fókuszú cégének kiemelt imázskommunikációs feladatait is a MITTE csapata végezte. A márka 10 éves fennállása alatt 2019-ben negyedik alkalommal nyerte meg az Év Irodája Díjat. Az ügynökség arculati elemek megújításával, a cég szolgáltatásait bemutató infografikák készítésével és PR, illetve social média eszközök segítségével erősítette a független ingatlantanácsadó cég márkaépítését.