A dm és partnerei támogatják a Fészek egyesületet

Hírek Kiemelt

A dm és partnerei az érdi Fészek Nevelőszülői Hálózatot támogatták jótékonysági focitorna keretében: a szervezet 5 millió forintot kapott nyári élményprogramok szervezésére. Április 6-án az egymással versengő csapatok mellett a színész-újságíró válogatott is tiszteletét tette a törökbálinti Arénában megrendezett eseményen, továbbá a támogatott szervezetnek Kabát Péter, az Újpest labdarúgóikonja dedikált labdát és mezt ajánlott fel.

„Amikor arról beszélünk, hogy vállalatunknak fontosak a családok és a gyermekek, akkor azt is el kell mondanunk, hogy azok a gyermekek is, akik valamiért nehéz helyzetbe kerültek. Megkerestük beszállító és együttműködő partnereinket, akik közül sokan csatlakoztak a dm jótékonysági focitornájához a nemes ügy érdekében. Nagy örömünkre további lelkes támogatók jelentkeztek, amint meghallották, mire készülünk” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere, aki maga is játszott a focitornán dm-es színekben. A torna megnyitóján Görgey András, a dm ügyvezetője köszöntötte a játékosokat, majd ő is mezt húzott, hogy az egyik dm-es csapat tagjaként a tettek mezejére lépjen.

A tornán 16 csapat vett részt, megmérettetésen ott voltak a nevelőszülői hálózatban élő fiatalok is és a fenntartó Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati nagyköveteiből álló csapat. Az idei rendezvény mellé álltak az újságíró és színészválogatott tagjai is, s egy jó hangulatú gálameccset játszottak a jótékonysági eseményen, a focitorna résztvevői így Vujity Tvrtko újságíróval, Nemcsák Károly színésszel, Kabát Péter labdarúgóval, Kű Lajos egykori ezüstérmes olimpiai bajnokkal is készíthettek néhány közös képet.

A drogéria egyik irodája és logisztikai központja is Érden található, a Fészek egyesület munkáját sokan ismerik, a cég dolgozói közül többen önkéntes munkával is segítették már az intézményt. Ezért döntött úgy a vállalat, hogy a nevezési díjakból befolyt 5 millió forintos összeggel a Fészek munkáját segítsék, hogy nyári táborokat, élményeket tudjanak adni a náluk nevelkedő gyermekeknek, fiataloknak. Az intézmény fenntartója, a Baptista Szeretetszolgálat további 1 millió forintot tett az adományhoz a gyerekek nyári táboroztatására.

A „Fészek” jelenleg 160 nevelőszülő családdal dolgozik, 420 gondozott gyermek él a családoknál a legkisebbtől a legidősebb, 25 évesig. Érden működik egy önálló életkezdést segítő, úgynevezett külső férőhelyes intézményrészleg is, ahol a fiatalok szakmai segítséggel önálló életet tudnak kezdeni.

„Mire ezek a gyerekek hozzánk kerülnek, sok szempontból sérültek. A gyerekeknek mégis a legtöbb, amit adni tud egy támogató, az élmény, hiszen az ő életükben abból van a legkevesebb. Minden évben kerestük a megoldásokat arra, hogy táboroztassuk a gyerekeket” – mondta el Báló Ottília, az egyesület igazgatója.

A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a drogériát három csapat képviselte a tornán. Résztvevők: dm Központ, dm Raktár, dm Hobbi, Procter & Gamble Kft., L’Oreal Magyarország Kft., Prime Rate Kft., Mediator Group Reklámügynökség, Reckitt Benckiser Magyarország Kft., Nestlé Hungária Kft., Adamic Reklámügynökség, Fiege Szállítmányozási és Logisztikai Kft., Beiersdorf Kft., Walmark FC, törökbálinti Aréna, Fészek Nevelőszülői Hálózat, Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati nagykövetek.

A tornát a Nestlé Hungária Kft. csapat nyerte, a döntőt a Fiege Szállítmányozási és Logisztikai Kft.-vel vívták.

A dm-drogerie marktról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13 ezer terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bioélelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm története Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein”, avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett, és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

SOCIAL MEDIA