A két ügynökség mostantól közösen tervezi és valósítja meg a kampányait. A stratégiai együttműködés célja, hogy a Silberstein and Partners ügyfelei még pontosabb képet kaphassanak a social media eseményeiről, vásárlói vélemények és attitűdök változásáról, márkájukat érintő legfontosabb kérdésekről.
Az elmúlt 25 évben több információt gyártottunk, mint az azt megelőző 5000 évben. Egyetlen hét alatt több információhoz jutunk, mint amennyihez a XVII. században élt átlagos angol lakos jutott egész élete során. Másodpercek alatt döntünk egy márka vagy egy üzenet kapcsán. Ma már közösségi médiakutatás nélkül nem létezik hatékony PR. Azok az ügynökségek, amelyek nem alkalmazzák a rendelkezésükre álló technológiai lehetőségeket, és magas színvonalú kutatói támogatást, lemaradnak – vallja Mezei Márk kommunikációs szakember, a Silberstein and Partners vezetője.
A cég ezért mostantól nagy tapasztalattal rendelkező, tudományos felkészültségű szakemberek és kutatók bevonásával dolgozik azon, hogy még pontosabban megismerhesse egy-egy adott célcsoport véleményét – vagy akár rejtett gondolatait.
„Nem elég megtudnunk, mit gondolnak az emberek, de azt is tudnunk kell, hogy miért gondolják azt. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy az ügyfeleink döntéshozatalát a social média kutatásához mélységben értő szociológusok támogassák” – nyilatkozta Mezei Márk.
„Ma Magyarországon több mint 6 millió social felhasználó van, és csak tavaly közel 200 ezerrel nőtt ez a szám. Ez azt is jelenti, hogy a Facebookon 5.8 millió, az Instagramon 2,1 millió, a Twitteren és a Snapchaten pedig együtt megint 1 millió magyar felhasználó napi több százezer kommentje ismerhető meg tudományos módszerekkel. Az Ynsight a netnográfia módszereivel dolgozza fel ezt a hatalmas adathalmazt” – ismertette Bauer Zsófia szociológus, az Ynsight Research vezető kutatója.