Május elsejétől az Atmedia online portfóliójához csatlakozik az egyik leglátogatottabb magyar weboldal (DKT.hu), az időjárás-előrejelzésre specializálódott Időkép.hu. A legnagyobb magyar tévés sales house két éve lépett be az online hirdetésértékesítési piacra, online portfóliója idén is változik és folyamatosan bővül.
Az Atmedia online üzletágának bővítésében fontos szakmai szempont, hogy a jogtiszta videókat, multimédiás anyagokat kínáló partnerek mellett, lehetőleg egyedi, saját tartalmakat előállító, display megoldásokat kínáló tartalmakkal szélesítse a kínálatot a hirdetők számára. Az Időkép.hu a 2004-es indulása óta pontosan a saját fejlesztésű rendszereinek és egyedi tartalomkínálatának köszönhetően érte el, hogy az oldalletöltés száma ma már havonta 38 millió és 1,5 millió az egyedi felhasználóik száma. Az Időkép.hu számos szolgáltatásának köszönhetően több mint egy időjárás-előrejelző online portál, népszerű, a felhasználók aktívak a közösségi felületén, valamint sikeres a webshop áruháza és a mobilapplikációja. A családi vállalkozás a szolgáltatásfejlesztéseivel közép-európai speciális tartalomszolgáltatóvá vált.
„Büszkék vagyunk arra, hogy családi vállalkozásként létrehoztuk gyakorlatilag máig az egyetlen, privát üzemeltetésben működő radar- és villámérzékelési hálózatot Közép-Európa 4 országában, és további célunk, hogy ezt a hálózatot leány- partner- és vegyesvállalataink segítségével minden környező országban kiépítsük. 2019-től Magyarországon a televíziós médiaértékesítésben piacvezető, az online hirdetések terén rendkívül komoly potenciállal rendelkező Atmediával dolgozunk majd együtt. Nagy várakozással tekintünk az együttműködésre, és reméljük, hogy közösen még tovább sikerül növelni mind az Atmedia, mind az Időkép presztízsét és médiapiaci penetrációját” – nyilatkozta Nagy Márk, az Időkép.hu ügyvezető-tulajdonosa.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy az online üzletágunkat is a piac meghatározó szereplői választják. Az Időkép.hu speciális tematikájával és szolgáltatásaival például a határokon túl élőket is kiszolgálja, és ezzel még nagyobb lakossági elérést kínál a hirdető partnereinknek. Vállalatunk célja, hogy tovább bővítsük kínálatunkat és egyre erősebb online portfólióval még hatékonyabban és integráltan tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket.”
A 2004-ben családi vállalkozásként, hobbioldalként indult időjárás-előrejelző portál 2007-ben indította el saját webshopját, és az így értékesített időjárás-állomásokból származó bevétel egyrészt biztosította az Időkép.hu fenntartható fejlődését, másfelől kiváló adatforrásként mérőpontok százaival színesítették a portál térképeit. A cég 2008-tól már saját meteorológuscsapattal dolgozik, országszerte több száz webkamera áll rendelkezésükre, és több ezer észlelés valamint felhasználói fotók segítik az előrejelzések készítését. Máig egyedül az Időkép épített ki privát üzemeltetésben működő távérzékelési hálózatot négy közép-európai országban, és céljuk ennek a hálózatnak az összes környező országban történő telepítése, ami által a régióban nyaralni, üdülni vágyók kiszolgálása válik teljessé.