Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.
Több hónapig tartó tárgyalások és egyeztetések után 2018. december végén állapodott meg a két cég az összeolvadásról. A Post for Rent magyar tulajdonú startup 2016-os indulása óta a magyar és a nemzetközi piacot is meghódította korszerű, automatizált influencer platformjával, amely a márkákat és az influencereket köti össze egymással. A deep insight és a machine learning módszerét is alkalmazó szolgáltatás jelenleg 16 országban elérhető és több mint 33 ezer felhasználóval rendelkezik szerte a világon. A BugTV-vel való összeolvadással új távlatok nyílnak meg a cég számára itthon és külföldön is.
„A Post for Rent technológiai megoldásként kezdte pályafutását az influencer marketing piacon. A platformunknak köszönhetően leegyszerűsödött a kampányok workflow-ja, és erősödött az adat alapú megközelítés. A platform mellett szerettük volna elindítani Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását is, ami világszinten is versenyképes. Ehhez számunkra a Hello Group mellett a BugTV a legmegfelelőbb partner. A BugTV csapata az elmúlt években szakmailag már sokat bizonyított, régóta szoros kapcsolatot ápol a Google-lel és a Multi-Channel Network szolgáltatásban is élen jár. A fúziónak köszönhetően lehetségessé vált, hogy a Post for Rent technikai infrastruktúráját és a BugTV ambícióit ötvözve Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását biztosítsuk a piacon és az országunk határain túl is” – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent alapító-CEO-ja.
A 2012-ben alapított BugTV egy felvásárlást követően 2016-ban került a Klikkmánia cégcsoporthoz, melynek köszönhetően ugrásszerű fejlődésnek indult. Az elmúlt években Asztalos Levente, Varga Zoltán és Juhász Noémi szakmai vezetésével a hazai influencer marketing piac megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát és Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást a fúziónak köszönhetően ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.
„A Post for Rent és a BugTV összeolvadása új fejezetet nyit ügynökségünk életében. A Post for Rent csapata és ügynökségi szolgáltatásai, valamint a mögöttük álló platform tökéletesen kiegészíti azt, ahova a BugTV mára eljutott. Az ország legnagyobb lendületével rendelkező influencer marketing ügynöksége jött most létre, izgatottan várjuk a januári kezdést – mondta Asztalos Levente, a BugTV társtulajdonosa. – A 2018-as év a Post for Rent számára a változás éve volt: a korszerű automatizált influencer marketing platform működtetése mellett elindult a hazai digitális ügynökségük is, amiben kiemelt figyelmet kap az új talent divízió. 2019-ben a fókusz az MCN-hez köthető szolgáltatások bővítésén lesz az angliai régióban a Hello Grouppal együttműködésben.”
Itt látható egy animáció a fúzióról.