Ezüst díjat nyert a Lounge Communication a HRKOMM Awardon az Y és Z generációnak szóló kampánnyal
PR-megoldások segítségével sikerült megismertetni a fiatal célcsoporttal, hogy mit is csinál egy Bid manager egy SSC-ben. Ezzel a rendhagyó megoldással érdemelte ki a Lounge Communications a HRKOMM Award Y és Z generáció számára készült legtalálóbb kampány kategóriájának ezüst elismerését. A hagyományos álláshirdetések helyett a vállalat által meghirdetett pozíciókra úgynevezett job description videókkal toborozta a potenciális munkavállalókat.
„Jó jel a jövőre nézve, hogy az idei szezon első short listjét rögtön díjra tudtuk váltani. Ügyfelünk bátor és innovatív kezdeményezésén túl a kollégáim elkötelezettségének, szakmaiságának és a közös munkát jellemző gördülékeny ügyfélkapcsolatnak köszönhető ez a díj, amit a terveink szerint még akár idén több hazai és nemzetközi elismerés követ majd” – mondja Mamusits Péter, az elmúlt évben duplájára bővülő csapattal és növekvő ügyfélkörrel rendelkező Lounge Communication ügyvezetője.
Mit csinál a Bid manager?
Mivel foglalkozhat vajon egy Tax Accountabt és egy Bid Manager egy SSC-ben? – tették fel a kérdést az utca emberének, többnyire a célcsoportba tartozó fiataloknak. A válaszokból készült videókkal egyaránt kívánták népszerűsíteni a márkát, edukálni az SSC szektor iránt érdeklődő fiatalokat, és persze betölteni az üres álláshelyeket. A 2018 áprilisában indított egy hónapos Facebook-kampány összesen közel félmillió embert ért el. A videók a helyzetkomikum és a formátum miatt virálisan is terjedtek a közösségi oldalakon, így már a hirdetési kampányt megelőzően is több ezren látták. A kampány eredményeként beérkezett önéletrajzok alapján a VSS sikeresen összeállította a tervezett csapatokat. A job description videók az alábbi linkeken tekinthetők meg: http://bit.ly/VSSB_TaxAccountant és http://bit.ly/VSSB_BidManager.