Az FX Autóház révén már két szalonban várja a márka a pécsieket
Második Suzuki szalonját nyitotta meg Pécsen a négy dél-dunántúli nagyvárosban jelen lévő, Nyitrai Csoporthoz tartozó FX Autóház Kft. Az újabb kereskedés a Suzuki teljes modellpalettájával és széles körű szolgáltatásokkal erősíti a márkát a baranyai megyeszékhelyen. A magyar újautó-eladási listákat az év első három hónapjában is nagy fölénnyel vezető Magyar Suzuki Zrt. ezzel 76. kereskedését avatta fel.
Az FX Autóházat is működtető Nyitrai Csoport immár 26 éve a Dél-Dunántúl meghatározó autókereskedői hálózata. A Pécsen, Szekszárdon, Nagykanizsán és Baján lévő szalonjaiban összesen 10 márka eladásával és mindenre kiterjedő szervizelésével foglalkozik a cégcsoport. A tudatos portfólióépítésnek köszönhetően az FX Autóház hálózat már a harmadik Suzuki kereskedését indítja. Az első pécsi, majd a nagykanizsai szalon után a régió központi súlya miatt, újabb pécsi egység került átadásra. „2017-ben összesen 2370 új autót értékesítettünk, amelynek 12 százalékát a Suzuki adta. Az eladások is jól mutatják, hogy milyen népszerűek a japán márka modelljei itt a térségben. Nagy öröm számunkra, hogy az igényekhez igazodva, újabb kereskedéssel tudjuk bővíteni kínálatunkat” – emelte ki ünnepi beszédében Nyitrai József, az FX Autóház ügyvezető igazgatója (képünkön).
A hivatalos átadóünnepségen Nyitrai József, Dr. Páva Zsolt, Pécs város polgármestere, a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatók, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgató közösen vágták át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter a Suzukinál már hagyománynak számító, porcelán szerencsemacskát adott át Nyitrai Józsefnek. A japán szokás szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.
A pécsi FX Autóházzal a Suzuki 76. magyarországi kereskedését nyitotta meg, ami 2018-ban már a második új szalont jelenti. A lendületes bővülésben meghatározó szerepet játszik, hogy a Suzuki továbbra is fölényesen vezeti az új személyautó eladási statisztikákat. „Jelenleg teljesen elszakadtunk a mezőnytől, piaci részesedésünk 16,6 százalékra tudtuk gyarapítani márciusban, szemben a tavalyi 13,91 százalékkal. Több mint kétezerrel növeltük eladásainkat, amely volument egyetlen másik gyártó sem tudta megközelíteni. Összesen 4876 új Suzuki talált gazdára az év első három hónapjában” – mondta köszöntő beszédében Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója, és hozzátette: „Eladásainkat Magyarországon továbbra is a Vitara hajtja, amelyből majdnem háromezer darab kelt el az év első három hónapjában. Ezzel jelenleg a teljes újautó-piac csaknem 10 százalékát ez a SUV adja. A zászlóshajó Vitara mellett a másik hazai sikermodellünk a tavalyelőtt megújult SX4 S-Cross.
Az FX második pécsi Suzuki kereskedésében a márka teljes modellpalettájával, széles körű szerviz-szolgáltatásaival várja a jelenlegi és leendő ügyfeleit egyaránt.