24.09.05. Havasi Zoltán | Wavemaker

Podcast

Vendégem Havasi Zoltán, a Wavemaker stratégiai igazgatója.
Havasi Zoltán számos ügynökségi munkahelyen megfordult az elmúlt közel három évtizedben:
Hungexpo Reklám, hat, FCB, Lowe GGk, Young and Rubicam, Isobar, Wavemaker…
Először az ügynökségi világ nagy átalakulásáról beszélünk pár szót, hogyan nőttek ki a
médiaügynökségek a hajdani reklámügynökségekből, és hol tart napjainkban a különböző
ügynökségtípusok konvergenciája.
Megbeszéljük, mit jelent a márkaépítés ügynökségi szempontból. Mi az ügynökségek szerepe a
márkaépítésben? Miért csökkennek a büdzsék? Jogos-e a márkaépítés vs performancia
szembeállítás? Valóban mindent felülír az azonnali konverzió igénye?
Miért kell márkát építeni? Milyen összefüggés van a márka és üzleti eredményesség között?
A beszélgetés végén röviden kitérünk arra is, mit hozhat az ősz a magyar piacon.

SOCIAL MEDIA