2023.02.02. Kosaras Klaudia | Atmedia

Podcast

A Márkamonitor mai vendége Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója

Klaudia az OMD médiaügynökség ugyancsak OMD (Országos Média Diákverseny) néven kiírt
versenyének megnyerése után lett az ügynökség munkatársa, és 14 évig ott is maradt. Ebben
a hosszú időszakban végigjárta az ügynökségi munka teljes ranglétráját, megismerte és
gyakorolta az ügynökségi feladatkörök mindegyikét, majd e szép karrierív után 2019-ben
átigazolt az Atmedia csapatába.

Röviden megbeszéljük, mi történt az Atmediánál az elmúlt négy évben. A multimédiás
kereskedőház több szegmensben aktív, így beszélünk az online, a rádiós és – kiemelten – a
televíziós piacról. Kitérünk olyan alapvetően fontos kérdésekre, mint az árképzés, a
szezonális hatások, a nézettség, a piaci verseny. A saját tartalom gyártása reneszánszát éli a
magyar tévés piacon, így óhatatlanul beszélnünk kell arról is, milyen hatással van ez az árak
alakulására. Olcsó még a magyar piac?

Áttekintjük azt is, hogy működik egy televíziós kampány, attól kezdve, hogy az ügyfél
megfogalmazza, mit szeretne elérni. Előkerülnek bizonyos televíziós alapfogalmak, mint a
GRP meg a rating, igyekszünk ezek jelentését is megvilágítani a nem szakmabeliek számára.
Végül, de nem utolsó sorban beszélünk a 2023-as piaci kilátásokról is, hogyan alakulhat a
gazdasági helyzet, a büdzsék, az infláció.

SOCIAL MEDIA