A Bien.hu életmódmagazin értékesítésével bővíti online portfólióját 2022 január elsejétől az Atmedia. Az egyedi tartalomra épülő online magazin 12 éve van jelen a hazai médiapiacon, és legfőbb célcsoportja az életstílusukat tudatosan formáló női olvasók. Az Atmedia online üzletága negyedik éve szolgálja ki a hirdetők igényeit és a kereskedőházak rangsorában portfóliója a negyedik legnagyobb elérést biztosítja a megrendelőknek.
Az Atmedia multimédiás kereskedőház online üzletága 2022. január elsejétől értékesíti a Bien.hu nő magazin hirdetéseit. A magazin 2009 novemberében indult és tematikájával azokat a női olvasókat szólítja meg, akik igényesek, tudatosan alakítják ki az életformájukat, minőségi szórakozást és életstílussal kapcsolatos információkat keresnek, és kevésbé követik a celebvilág eseményeit. A magazin minden generációnak kínál naponta frissülő írásokat, információkat, esetleg a mindennapi életükben felmerülő problémákra tapasztalaton alapuló megoldásokat. Az egyszemélyes blogként induló hobbiprojekt ma már milliós egyedi elérésű női életmód magazinná nőtte ki magát, miközben a cél ugyanaz maradt: inspirálni és önbizalmat adni az olvasóknak.
Csizmadia Zsolt, a Netbase Media Kft., a Bien.hu tulajdonos-ügyvezetője elmondta: „Magazinunk tizenkét éves fennállása alatt bebizonyította, hogy egyértelmű igény van a celebmentes tartalmakra, ahol a hangsúly nem a különc figurákon, hanem a normális és egészséges életvitelt kereső nőkön van. Céljainkhoz olyan stratégiai partnert kerestünk, aki szakmailag felkészült, trendkövető és az oldal erősségeit felismerve képviseli a márkát a médiaügynökségek előtt. Úgy véljük, hogy az Atmediával garantált a jövőbeni stabil működésünk, növekedésünk és olyan új és izgalmas területekre való belépésünk, amelyekkel a következő években is a női életmód magazinpiac egyik megkerülhetetlen szereplője maradhatunk.”
Az Atmedia az online sales house-ok piacán jelenleg a 4. legnagyobb elérést biztosítja a hirdetőknek. Portfóliója egy színes tortához fogható spektrummal rendelkezik, ahol minden szelet más és más ízválogatást takar: a nőies tartalmakat kínáló Femcafé, LifeTV mellett a férfiakhoz szóló Player Media csoport, Eurosport, az e-gaming szerelmeseit elérő Gamestar, IGN, a filmek kedvelőinek szóló Mafab mellett a legszélesebb elérést eddig az Időkép biztosította. Az utóbbi időszakban mind a nemzetközi mind a hazai piacon erőteljesebbé vált a videós tartalmak iránti igény, amelyet a vállalat a legnagyobb partnerei, a TV2Play, a Mediaklikk, az ATV valamint kisebb tematikus csatornák kínálatával szolgál ki.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Örülök annak, hogy a dinamikusan bővülő üzletágunk az eddigi videós és férfias tematikákra fókuszáló portfóliónk újra női tartalmakkal erősödik, és ezért döntöttünk a Bien.hu-val való együttműködés mellett. Várjuk a közös munkát, és reméljük, ügyfeleink kampánycéljainak elérését az újabb minőségi női tematikus oldallal még inkább ki tudjuk szolgálni.”
A bien.hu online magazin látogatói 63%-ban közép- és felsőfokú végzettségű (89%), magas státuszú, diplomás, vállalkozó, háztartásukban főbevásárló nők, akik az életmód, divat trendek és egészség tematika iránt magas affinitással rendelkeznek.
(Forrás: Gemius 2021. Q3, total platform, 15+ belföldi közönség, Google Analytics 2021. Q3)