Az adás vendégei Varga-Nagy Eszter kommunikációs vezető és Kölcsei Gergely
marketingvezető, Coca-Cola Magyarország
Mai vendégeimmel visszatekintünk a most véget ért fesztiválszezonra, különös tekintettel
azokra az aktivitásokra, amelyek túlmutatnak a kikapcsolódáson, a puszta szórakozáson. A
Coca-Cola csapata ott volt számos nyári (nem csak zenei!) eseményen. Megbeszéljük, hol
jártak, mi minden történt azokon a rendezvényeken, milyen fontosabb aktivitásokat kínáltak
a standjukon. Kitérünk arra is, kiket ért el a márka, milyen üzenetekkel, és vendégeim
hogyan értékelik az eredményeket.
A fesztiválok remek esélyt adnak arra, hogy a márka bemutassa a fenntarthatósággal
kapcsolatos projektjeit is. Az egyik legfontosabb hívószó napjainkban az újrahasznosítás,
ennek kapcsán megbeszéljük, mi a lényege a Coca-Cola Hulladékmentes Világ („World
Without Waste”) globális programjának, és hogy annak keretében mit tesznek itthon.
A beszélgetés egyik kiemelt témája a Sziget fesztivál lesz, ami két covidos nyár után végre
megvalósulhatott, és persze hatalmas tömegeket vonzott. Megbeszéljük, mit jelent a Coca-
Colának az eseményeken való megjelenés, mit jelentettek a kimaradt évek, mivel
helyettesíthető az event marketing – már ha helyettesíthető egyáltalán ez a fajta élmény, a
személyes találkozások öröme.
De a nyári témák után előre is nézünk, szót ejtünk a márka őszi terveiről, akcióiról,
kampányairól, és fellebbentjük a fátylat a nagy titokról is: jön-e idén decemberben a Coca-
Cola Télapó?