Mai vendégem Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója
Gesztesi Gábor a Budapesti Metropolitan Egyetemen szerzett kereskedelem-marketing szakos
diplomát. Karrierje nagy részét számítástechnikával foglalkozó cégeknél töltötte, de tett egy hosszabb
kitérőt az autóalkatrész-kereskedelembe be is, 2019 óta pedig a DIEGO marketingigazgatója.
A beszélgetés elején megismerkedünk a most 30 éves céggel. amelyről talán kevesen tudják, hogy
franchise rendszerben működik. Röviden áttekintjük a cég fejlődésének főbb állomásait, majd
megbeszéljük, milyen helyzetben van most az építés-felújítás hazai piaca, különös tekintettel arra,
hogy az év végén kifut az államilag támogatott otthonfelújítási program.
Minden üzletágban, így az építés-felújítás területén is nagy kérdés, hogyan alakul az online és az
offline kereskedelem aránya, milyen tempóban fejlődik tovább az e-kereskedelem, milyen
újításokkal, kényelmi funkciókkal igyekeznek megnyerni a fogyasztókat.
Ebben a szegmensben is elkerülhetetlen a digitális transzformáció, ami messze túlmutat e-
kereskedelem fejlődésén. Beszélünk a DIEGO médiahasználatáról is.
Végül pedig áttekintjük, milyen őszi-téli időszakkal számolnak, fenyeget-e a recesszió? Gyártási
nehézségek, nyersanyaghiány, a fogyasztói ízlés és az igények változása, ezek lesznek a fontosabb
hívószavak.