Mai vendégem Busák István, a Dentsu Creative Hungary vezetője.
Busák István mögött változatos életpálya áll, amelynek nagy részét külföldön töltötte. A
Dentsuhoz bizonyos értelemben hazatért, hiszen a mai Dentsu elődei közé tartozik a
Kirowski is, ahol pályáját kezdte. A későbbiekben volt a Publicis, a Hewlett Packard, a Mito,
az IBM Dubai, az IBM Studios és Interactive, majd az isobar Switzerland vezető munkatársa.
A mai beszélgetésben szót ejtünk a Dentsu globális átszervezéséről, ami érintette a
budapesti iroda szervezetét és márkáit is, majd rátérünk a beszélgetés fő témájára, a
metaverzumra.
Mi az a metaverzum? Valószínűleg mindenki találkozott már ezzel a kifejezéssel, tudjuk, hogy
a Facebook anyagcége felvette a Meta nevet, hallottunk AR/VR megoldásokról, virtuális
valóságokról, ezekből kiindulva próbáljuk megérteni ezt a bonyolult jelenségcsoportot.
Mit keresni valójuk van a márkáknak a metaverzumban? Milyen megoldásokat kínálnak a
hazai és külföldi fejlesztők? Milyen trendek, újdonságok látszanak a metaverzum világában?