Pintyőke Marcell közel két évtizedes szakmai pályafutását az ingatlanok világában töltötte, több mint két éve az Indotek marketingvezetője.
A cég kereskedelmi ingatlanokat, irodákat, raktárakat üzemeltet, 2014 óta pedig bevásárlóközpontokat is.
Beszélgetésünk apropója az Így plázáztak a magyarok 2021-ben című felmérésük.
Mindenekelőtt tisztázzuk, kiket kérdeztek meg, mikor, hol, milyen
céllal.
Megbeszéljük azt is, mi a pláza funkciója az életünkben.
A bevásárlóközpont megnevezés pontatlan, hiszen nem csak vásárolni járunk oda, hanem étkezés, szórakozás céljából is.
Milyen versenytársai vannak a plázának?
Hova megyünk, ha nem a plázába?
Megyünk-e feltétlenül valahova, vagy inkább megrendeljük otthonról, amire szükségünk van?
Kiválthatja-e az online kereskedelem az offline boltokat?
Milyen jelentőséggel bír napjainkban a vásárlás élménye?
Kitérünk arra is, milyen fejlesztések várhatóak a közeljövőben, merre tart a pláza-élmény.