20 éve áll az ÚjHÁZ Centrum

Hírek

2017-ben ünnepeltefennállásának 20 éves jubileumát az ország meghatározó építőanyag-kereskedelmi hálózata, az újHÁZ Centrum. A két évtizede tartó töretlen siker titka a hálózatot alkotó családi vállalkozásokban, a megbízhatóságban, a tudatos vállalatépítésben és a profizmusban rejlik.

A vállalat elmúlt két évtizedében számos olyan fordulópont volt, amely elősegítette az építőanyag-kereskedelmi hálózat sikertörténetét. Az első jelentős horderejű lépés az volt, amikor az 1997-ben létrejött beszerzési társulás központi vezetősége átalakult, s ennek köszönhetően egy évvel később telephelyeik már lefedték a nyugati régiót is. 2005-ben az újHÁZ Kft zártkörűen működő részvénytársasággá alakult a további fejlődések elősegítése, az új perspektívák megnyitása érdekében, 2007-től pedig újHÁZ Centrum márkanév alatt megkezdték az egységes kommunikációt és tudatos márkaépítést is.

Az ezt követő években folyamatosan épült az hálózat, egyre nőtt az országos lefedettség, majd ezt a stratégiai irányvonal megújítása követett, melynek fontos mérföldköve volt a partnerprogram elindítása, az egységes arculat bevezetése, a sajátmárkás termékek bevonása a szortimenbe, illetve a kínálat kibővítése hideg- és melegburkolati termékekkel.

„2017-ben ünnepeltük megalakulásunk 20 éves jubileumát. Büszke vagyok az eredményekben és díjakban tükröződő közös sikerekre, a megalakulás óta jellemző folyamatos fejlődésre és az állandó megújulásra. Arra, hogy még a gazdasági válság idején is rá tudtunk cáfolni a piaci környezetre” – mondta dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője. Úgy vélte, hogy bár az újHÁZ-at a profizmus, a szakmaiság, az elkötelezettség, valamint a kitartás teszi eredményessé, a vállalat az azt alkotó emberek és nagy múltú családi vállalkozások révén válik igazán sikeressé.

Juhász Attila, az újHÁZ Zrt. igazgatóságának elnöke, a Piramis Építőház Kft ügyvezetője a siker másik pillérét a folyamatos telephelyi bővülésben látja. Ezzel kapcsolatban rámutat: fontosnak tartják, hogy olyan embereket és cégeket vegyenek be hálózatukba, akik egyrészről pénzügyileg stabilak, másrészről pedig gondolkodásukban és stratégiájukba is tudnak igazodni ahhoz a fejlődéshez, amit a vállalat két évtizede sajátjának vall.

A vállalat a korábbi évekhez hasonlóan 2017-ben is Superbrands díjat nyert, a folyamatos pénzügyi növekedés mellett pedig újabb telephelyekkel is bővülni tudtak, s bíznak abban, hogy a sikertörténet a következő évtizedekben is folytatódik majd.

SOCIAL MEDIA