Palágyi Eszter, a Michelin-csillagos Costes étterem séfje, az OMV VIVA gasztronagyköveteként új, gourmet fogásokat mutat be a töltőállomáshálózat kínálatában. Márciustól különleges, magyaros alapanyagokkal készült szendvicsek kaphatók az OMV-töltőállomásain.
Magyarország első Michelin-csillagos étterme, a Costes séfje, Palágyi Eszter az OMVgasztronagyköveteként bővíti a töltőállomás-hálózat termékkínálatát. A séf 2018-ban negyedévente jelentkezik egy-egy kollekcióval, elsőként négy szendviccsel, amelyeket az OMV gasztrokínálattal rendelkező töltőállomásain lehet majd megvásárolni március 1-jétől. Az új szendvicskollekció tagjai, a szakértői gondossággal összeválogatott tápláló alapanyagokkal, akár egy főétkezést is kiválthatnak.
A márciusi debütáláskor Palágyi Eszter négy új, prémium szendvicse kerül forgalomba, minőségi, magyaros alapanyagokkal. A marhaoldalas burger a klasszikus étel hazai ízvilághoz igazított változata, csalamádéval, füstölt szilvalekvárral, pulled, vagyis szálára szedett marha oldalassal, chilis sajttal és hagymachips-szel készül. A grillkolbászos nosztalgia kifli sós-köményes kifliben sült kolbászt, illetve házi majonézes burgonyasalátát és besameles tormakrémet tartalmaz. A harmadik szendvicskülönlegesség fonott kalács kacsamáj patéval, amit savanyított lilakáposzta, zöldalma chutney és vörösmustár-csíra ízesít. A „csirkés pogácsa” a tejfölös csirkepaprikást és a pogácsát ötvözi paprikalekvárral, fűszeres grillcsirkével és grillezett újhagymával.
„Mindig nagy kihívás a legmagasabb szintű gasztronómia ötvözése olyan – persze csak látszólag – mindennapi ételekkel, mint amilyen a szendvics” – mondta Palágyi Eszter. „Emellett természetesen olyan technológiát kell alkalmaznunk, amely egy töltőállomáson is rendelkezésre áll, annak érdekében, hogy útközben is fogyasztható, gyorsan elkészülő, ugyanakkor egészséges, tápláló és ízletes ételeket hozzunk létre” – tette hozzá.
„A töltőállomások közötti versenyben egyre magasabb szintű vásárlói igényekkel találkozunk, amit nemcsak a prémium üzemanyagok rekordszintű forgalma, illetve a 9 európai országban, az OMV-töltőállomásokon értékesített, évi közel 41 millió csésze FAIRTRADE minősítésű VIVA kávé jelez, hanem az is, hogy a csúcsgasztronómia is megjelenik ebben a szegmensben” – hangsúlyozta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója.
Az OMV, „Mi többet nyújtunk” márkaígéretével összhangban termékeket kínál VIVA kávézóiban, ez most négy prémium szendviccsel egészül ki, minőségi, magyaros alapanyagok használatával.