Successfully reported this slideshow.
We use your LinkedIn profile and activity data to personalize ads and to show you more relevant ads. You can change your ad preferences anytime.

Performance Super-hype Márkaépítés Konferencia

428 views

Published on

A Médiapiac Márkaépítés konferencián tartott előadásunk.

Minden nagy felhajtásnak sajátja, az aránytalanság. Mint média a celebeket, úgy kapja fel a szél a divatos irányzatokat, majd ejti őket míg elérik azt a reális helyet, ahova igazán valók. Ez történt (igaz, meglehetősen látványosan) a dotcom hisztériával, ez zajlik a QR kód „mozgalommal”. A performance super-hype sem kivétel. Nincs ezzel persze semmi baj, így természetes. Vagy mégis?! Tudjuk-e méltósággal kezelni ezeket a túlburjánzásokat?

A performance gondolkodásmód jó dolog, van helye a marketingben. De mi van azokkal a hagyományosan bevált mechanizmusokkal, amelyekről eddig azt gondoltuk, hogy vezérlik a fogyasztók vásárlási döntéseit. Tényleg nincs más dolgunk, mint hogy kiteszünk egy bannert, beletolunk egy kódot, aztán izgatottan figyeljük, hogy jön-e a folyamat végén a konverzió? Közben az olyan holisztikus elméletek, mint a márkaérték, az ismertség és a reklám visszaidézés ósdi kifejezésekként kerülnek a süllyesztőbe?

Ezt a kísérletet teszem meg én is ezzel a prezentációval. Nem arról beszélnék, hogy kutatható-e vagy sem a márka szerepe a vásárlási döntéseknél. Ezzel évtizedek óta foglalkozik a szakma, őszintén, azt hittem ezen már túlléphetünk. Azt annál inkább vizsgálom, hogy vásárlói döntési folyamat szempontból milyen szerepet játszik a márkaérték, az ismertség, vagy a reklám visszaidézés a végső döntés meghozásában.

Published in: Education, Business
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

Performance Super-hype Márkaépítés Konferencia

  1. 1. 05/06/2013VERNYIK IMRE, HEAD OF MEDIABUDAPEST, HUNGARYA PERFORMANCESUPER-HYPEMEGFELEDKEZIK AMÁRKÁKRÓL?
  2. 2. FORRÁS: ONLINE MARKETING DENVER
  3. 3. Average Brand Impact of Online Display Campaigns Globally AfterExposure to 1 Ad of Any Format vs. 2+ Ads of Any FormatsPercentagePointDelta(ExposedminusControl)Forrás: Dynamic Logic MarketNorms®,
  4. 4. FORRÁS: marketingmag.com / Data shows uplift in measure as a result of one exposure toeach ad format.
  5. 5. 57%77%38%19%5%4%0%20%40%60%80%100%controlexposedyes no Hard to sayN=41738%72%48%24%14%4%0% 20% 40% 60% 80% 100%controlexposedyes no hard to sayFORRÁS: google / Gemius / Telenor kutatás - 2012
  6. 6. DIGITAL COMMUNICATIONDIRECTTRAFFICBRANDAWARENESSAD RECALLWEBSITESEARCHSEOPPC SNMAIN PAGESEARCH BUTTONCHOOSEPRODUCTBOOKINGDETAILSBOOKINGPAIDSEARCHVIDEO ADDISPLAY SOCIAL ADCONVERSIONSHOPADATOK: CONSUMER BAROMETER – HITEL VÁSÁRLÓK KERESÉSI SZOKÁSAI
  7. 7. NO NEED TO READ THIS, UNLESS YOU ARE A LAWYERIntellectual property statementThe whole and all parts of this presentation and project information, including ideas,functional descriptions, graphic designs are the intellectual work of CarnationGroup andfall under the copyright law in accordance with Act 8/1996 on copyrights.This presentation constitutes the property of CarnationGroup and was exclusivelycompiled for the Agent therefore cannot be handed over or made available to any thirdparty without the prior written consent of CarnationGroup.

×