Szeptember 22-ig lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra
A hazai PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A Sándor Imre PR-Díjakat hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.
Az MPRSz célja az, hogy minden pályamunkát be tudjon fogadni, s elég időt hagyjon az elismerésért induló ügynökségek és vállalatok számára, hogy azok értékelhető formában, a kiírásnak megfelelően juttassák el munkájukat a zsűrinek, ezért döntött úgy, hogy meghosszabbítja a pályázati időszakot – írja a szövetség közleményében.
A nevezés feltételei és körülményei változatlanok, a pályázati kiírás mellékelten letölthető. A pályázat kihirdetése óta a zsűri is összeállt: elnöke R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja; tagjai Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Bruck Gábor (Sawyer Miller Group vezetője), Hevesi Nóra (Tesco-Global Áruházak Zrt., kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető) és Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő).
A díjakat novemberben, az MPRSz PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.