Főoldal / Piac

Az Atmediánál a Viasat History és a d1 tv reklámidejének értékesítése

Szeptember 1-től az Atmedia értékesíti a d1 tv és a Viasat History csatornák reklámidejét. A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek […]

Tovább olvasom

Élményekkel pörgethetik fel az üzletet a cégek

Az ügyfélélmény javítása válhat az üzleti növekedés fő hajtóerejévé. Egy világszintű kutatás szerint ugyanis az ügyfélélmény javítását prioritásként kezelő vállalkozások eredményesebbek, mint a pénzügyi mutatókra fókuszáló cégek.   Digitális technológiával könnyebb Az ügyfélélmény, a személyre szabottság megteremtése a digitalizációval van összefüggésben. Az IDC piackutató közel kétezer, közepes méretű (100-1000 főt foglalkoztató) céget vizsgált meg, és […]

Tovább olvasom

Ismét díjazzák a legjobb hazai street food helyeket

Tavaly szervezték meg először és máris elindult a jelentkezés a következő Hungarian Street Food Awards-ra, amely keretében a legjobb hazai street food helyeket veszi górcső alá a szakmai zsűri és a szavazó közönség. A verseny keretében amellett, hogy a 8 kategóriában kiválasztják a legjobb magyar street food helyeket, az összetett első helyezett Malmőben képviselheti Magyarországot […]

Tovább olvasom

A Revolut elindítja az Apple Pay-t Magyarországon

A Revolut, a világ egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalata elérhetővé teszi az Apple Pay-t a magyarországi felhasználói számára. A Revolut ügyfelei jelenleg 29 országban használhatják boltokban, applikációkban vagy weboldalakon ezt a gyors és kényelmes fizetési megoldást iPhone, Apple Watch, iPad és Mac eszközökön. A támogatott országok teljes listája: Magyarország, Lengyelország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Bulgária, Románia, […]

Tovább olvasom

Az SPI-hoz került a holland Film1 csatornacsoport

Az SPI International megvásárolta a Sony Pictures Televisiontől a holland prémium kategóriás csatorna, a Film1 televíziós és video-on-demand szolgáltatásának jogait. A megállapodás értelmében a teljes Film1 márkacsalád az SPI-hoz kerül, a vállalat pedig folytatja annak digitális platformjainak üzemeltetését is.  A Sony Pictures Televison (SPT) és az SPI International között létrejeött megállapodás értelmében augusztus 1-től már […]

Tovább olvasom

Bruno Valsangiacomo csatlakozik a Marquard Media Group igazgatótanácsához

Bruno Valsangiacomo 2000 óta a zürichi székhelyű Tectus Group (tectusgroup.com) ügyvezető elnöke. A Tectus Group a legkülönfélébb iparágakban jelen van, az építőipai és mérnöki tevékenységtől a szórakoztatáson keresztül a befektetésekig. Bruno 2018-ig az ITI Group ügyvezető elnöke volt, és egyike a cég három alapító részvényesének, akik a TVN-t, a Multikinot, az Onetet és az nc+-t […]

Tovább olvasom

Kétmillió nézőt ért el a nőifoci-vb

Az Egyesült Államok győzelmével július 7-én zárult a nyolcadik női labdarúgó világbajnokság Franciaországban. Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.  A férfiak átlagosan 2 óra 24 percet, a nők 1 óra 7 percet szántak a mérkőzések megtekintésére, és összesen 1012 darab tévéreklámot láttak az élő közvetítések vagy ismétlések során, derült ki a Nielsen […]

Tovább olvasom

A hazai autótolvajok kedvencei

Tovább csökkent az autólopások száma 2019 első felében, azonban új kedvenceik vannak a bűnözőknek, akik a Renault Mégane és a Suzuki Swift típusokra szálltak rá. A német prémiummárkákból viszont alig vittek el idén, és leginkább az idős, védtelen autókra vadásznak a tolvajok, akik között egyre több az amatőr – derül ki többek között a Vezess […]

Tovább olvasom

KPMG: már a vállalatvezetők számára is a klímaváltozás a legnagyobb kockázat

A technológiai változás átértékelte mindazt, amit a vállalatok ellenálló képességéről gondoltunk. Aki csak a más kárából tanul, az már le is maradt, a saját próbálkozásaink és kudarcaink visznek előre, ráadásul a technológiai diszrupció és a klímaváltozás egy kiszámíthatatlan, gyorsan változó környezetet teremt – mondta Robert Stöllinger, a KPMG vezérigazgatója a cég mai sajtóreggelijén. A KPMG […]

Tovább olvasom

Új ügynökséget választott az Adevinta

A Lounge Communication felel a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért. A három oldalt működtető Adevinta Classified Media Hungaryvel való közös munka 2019. június elsején indult.  Az Adevinta nemzetközi médiacsoport magyarországi vállalataként működő Adevinta Classified Media Hungary a beadott kreatív anyag alapján a Lounge Communicationt választotta a Jófogást, a Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t […]

Tovább olvasom