Főoldal / Piac

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről. A felmérés kitöltői külön testre szabott összehasonlító elemzést (benchmarkot) kérhetnek, így részletes információkat kaphatnak […]

Tovább olvasom

Márkás ruhát inkább akcióban vagy outletből vásárolunk

A magyar hölgyek szerint a márkás ruhák tartósak és jó minőségűek, mégis az ár miatt sokszor nem márkázott darabokat vásárolnak, az utánzatokat ugyanakkor kerülik – derült ki a Stilago divatwebáruház felméréséből. A magyar nők többsége egyetért abban, hogy a márkás ruhák jobb minőségűek és tartósabbak, mint név nélküli társaik, ugyanakkor teljes áron jellemzően nem tudják […]

Tovább olvasom

A pénzügyi vezetők nem ismerik a saját ROMI-jukat

A megkérdezett brit CFO-k háromnegyede nem tudta volna számszerűsíteni cége marketingtevékenységének megtérülését. Az Econsultancy 171 igazgatói szinten lévő pénzügyest kérdezett meg számos szektorból, valamint mélyinterjúkat is készítettek pénzügyi és marketingvezetőkkel. A megkérdezettek többsége tudta ugyan, milyen marketingtevékenységeket végez a vállalata, de e tevékenységek megtérülését már nem tudta számszerűsíteni. A kutatás is rávilágított arra, amit már […]

Tovább olvasom

A hatékony e-mail marketing titkai – adatbázis és mérhetőség

Új sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjaival járjuk körbe az e-mail marketing aktuális kérdéseit. Az első két részben a hatékonyság technikai és tartalmi kritériumait elemeztük, ezúttal pedig az adatbázisok építéséről és a mérhetőségről esik szó. Beszélgetőtársaink: Dely Gábor (d-code), Koncz Gábor (Protopmail), Komáromi Erika (ReachMedia), Nagy Eszter (Avon), Illyés Márton (origo) Az eDM […]

Tovább olvasom

Erős márkák és innováció hajtják előre a Reckitt Benckisert

A vállalat számos, makrogazdasági problémákkal küzdő piacon is növekedni tudott az erős márkáknak és a stratégiai szegmensekben piacra dobott új variánsoknak köszönhetően. Az év első 9 hónapjában a Reckitt Benckiser forgalma – organikus szemléletben és az árfolyamhatásokat kiszűrve – 3 százalékkal növekedett az előző év azonos időszakához képest. A legnagyobb emelkedést (11%) az egészségügyi márkák […]

Tovább olvasom

Ma van az Internetes Vásárlás Napja

A Neo Interactive immár negyedik éve rendezi meg az eseményt. Az Internetes Vásárlás Napja (eredeti nevén DotcommerceDay) egynapos e-kereskedelmi óriáspromóció, melynek keretében 400 webáruház kínál valamilyen kedvezményt. Az akciók egy központi oldalon érhetőek el, amelyre a forgalmat egyebek mellett display kampány, eDM-ek és egész napos Class FM-nyereményjáték terelik. A nap szervezője a Neo Interactive, főtámogatója […]

Tovább olvasom

Már nem elég, ha nincs probléma

A pozitív, márkakonzisztens ügyfélélmény hiánya 16-20 százalékos árbevétel-kieséshez vezethet a megkérdezett vállalkozók szerint. A Develor tanácsadócég és szakmai partnere, a Momentor Kutató Kft. már második alkalommal mérte fel az ügyfélelégedettséget befolyásoló tényezőket, illetve választotta ki az ezen a területen legkiemelkedőbben teljesítő márkákat. A kutatás 9 országban zajlott, a magyar lábat egy 1200 fős, reprezentatív lakossági […]

Tovább olvasom

Az ajánlás a legolcsóbb toborzási módszer

Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek 50%-kal kevesebbet költenek toborzásra, gyakran enélkül is bőven tudnak válogatni a jelentkezők között. Egyre gyakrabban hallani, hogy aktív Facebook-jelenléttel milyen mértékben növelhető az adott cég ismertsége, vagy hogy egy-egy jól sikerült Facebook-kampányt követően mennyivel többen jelentkeznek egy adott céghez dolgozni. A TMP Worldwide, munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó nemzetközi cég ennél […]

Tovább olvasom

A fogyasztók megismerése és a hirdetések láthatósága a kulcs a digitális befektetésekhez

A digitális hirdetésekhez a vásárlói viselkedésen túl speciális mutatószámokat is rendelnének a márkák. Fontos számukra a tévés keresztnézettség is. Az IAB Europe méréssel és mutatószámokkal foglalkozó tanulmányából kiderül, hogy a hirdetők elsősorban a fogyasztók életstílusát (attitűdjeit és viselkedését), médiafogyasztási szokásait (beleértve a multitaskingot és az online viselkedést), valamint a vásárlási döntési folyamatban elfoglalt helyét szeretnék […]

Tovább olvasom

A hatékony e-mail marketing titkai – tartalmi kérdések

Új sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjaival járjuk körbe az e-mail marketing aktuális kérdéseit. Az első részben a hatékonyság technikai kritériumait elemeztük, ezúttal pedig a jól működő tartalom titkait vizsgáljuk. Beszélgetőtársaink voltak: Dely Gábor (d-code), Koncz Gábor (Protopmail), Komáromi Erika (ReachMedia), Nagy Eszter (Avon), Illyés Márton (origo) Ami a tartalmat illeti, a legfontosabb […]

Tovább olvasom