Főoldal / Piac

Prologis: “Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt”

Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt – ez a címe a Prologis legfrissebb fenntarthatósági jelentésének, amely átfogó képet nyújt a vállalat környezetvédelmi, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) programjainak legfontosabb területein elért 2018-as eredményekről. „Tudom, hogy az ESG programok iránti hosszú távú elköteleződésünk egy olyan megkülönböztető tényező a piacon, amely elősegíti ügyfeleink magasabb szintű kiszolgálását, vállalatunk üzleti […]

Tovább olvasom

Bemutatkozott a Decathlon Magyarország első robot munkatársa

A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet, melynek eredményeképpen munkába állt a hihetetlen gyorsan dolgozó Cleveron 402-es robot a Decathlon Nyugati téri üzletében. A Cleveron 402 segítségével a vásárló 10 másodperc alatt átveheti […]

Tovább olvasom

Cannes-ban nyert a magyar Ostrom

A Cannes-i Reklámfesztiválon díjazta a nemzetközi szakma a legtehetségesebb fiatalokat, a legjobb diplomafilmet illető Young Director Awardot Kovács István vehette át az OSTROM-ért. Az Amerikai Filmakadémia Diák Oscar-díját, a Magyar Filmkritikusok díját, a Magyar Filmdíjat, a luxemburgi CinEast fesztivál közönségdíját és a BuSho fődíját követően újabb jelentős nemzetközi sikerekkel büszkélkedhet az Ostrom, a Színház- és […]

Tovább olvasom

Másfél órán át játszanak a hazai netezők

Egy új magyarországi felmérés szerint az internethasználók mintegy háromnegyede rendszeresen játszik, az ezzel eltöltött idő alkalmanként közel másfél órát tesz ki, míg a szenvedélyes gamerek ennél akár egy órával is többet játszanak. Ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Nem túlzás azt mondani, hogy mára a […]

Tovább olvasom

Közel 20 év után idén megújult a pr-szakma Etikai Kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították. Az MPRSZ a 2000-ben összeállított és elfogadott etikai normagyűjteményét 2019-ben módosította. Erre azért volt szükség, mert az elmúlt közel húsz év alapvető változásai a pr-szakmát sem hagyták érintetlenül, különösen a média […]

Tovább olvasom

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank (NBB), és ezzel létre jött az első közép-kelet európai központú fejlesztési bank. A bank régiós és hazai tevékenységének középpontjában a fenntartható, zöld beruházások támogatása áll majd, a tagállamok közötti gazdasági kapcsolatok erősítése mellett, mondta Nyikolaj Koszov, az NBB elnöke a bank sajtóeseményén.    Stratégia és tervek A Budapestre költözéssel […]

Tovább olvasom

Együttműködik a Springfield és a National Geographic

Június elejétől együttműködik a Springfield és a National Geographic: a divatmárka egy környezetbarát kapszulakollekciót tervezett, hogy felhívja a figyelmet a tengeri élővilág sokszínűségére és törékenységére. A Springfield fenntartható irányvonalát folytatva idén nyáron összefogott a National Geographic-kal és Manu San Félix tengerbiológussal a neptunfű fennmaradását támogató „Posidonia Maps” projekt segítésére. Manu San Félixnek 30 év tapasztalata […]

Tovább olvasom

Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline

Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline pedig az Olvass bajuszostól, illetve a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű kampányaival aratott sikert. Idén először februárban az Ország Boltja versenyén ismerték el […]

Tovább olvasom

Új kulturális, kreatív és oktatási ügyfelek a MITTE portfóliójában

A MITTE új ügyfelei között megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, vezető felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. Az ügynökség kulturális profilú ügyfelei között szerepel a régió egyik legnagyobb műkereskedelmi intézménye, a Virág Judit Galéria, amelynek teljeskörű sajtókommunikációt biztosít a MITTE Communications. A felvezető kommunikációs kampánynak is köszönhetően magyar eladási rekorddal zárult a galéria […]

Tovább olvasom

“Kúlságot” mér az AXE

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill “kúlságmérőkkel”. A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken – az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva – egy öt […]

Tovább olvasom