Főoldal / Piac

Hiány van programozóból

Február 15-én lezárult a felsőoktatási intézményekbe való jelentkezés határideje, de azoknak sem kell csüggedniük, akik erről idén lemaradtak, hiszen számukra is számos lehetőség adódik arra, hogy kiszámítható és versenyképes karrierbe kezdjenek. Az egyik legbiztosabb választás ma a fejlesztői pálya, hiszen óriási hiány mutatkozik itthon programozókból, az EU egészét nézve pedig közel 700 ezer betöltetlen állás […]

Tovább olvasom

A Facebook felvázolja az online tartalomszabályozás jövőjének az útját

Monica Bickert, a Facebook alelnöke és tartalompolitikáért felelős vezetője egy blogposztban bejelentette, hogy a vállalat egy white papert, alapdokumentumot bocsátott ki, hogy elősegítse az online tartalomszabályozás jövőjének kedvező alakulását. A Facebook Newsroomon publikált blogbejegyzés fordítását az alábbiakban olvashatják. A Facebook által készített teljes white paper pedig .pdf formátumban ezen a linken érhető el.   Szerző: […]

Tovább olvasom

Nagyságrendekkel növekedhet a kibertámadások száma az azonnali fizetési rendszer bevezetésével

Nyolc hónap halasztás után március elején indul az azonnali fizetési rendszer (AFR) Magyarországon. A bevezetéssel párhuzamosan új típusú csalási módok megjelenésére lehet számítani. Többek között hamis banki applikációk, megtévesztő SMS üzenetek nehezíthetik meg a bankok dolgát abban, hogy megítéljék egy tranzakció valódiságát. Mindez komoly biztonságtechnikai feladatot jelent a pénzintézetek számára – hívták fel a figyelmet […]

Tovább olvasom

A DeepInsight nyerte a drivingcamp 2020-as integrált kommunikációját

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.   Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az elsősorban B2B rendezvények kommunikációs támogatása, valamint a teljes közösségi média és online marketing jelenlét kezelése is. Kálló Brigitta, a DeepInsight junior stratégája az alábbiakat nyilatkozta […]

Tovább olvasom

Európa évente 500 milliárd euró értékű energiát pazarol el

Az Európai Bizottság szerint a kontinens államai már nem tudják előállítani saját energiaigényük felét sem. Az Európai Unió tagállamai, benne Magyarország évi 600 milliárd eurót költenek energiahordozók importjára, ami az éves energiaszükségletük csaknem 50%-a, miközben 500 milliárd eurót pazarolnak el évente az energiaveszteség miatt. A veszteség 40%-áért pedig az európai épületállomány felel, mivel azok közel […]

Tovább olvasom

Händel Agrippina című vígoperája Szegeden

Nem mindennapi operabemutatóval készül idei évadára a Szegedi Szabadtéri. Händel vígoperai jellegű, fordulatokban gazdag művében, az Agrippinában mások mellett Mester Viktória, Ludovik Kendi, Hanczár György és Gyüdi Eszter is főszerepet kapott. Sőt, kommentátor szerepben a népszerű újságíró, Vitray Tamás is színpadra lép.   Idén sem kell nélkülözniük az operarajongóknak kedvenc műfajukat, hiszen a fesztivál Händel […]

Tovább olvasom

Megbízók az átfogó magyar digitális hatékonyságmérésért

“Ahogyan a ma fogyasztója egyre több időt tölt el egyre növekvő számú digitális platformon, úgy erősödik ezen kommunikációs csatornák szerepe a vásárlói út megtervezésében és kiszolgálásában.   Hirdetőként azt látjuk, hogy két alapvető terület van – a bizalom és a vásárlói élmény – ahol sok tennivalónk van és melyek javításában minden piaci szereplőnek – ügyfél, […]

Tovább olvasom

Édesség Expo Köln: hagyomány és újítás, gyümölcsök, fehérjék, mentesek és édesek

Február 5-én zárta kapuit Kölnben a világ legjelentősebb édesség expója, az ISM, amely idén lett 50 éves.  A jubileumi rendezvény 148 országból 37 000 szakmai látogatót fogadott, és 76 ország 1 774 kiállítójának adott helyet. A német kereskedelem jelentős képviselői mellett az édességek legnagyobb vásárlói, importőrei és forgalmazói között jelen voltak a Walmart, a Carrefour, […]

Tovább olvasom

K&H: 252 ezres nettóra számítanak az optimista fiatalok

A fiatalok 68 százaléka érzi stabilnak a munkahelyét, 46 százalékuk pedig úgy látja, megbecsülik a munkáját – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. Utóbbi eredmény ráadásul rekordot jelent a felmérés hétéves történetében. A fiatalok 16 százaléka vár komolyabb, inflációt meghaladó béremelést, ez a nettó átlagbérek alapján több mint 250 ezer forintot jelentene.   A dolgozó […]

Tovább olvasom