Főoldal / Piac

Márkák és minőségek

Időről-időre felbukkannak olyan hírek, hogy Magyarország vagy a régió a „nyugatinál” rosszabb minőségben kapná az ismert márkákat. Időről-időre felbukkannak olyan hírek, hogy Magyarország vagy a régió a „nyugatinál” rosszabb minőségben kapná az ismert márkákat, és ezek rendre komoly felzúdulást váltanak ki. Idén februárban a szlovák élelmiszerbiztonsági hatóság állapította meg, hogy egyes multinacionális cégek és márkák […]

Tovább olvasom

Érdekességek a Super Bowl-ról

Az idei Super Bowl-on egy 30 másodperces reklámblokkért már ötmillió dollárt kellett fizetni, de így is 55 márka hirdetései jelentek meg. Az idei Super Bowl-on egy 30 másodperces reklámblokkért már ötmillió dollárt kellett fizetni, de így is 55 márka hirdetései jelentek meg a mérkőzés idején. Ezekkel kapcsolatban gyűjtöttünk össze néhány érdekességet. Két márka, a Snickers […]

Tovább olvasom

A világ legfenntarthatóbb vállalatai

A nyilvánosan elérhető adatokból, 14 mutatószám alapján összeállított listát hagyományosan a davosi Világgazdasági Fórumon hozzák nyilvánosságra. A nyilvánosan elérhető adatokból, 14 mutatószám alapján összeállított listát hagyományosan a davosi Világgazdasági Fórumon hozzák nyilvánosságra. A lista összeállítását a torontói központú Corporate Knights média- és befektetéskutató cég végzi, amely egy fenntarthatósággal és felelős üzletvitellel foglalkozó globális magazint is […]

Tovább olvasom

Az Alibaba a NOB partnere

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság és az Alibaba-csoport 2028-ig tartó megállapodást írt alá. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság és az Alibaba-csoport 2028-ig tartó megállapodást írt alá, melynek értelmében a kínai cég a rendezvények e-kereskedelmi és felhőszolgáltatási partnere lesz. A partnerséget a davosi Világgazdasági Fórumon jelentette be Thomas Bach, a NOB elnöke, Jack Ma, az Alibaba alapító elnöke […]

Tovább olvasom

Big data vállalatot vásárolt a Bisnode

Az adatkezelés és -elemzés terén betöltött pozíciójának biztosítása érdekében a Bisnode felvásárolta a Swan Insights vállalatot. Az adatkezelés és -elemzés terén betöltött pozíciójának biztosítása érdekében a Bisnode felvásárolta a Swan Insights vállalatot, és megerősítette big data elemző képességét. A Bisnode, a vezető európai adatfeldolgozó és -elemző vállalat a brüsszeli központú Swan Insights SA/NV cég felvásárlásával […]

Tovább olvasom

Változások a Magyar Telekomnál

Átalakul a felsővezetés és megválnak a Crnogorski Telekomtól. Átalakul a felsővezetés és megválnak a Crnogorski Telekomtól. Gyenes András vezérigazgató-helyettes 2017. január 10-i hatállyal távozik a társaságtól. A Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese 2017. január 11-től Rékasi Tibor (a képen). A T-Systems Magyarország Zrt. ideiglenesen megbízott vezérigazgatója 2017. január 11-től Kaszás Zoltán. Gyenes András 2015 […]

Tovább olvasom

Tovább bővül a SuperShop-partnerek köre

2017 januárjától a REGIO JÁTÉK, a Katedra nyelviskolák és a Kärcher üzletek is csatlakoznak a törzsvásárlói programhoz. 2017 januárjától a REGIO JÁTÉK, a Katedra nyelviskolák és a Kärcher üzletek is csatlakoznak a törzsvásárlói programhoz. Az új vállalkozások csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos. (A SuperShop […]

Tovább olvasom

Hat marketinges jóslat 2016-ra

Ezúttal az eMarketer kutatócég szedte össze a fontos trendeket, méghozzá a mobilszegmensre vonatkozóan. Közeleg 2016, és mi nem tudunk leállni a trendelemzések és jóslatok szemlézésével. Ma az eMarketer a soros. Szerintük 2016-ban is folytatódik a mobil brutális térnyerése, így kifejezetten erre vonatkozóan szedték össze a várható trendeket: A fogyasztó hallatja a hangját. Mármint egyre inkább […]

Tovább olvasom

Profivá kell válni

A Média 2.0 Blog idei utolsó meetupjának témája a non-profit szervezetek kommunikációja volt. A Média 2.0 Blog idei utolsó meetupjának témája a non-profit szervezetek kommunikációja volt. A szektor egyre profibban működik, ugyanakkor a társadalomban még számos tabutéma és rossz beidegződés nehezíti a munkájukat. A rendezvényen Dely Géza, a Nem Adom Fel Alapítvány vezetője, Fodor-Kovács Éva, […]

Tovább olvasom

A legjobb európai többcsatornás kereskedők

Az L2 felmérése 58 európai többcsatornás kereskedőt értékelt öt országban. A legjobbnak a francia Fnac és a német Media Markt bizonyult. Az L2 felmérése 58 európai többcsatornás kereskedőt értékelt öt országban. A legjobbnak a francia Fnac és a német Media Markt bizonyult. Az első alkalommal elkészített Digital IQ Index: Retail Europe kutatásban az egyesült Királyság, […]

Tovább olvasom