Főoldal / Piac

Online zero waste: álom, vagy valóság?

A digitális vásárlás nemzetközi térnyerése átlagosan évente 6 százalékkal nő1, így 2021-re elérheti a 2,14 milliárd felhasználót. Itthon a folyamat lassabb, de érezhető: az online vásárlás részesedése 2010-ről 2018-ra összesen 7 százalékkal, 16 százalékról 23 százalékra nőtt a kereskedelemben.1 A környezettudatos szemlélet ebbe a szegmensbe is beszivárgott, mind nemzetközi, mind hazai szinten egyre nagyobb szerepet […]

Tovább olvasom

Kurucz Péter, Nielsen: Sustainability – mit látunk a világ piacain?

Az idei Márkaépítés konferencia a fenntarthatóság jegyében zajlott. A délelőtti plenáris program Kurucz Péter előadásával kezdődött, aki azt tekintette át, milyen mozgásokat látunk a világ piacain a fenntarthatóság kapcsán.  Kurucz Péter (kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen) röviden így válaszolta meg a bevezető kérdést: új csatornák, új versenytársak és új fogyasztói igények keletkeztek minden szegmensben. Az előadó […]

Tovább olvasom

A Bookline lett az Év kereskedője

Negyedik éve díjazzák az innováció iránt elhivatott kereskedőket. Az Év kereskedője megmérettetés célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, ösztönözzék az üzleteket és szolgáltatókat, ezzel elősegítve a hazai piac fejlődését. A Bookline idén két kategóriában bizonyult a legjobb pályázónak, Az Év kereskedője cím mellett a Legjobb in-store ügyfélélmény pozíciót is a Libri-Bookline Zrt. tagja érdemelte ki. […]

Tovább olvasom

Gödöllőn felavatták a Pap Kolbászműhely húsüzemét

22Három termékcsalád – az Original, az Optimal és az Organic – bevezetésével debütál a szeptember 20-án, Gödöllőn felavatott Pap Kolbászműhely. A több mint 600 négyzetméteres húsüzemben készülő, magas minőségű termékek teljes mértékben hazai alapanyagokból és a hagyományos kolbászkészítési eljárásokat szem előtt tartva, ugyanakkor a legmodernebb technikai körülmények között készülnek. Zöldmezős beruházásként, a Széchenyi 2020 program […]

Tovább olvasom

Marosvásárhelyen vett bevásárlóközpontot az Indotek Group

Megállapodást kötött a marosvásárhelyi Promenada Targu Mures bevásárlóközpont megvásárlásáról az Indotek Group a francia AEW Europe csoporttal. A mintegy 50 ezer négyzetméter alapterületű létesítmény olyan nemzetközi márkáknak ad otthont, mint az Auchan, a Leroy Merlin, a Decathlon, a H&M, a Cinema City, az LC Waikiki, a New Yorker, a Hervis és a Media Galaxy. A […]

Tovább olvasom

BÉT- Hiventures megállapodás a tőzsdefejlesztés jegyében

A Budapesti Értéktőzsde megállapodást kötött a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt-vel a tőzsde szeptember 19-én megrendezett éves középvállalati csúcstalálkozója, a BÉT50 konferencia keretében. Az eseményen Katona Bence, a Hiventures vezérigazgatója, és Végh Richárd, a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatója aláírták azt a nyilatkozatot, amelyben a szervezetek elkötelezik magukat a gazdaság tőkeáramlásának további fejlesztése mellett. Az együttműködés célja az […]

Tovább olvasom

Fenntartható Beszállítói Díjjal jutalmazta a Magyar Telekom a Wavemakert

A Wavemaker egyetlen ügynökségként nyerte el a Magyar Telekom Fenntartható Beszállítói Díját. A piacvezető telekommunikációs vállalat beszállítói körének legjobb 3 képviselőjét díjazza az elismeréssel. Fenntartható Beszállítónak minősítette médiaügynökségét, a Wavemakert a Magyar Telekom. A vállalat számára fontos a korrupció elleni fellépés és az etikus magatartás, ezért partnereitől is elvárja, hogy megfeleljenek a gazdasági, környezetvédelmi, társadalmi […]

Tovább olvasom

S. PellegrinoYoung Chef: jönnek az elődöntők

A S.Pellegrino Young Chef nemzetközi kulináris verseny célja a gasztronómia jövőjének támogatása a konyhaművészet következő generációs tehetségeinek felfedezésével és segítésével. A világ különböző tájairól érkező tehetséges fiatal séfek idén augusztustól decemberig mérhetik össze tudásukat a regionális elődöntők során, és biztosíthatják helyüket a 2020. május 8–9-i milánói döntőben. A közép-európai régióban 10 elődöntős száll versenybe a […]

Tovább olvasom

Indul a Generali őszi kampánya

„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolchetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja fel a fiatalabb korosztály figyelmét az öngondoskodás fontosságára. Az aktivitást hosszú kutatási folyamat és a hazai vélemények felmérése előzte meg. Az Ipsos Instant Research eszközével 525 fős reprezentatív mintán keresztül a 25-55 […]

Tovább olvasom

Az okostévék megfigyelnek minket?

Évek óta beszédtéma, hogy az okoseszközök megfigyelik a felhasználóikat, és tudtuk nélkül információkat továbbítanak róluk harmadik félnek. A hvg.hu most az okostévék kémkedési szokásairól ír. A Northeastern University és az Imperial College London azt találta, hogy számos gyártó, köztük a Samsung, az LG és az Apple eszköze is felhasználói adatokat továbbít harmadik fél számára, köztük […]

Tovább olvasom