Főoldal / Piac

5G teszthálózatot mutat be az Ericsson és a Magyar Telekom a budapesti ITU konferencián

2015 után másodszor rendezik meg Budapesten az ITU Telecom World konferenciát. A világ talán legfontosabb nemzetközi infokommunikációs- és távközlési eseménye kormányok és az iparágban érdekelt vállalatok, valamint kis- és középvállalkozások számára nyújt lehetőséget a találkozásra és információcserére. Az Ericsson Magyarország a Telekommal közösen az eseményen kereskedelmi 5G szolgáltatásra is alkalmas berendezésekből felépített 5G teszthálózaton mutatja […]

Tovább olvasom

Tarol a dekor- és férfikozmetikumok piaca

Szeretnek szépítkezni a magyarok, valósággal dübörög a kozmetikai szerek piaca. Több mint egymilliárddal többet költöttek szépészeti termékekre honfitársaink 2018-ban a 2017-es évhez képest a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint. A nők dekorkozmetikumokra több mint 12 milliárd forintot fordítottak az előző évben, míg a férfiak közel 13 milliárd forintot adtak ki kozmetikumokra.   Mi áll a költések […]

Tovább olvasom

Pehl Bernadett: Mindennap új élmények

Ki az a szőke lány, aki a Schiller-Vasas HC csapatának valamennyi mérkőzésén ugrálva szurkol a „szapporói hős”, Szuper Levente oldalán? Ő Pehl Bernadett, akit az egykori NHL-játékos azért szerződtetett, hogy közreműködésével megvalósíthassa nagy tervét: egy kizárólag hazai játékosokból álló profi jéghokicsapatot, amelynek nemcsak a játéka, de a megjelenése és a kommunikációja is a profi világéhoz […]

Tovább olvasom

Édes élet: 170 milliárdos édességpiac

Szó szerint szeretjük megédesíteni a mindennapokat, legalábbis a kiskereskedelmi forgalmi adatok alapján a magyarok szívesen választják a kényeztetés ezen formáját. Ez pedig tükröződik a költésekben is.   Az édességek piaca – ide sorolható a praliné, a cukorka, a drazsé és darabcsokoládé, a szeletes és táblás csokoládé, az édes keksz, valamint a nápolyi/ostya kategóriája – 2018-ban […]

Tovább olvasom

Hajdúszoboszlón zárult a XIV. Coop Rally

A Szatmári Malom Kft. csapata nyerte idén a Coop Rallyt, amelynek záró díjátadójára csütörtökön került sor Hajdúszoboszlón. A szakmai rendezvény ebben az évben Magyarország keleti felén látogatott meg 6 élelmiszeripari szereplőt, egy COOP üzletet és egy COOP logisztikai központot, amelyek hosszú távú partnerségben dolgoznak a COOP Gazdasági Csoporttal. Az idén 14. alkalommal megrendezett, a magyar […]

Tovább olvasom

A PR-Telecom kínálatában is megjelenik az RTL Most+

Az RTL Magyarország és a PR-Telecom ZRt. kereskedelmi megállapodásának értelmében a közeljövőben a PR-Telecom rendszereiben is elérhetővé válik az RTL Magyarország RTL Most+ szolgáltatása. Az RTL Magyarország 2019 májusában jelentette be, hogy a disztribúciós partnereknek kínált tartalmai kiegészülnek az RTL Most prémium változatával. A tartalmában és funkcióiban továbbfejlesztett, RTL Most+ nevet viselő termék legfőbb célja, […]

Tovább olvasom

BP Digital névre vált a Growthery

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség számos hazai és nemzetközi ügyféllel dolgozik együtt, a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő. A gyors növekedéssel startoló Growthery a mindenki számára könnyebben kiejthető és megjegyezhető BP Digital néven folytatja tevékenységét. A mostanra 10 fős – a keresőoptimalizálás más […]

Tovább olvasom

PwC: 900 ezer magyar munkahelyet érint hamarosan a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) felforgató hatása várhatóan a 2030-as évektől jelentkezik majd Magyarországon: a következő 15 évben 900 ezer munkahelyet is érinthetnek a technológiai változások. A PwC Magyarország tanulmánya szerint a hazai feldolgozóipart, szállítmányozást és az építőipart fogja drámai mértékben megváltoztatni az MI térnyerése. A PwC Magyarország legfrissebb tanulmánya szerint napjaink legmeghatározóbb diszruptív technológiai megoldásai […]

Tovább olvasom

Coface: Növekedés a régiós mamutoknál – második helyen Magyarország

Folytatódott a közép- és kelet-európai gazdaság tempós növekedése 2018-ban: különösen Magyarországon, Lengyelországban és Lettországban, majdnem 5 százalékos, rekordközeli GDP-növekedéssel, míg Románia, Észtország és Bulgária mérsékeltebb ütemű bővülést ért el. Az egyes országok közötti különbségek ellenére a közép-kelet-európai régió jól szerepel: átlagosan 4,3 százalékos GDP-növekedéssel zárta a 2018-as évet, a 2017-ben elért 4,6 százalékos bővülés után […]

Tovább olvasom

A családi szórakoztatás területén fektet be a Genesis

A Genesis Capital által menedzselt Genesis Private Equity Fund III (GPEF III) magántőkealap aláírta a családoknak beltéri szórakoztató programokat nyújtó 11 Entertainment Group 61 %-ának megvásárlásáról szóló szerződést. A GPEF III Stefan Fritsch úrral – az 11 Entertainment Group alapítójával – társult, hogy egy családi szórakoztatásra specializálódott cégcsoportot építsenek közösen a közép-kelet-európai régióban. Ez a […]

Tovább olvasom