Főoldal / Piac

Atmedia: újabb négy csatornával bővül a portfólió 2020-ban

Az Atmedia 2020-ban a Viasat World nemzetközi médiavállalat újabb csatornáival bővíti tévés portfólióját: a sales house értékesíti a Viasat Explore, Viasat Nature és az Epic Drama televíziós csatornák reklámidejét, emellett 2020. februártól szintén az Atmeda értékesíti a Discovery Inc. Eurosport 1 csatornájának hirdetéseit. A Discovery egyébként négy másik csatornája esetében épp most hosszabbította meg szerződését […]

Tovább olvasom

Új előzetest kapott az év leghazudozósabb vígjátéka, a seveled

Kevesebb mint egy hónap van hátra az év leghazudósabb vígjátékának bemutatójáig. A Tenki Réka, Mészáros Béla és Básti Juli főszereplésével érkező Seveled legújabb előzeteséből újabb részletek derülnek ki a komédia fordulatairól. Orosz Dénes filmjét december 5-től vetítik a mozikban. Izgalomban, humorban és romantikában nem lesz hiány az év leghazudozósabb vígjátékában. A Seveled előzetesében megismerhetjük a […]

Tovább olvasom

MPRSZ állásfoglalás a natív tartalmakról

A Magyar PR Szövetség felhívja a figyelmet arra, hogy a mostanában rendkívül elterjedt natív tartalmak reklámnak minősülnek. Ezért helytelen azokat szerkesztőségi anyagként megjelentetni annak jelzése nélkül, hogy az olvasó fizetett hirdetést lát. Ez ugyanis ellenkezik a 2008. évi XLVII. törvénnyel (Fttv.), amely kimondja: „Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül „az írott vagy elektronikus médiában szerkesztői tartalom használata […]

Tovább olvasom

Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra

Alig másfél hónap van hátra karácsonyig, közeledik a kereskedelemben már megszokott ünnepi roham, amit – immár hagyományosan – hazánkban is a november második felében esedékes Black Friday akciók nyitnak majd meg. Az Árukereső.hu és a GKI Digital éves rendszerességű közös kutatása, a hazai internetező felnőtt lakosság körében idén is arra keresi a választ, hogy milyen […]

Tovább olvasom

K&H: mennyibe kerül a nyugdíjasok egészsége?

A nyugdíjba vonulás után a havi bevételek 23 százaléka megy majd el egészségügyi kiadásokra – áll a K&H biztos jövő felmérésében. A kutatásból az is kiderült, hogy a magyarok 74 százaléka betegen is dolgozik, mindössze 45 százalék sportol hetente legalább egyszer, az internetes öngyógyítással pedig 46 százalék próbálkozik. 59 százalékra nőtt azonban azok aránya, akik […]

Tovább olvasom

November 15-i  Black Friday-jel készül a fúzió előtt álló Extreme Digital

2019-ben november 15-ödikén rendezi meg a jelentős akciókat kínáló Black Friday-t az Extreme Digital. A vállalat idén arra számít, hogy szokásos slágerterméknek számító tévé és mobiltelefon mellett a napi fogyasztási, valamint szépségápolási cikkekből, és lakberendezési termékekből is rendkívül jelentős mennyiséget értékesít majd a fekete pénteken, amelynek során minden termékkategóriában elérhető lesz akciós árú termék.   […]

Tovább olvasom

2020-ban az R-time a piacvezető sales house

Január 1-től az R-time értékesíti a VIASAT3, VIASAT6, AXN, Sony Movie Channel és Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét. 2020-tól 34 csatornára bővül az R-time portfóliója – jelentette be az R-time a Big Picture konferencián 2019. november 5-én. Az új csatornák érkezésével a sales house immáron […]

Tovább olvasom

Újabb három évre hosszabbít az Atmediával a Discovery

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az  Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el.   A nonfiction […]

Tovább olvasom

Made In Gyetván Csabával – indul a Discovery Channel új hazai gyártású sorozata

Idén decembertől hazai gyártású sorozattal jelentkezik a Discovery Channel. A vadonatúj Made In Gyetván Csabával epizódonként egy-egy téma – például alapélelmiszerek, megújuló energia, robotika – köré csoportosítva mutatja be egy órában, hogyan készül mindaz, ami körülvesz bennünket. A téma időtálló és örök. A közel húsz éve futó Hogyan készült a Discovery Channel egyik legsikeresebb műsora, […]

Tovább olvasom

Szóljon az advent a kreativitásról!

Az év utolsó hónapjában mindenki feleszmél: egy egész évnyi hajtás kellett ahhoz, hogy rájöjjünk, semmire sincs szükségünk, csupán tartalmas együttlétre barátainkkal és családtagjainkkal. Ne csak három nap szóljon a szeretetről, szenteljük az egész decembert a közös alkotásra és készülődésre! Boncz Péter a Praktiker szakértője szerint: ma már csak a képzelet szab határt az alkotásvágynak. Ötletekben […]

Tovább olvasom