Főoldal / Piac

Egyedülálló, online adventi vásárral gazdagítja a magyar fogyasztók karácsonyi élményeit a #vegyélhazait

Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben.    „Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került […]

Tovább olvasom

A termelő szektor kezében a gazdasági visszapattanás kulcsa – sorsfordító éveket várnak a hazai HR-döntéshozók

Példátlan pályát járt be 2020-ban a magyar munkaerőpiac: a tavaszi elbocsátások után ősszel már létszámhiánnyal küzdött a termelő szektor, és egyelőre csak jósolni lehet, mi következik majd az előttünk álló időszakban. A pandémiát követő kilábalásban fontos szerepe lesz az ipar teljesítményének, így késhegyre menő harc várható a tapasztalattal rendelkező, megbízható munkaerőért – ebben teljes egyetértés […]

Tovább olvasom

4,3 milliárd feletti forgalom, 1,6 millió látogatás eddig az eMAG Black Friday-án

Péntek délután kettőig több mint 167 ezer darab fekete pénteki rendelést fogadott eMAG. Eddig egy darab autót, hat darab félsertést, és 207 éjszakányi belföldi utazást foglaltak le, kora délután pedig befutott egy közel 8,6 millió forintos rendelés is. A Black Friday első hét órájának teljes forgalma több mint 4,3 milliárd forint.   Idén délután 2 […]

Tovább olvasom

A Mastercard kiosztotta Az év bankja 2020 díjakat – a K&H-é az év lakossági számlacsomagja

A K&H Bank ifjúsági számlacsomagját díjazták a Mastercard – év bankja programján. Az év lakossági számlacsomagjának választott, teljeskörű banki megoldás a legfiatalabb korosztálytól, már hatéves kortól biztosít számlavezetést. Később számlatulajdonosának változó igényeit is követi olyan új szolgáltatások biztosításával, mint a mobilbank, vagy az e-bank, melyeket ingyenesen érhetők el.   A Mastercard – év bankja program […]

Tovább olvasom

A virtuális térben is nagyszabású startup-találkozót szervezett a Hiventures

Negyedik alkalommal, de a pandémia miatt először kizárólag online rendezte meg a kelet-közép-európai régió legkiemelkedőbb startup networking eseményét, a neves előadókat felvonultató és rengeteg érdeklődőt vonzó Regional Startup and Innovation Day-t az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a startup campus. Az aktuális járványhelyzet ismert körülményeit tekintve kimondottan optimista hangvételű esemény egy időben több mint 500, […]

Tovább olvasom

2021 öt meghatározó kommunikációs trendje

2020 különleges év – és nem a szó pozitív értelmében. Soha nem tapasztalt kihívásokkal szembesültek az emberek, a vállalkozások, a márkák, a kormányok és a társadalom, és a változások hatásai, amelyeket az üzlet és a politikai világában, illetve a társadalomban látunk, továbbgyűrűznek a kommunikációba is. Amíg a koronavírus krízis tovább dübörög, a Grayling kommunikációs szakemberekből, […]

Tovább olvasom

Az adesso Hungary egy hazai cloud native technológiákkal foglalkozó cégben vásárol részesedést

Az adesso megvásárolja a cloud native technológiák terén úttörőnek számító budapesti LeanNet startup vállalkozás 51%-os tulajdonrészét. Az akvizíció révén a vállalat informatikai szolgáltatóként tovább bővíti technológiai kompetenciáinak körét. A cloud native technológiák és szolgáltatások lehetővé teszik a modern felhőalapú számítási architektúrák előnyeinek még hatékonyabb kiaknázását, amely a megnövekedett hálózati sávszélességnek köszönhetően egyre inkább megvalósítható, és […]

Tovább olvasom

Covid-megfelelési tanúsítvány két budapesti bevásárlóközpontnak

Magyarországon egyedülálló módon, az elmúlt napokban két budapesti bevásárlóközpont, a Mammut és az Arena Mall is elnyerte a Safe Asset Group svéd szakmai szervezet biztonságos kereskedelmi létesítményeknek odaítélt Covid-megfelelőségi Tanúsítványát. A szigorú minősítési eljárás eredményeként kapott nemzetközi elismerés hitelesen megmutatja, hogy mindkét bevásárlóközpont a nemzetközi sztenderdek szerint is felkészült a koronavírus járvány kockázatainak kezelésére.    […]

Tovább olvasom

Digitális megoldás az építőipari költségek túllépése és a csúszást eredményező változások kiküszöbölésére

A koronavírus-járvány számos iparágban felgyorsította a fizikai kontaktussal járó személyes találkozások számának csökkenését eredményező digitális megoldások elterjedését azokban a munkafolyamatokban, ahol ez lehetséges. Így történt ez az építőiparban is, amely gyorsan és eredményesen alkalmazkodott a megváltozott körülményekhez, miközben szereplői egyre inkább felismerik, hogy a digitalizáció az egészség védelme mellett növeli a versenyképeséget, javítja a hatékonyságot, […]

Tovább olvasom

Újabb gazdasági tartalommal és természetjáró online oldallal erősít az Atmedia

Szabadidős és üzleti tematikájú portálokkal bővül 2020. november közepétől a multimédiás kereskedőház portfóliója. Az Atmedia értékesíti a természetjáróknak és a vadászat iránt érdeklődőknek idén elindított Berek.hu weboldal illetve a gazdasági-üzleti hírekre szakosodott Üzletem.hu tematikus oldal reklámfelületeit.   Az idén indult el a vadász és természetjáró online magazin, a Berek.hu, amelynek alapítói arra törekednek, hogy olvasóik […]

Tovább olvasom