Főoldal / Piac

Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline

Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline pedig az Olvass bajuszostól, illetve a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű kampányaival aratott sikert. Idén először februárban az Ország Boltja versenyén ismerték el […]

Tovább olvasom

Új kulturális, kreatív és oktatási ügyfelek a MITTE portfóliójában

A MITTE új ügyfelei között megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, vezető felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. Az ügynökség kulturális profilú ügyfelei között szerepel a régió egyik legnagyobb műkereskedelmi intézménye, a Virág Judit Galéria, amelynek teljeskörű sajtókommunikációt biztosít a MITTE Communications. A felvezető kommunikációs kampánynak is köszönhetően magyar eladási rekorddal zárult a galéria […]

Tovább olvasom

“Kúlságot” mér az AXE

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill “kúlságmérőkkel”. A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken – az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva – egy öt […]

Tovább olvasom

A Fidelity bemutatta egyedi fenntarthatósági minősítő mutatóját

A Fidelity International globális elemzési eszköztárának továbbfejlesztéseként bevezette saját fenntarthatósági minősítési mutatóját. A Fidelity több mint 3000 kibocsátóból álló részvény- és kötvényuniverzumát felölelő fenntarthatósági mutató a Fidelity átfogó elemzői kapacitására és a vállalatok vezetőségével fenntartott folyamatos kapcsolatra támaszkodik, és előrejelzést ad a vállalatok környezeti, társadalmi és vállalatirányítási aspektusainak jövőbeli alakulásáról. A minősítési keretrendszer a teljes […]

Tovább olvasom

Az Indotek Csoporté a Gellért Hotel

A Danubius Hotels Group megállapodást kötött a magyar ingatlan-befektető Indotek Csoporttal a Gellért Hotel eladásáról – adta hírül a cég mai közleménye. Mark Hennebry, a Danubius Hotels Group igazgatóságának alelnöke elmondta, hogy a vállalat nem hozta meg könnyen a döntést, hiszen a Danubius stratégiája alapvetően a növekedésre és a beruházásokra épül. Hozzátette: „Az elmúlt két […]

Tovább olvasom

Magyarország látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral

A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű promócióban a diákok hazánk egyedülálló épített és környezeti nevezetességeit ismerhetik meg. Miközben albumba sorakoztatják a matricákat, számtalan érdekes tudnivalóval gazdagodhatnak, és játékos feladatokat oldhatnak meg. Alsó tagozatos általános iskolások tanórán […]

Tovább olvasom

Elindult a Dél-Buda Városközpont Fejlesztés Újbudán

Átfogó városfejlesztési projektről indítottak egyeztetést a XI. kerültben. A Dél-Buda Városközpont Fejlesztés (DBVK) keretében az Etele tér–Őrmező által határolt területeken megvalósuló magán- és állami beruházásokkal Európa egyik legnagyobb intermodális csomópontja és Buda egy új városközpontja jön létre. A DBVK-projekt részeként az összesen 750 000 négyzetméteres terület fejlesztésében érdekelt állami, önkormányzati szervezetek és magánvállalkozások képviselői léptek […]

Tovább olvasom

Hétüléses autók extra kedvezménnyel

A különböző autómárkák 400 ezer és 2,8 millió forint közötti extra kedvezményeket adnak hétüléses modelljeikre az állam által kifizetett 2,5 millió forinton felül – derül ki a Vezess szaklap gyűjtéséből. A forgalmazók soha nem látott akciókkal várják a július 1-től igényelhető központi támogatás miatt családi autókat kereső vásárlókat. Több hétüléses modell már 3 millió forint […]

Tovább olvasom

Kollektíven robogunk a kiégés felé?

Frusztráltak, elégedetlenek, túlterheltek, de a stresszkezelésben nem jeleskednek a hazai munkavállalók, ami egyenes út lehet az úgynevezett munkahelyi kiégés felé, derül ki a Workania online kutatásából. Az úgynevezett burn-out szindróma több ember érint, mint azt gondolnánk, nem véletlen, hogy május végén az Egészségügyi Világszervezet (WHO) betegségnek nyilvánította. Szerencsére a munkáltatók sokat tehetnek a dolgozói jólét, […]

Tovább olvasom

A digitalizáció a fenntartható fejlődést is szolgálja

A digitalizáció nem csak gyorsabb és egyszerűbb megoldásokat kínál, de környezetvédelmi értékeink, ezáltal bolygónk megóvását is segíti. A technológiai fejlődés lehetőségeit kihasználva ezért a K&H az elmúlt évben innovatív fejlesztései mellett a társadalom és gazdaság felé irányuló felelősségvállalási tevékenységét is a digitalizáció jegyében bővítette. A digitalizáció rohamos előretörése ma már az életünk minden területét áthatja, […]

Tovább olvasom