Főoldal / Piac

Spam kisokost készített a DIMSZ

A kisokost a DIMSZ Email marketing tagozata jegyzi, és az a Tisztelt Vásárló program keretében valósult meg. A kiadvány a spam típusai, a spamszűrők működése, az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy email a spam mappában köt ki vagy eljut a fogyasztóhoz, és melyik hatósághoz forduljunk […]

Tovább olvasom

Erős program, neves előadók az Interacton

A digitális gazdaság jövője mellett a márkaépítés fokozódó szerepe is terítékre kerül az IAB Europe konferenciáján. Az IAB Europe idei, sorrendben a nyolcadik Interact konferenciájának (május 20-21, Párizs, Les Salons de L’Aveyron) témája „A növekedés új korszakának megteremtése”. Ennek kapcsán a következő kérdéskörök kerülnek napirendre: Átfogó információk az európai digitális piacról, és kapcsolódásáról a nemzetközi […]

Tovább olvasom

„Ezen a piacon nincs kockás zászló”

Intenzív verseny folyik az apróhirdetési oldalak piacán. Budai Lászlóval, a Schibsted Classified Media magyarországi ügyvezető igazgatójával és Oláh Alexandrával, a Schibsted tulajdonolta Jófogás.hu marketingmenedzserével beszélgettünk. Az interjú elsőként testvérkiadványunkban, a Médiapiac szaklap 2014. március-áprilisi számában, a Márkamonitor rovat részeként jelent meg. Az eNET–BCE 2013. őszi felmérése (Időközben újabb is megjelent – a szerk.) alapján fő […]

Tovább olvasom

Médiaügynökség és márkatulajdonosok az ÖRT-ben

Négy cég csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testülethez. A Burger King, a Creative World, a MediaCom és a Sandoz csatlakozott új tagként az Önszabályozó Reklám Testülethez. Így az új tagok a médiaügynökségi, a gyógyszer-, a közmetikai és az élelmiszerszektort képviselik. „Mindig jó hír, ha egy szakmai szövetség bővül, ráadásul itt sokkal többről van szó, hiszen az […]

Tovább olvasom

Már lehet pályázni a Magyar Üzleti Felelősség Díjára

A megújult pályázati struktúra önkéntes tanúsítási rendszerrel támogatja a Magyarországon működő vállalkozások hiteles vállalati felelősség menedzsment rendszerét. 2014-ben 7. alkalommal kerül meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj. Az önkéntes tanúsítási rendszerben résztvevők a több szintes ellenőrzéssel, a CSR Hungary Díj védjegyeinek használatával pozícionálják magukat a piacon, az egyes iparágakban, a közbeszerzési […]

Tovább olvasom

Az Alstom támogatja a GE ajánlatát

Az energetikai tevékenységekért 12,35 milliárd dollárt fizetnének az amerikaiak, de egyelőre több jelölt is versenyben van, és a kormány is beleszól a végső döntésbe. Az Alstom igazgatótanácsa bejelentette, hogy egyértelműen támogatja a General Electric amerikai holdingvállalatnak a francia nagyvállalat energetikai tevékenységeinek felvásárlására tett 12,35 milliárd dolláros ajánlatát, de nem zárkózik el más lehetőségektől sem, valamint […]

Tovább olvasom

Glass Hack Budapest

A viselhető technológiára épülő alkalmazások fejlesztőit – beleértve designereket és üzletfejlesztőket – várják a májusi versenyre. Az USA-n kívül hivatalosan csupán néhány hete elérhető Google Glass alaposan megmozgatja a szakemberek és a technológiai iránt érdeklődő nagyközönség fantáziáját. Folyamatosan bővül a kifejezetten erre az eszközre optimalizált alkalmazások listája, és egyre többen próbálnak betörni erre a jelenleg […]

Tovább olvasom

Regionális társkeresés

A hazai illetőségű Gran Private Equity kockázati tőkealap, valamint Weiler Péter együttműködésével új befektetésként megalakult a Dating Central Europe Zrt., mely az online társkereső szolgáltatások piacának legerősebb kelet-közép-európai szereplőjévé kíván válni. Az elinduló cég első lépésként a korábbi tulajdonos Habostorta E-commerce Group Kft.-től átveszi a már jól bejáratott hazai online márkaneveket, többek között az idén […]

Tovább olvasom

Vezetnek a csokiszelet-reklámok

A Nielsen Közönségmérés 2014 első negyedéves TV piaci körképe szerint csökken a kereskedelmi csatornák nézettsége, és feljövőben vannak az általános szórakoztató csatornák. 2014 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 11 percet töltött a tévékészülékek előtt, 7 perccel kevesebbet, mint az előző év ugyanezen időszakában. A vizsgált időszakban az országos kereskedelmi csatornák együttes […]

Tovább olvasom

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon

A GfK vizsgálatainak adatai alapján jól jellemezhetők a hazai bevásárlóközpontok látogatói, tekintve, hogy többségük visszatérő látogató. A kellemes környezet akár másfélszeresére is növelheti a bent töltött időt. A GfK Hungária vizsgálatai hosszú évek óta kiterjednek a fővárosi és vidéki bevásárlóközpontok látogatóinak vizsgálatára. A rendelkezésre álló hosszú távú trendadatok alapján a bevásárlóközpont látogatók célcsoportja jól jellemezhető, […]

Tovább olvasom