Főoldal / Piac

E-mail marketing benchmarkot adott ki a DIMSZ

A szövetség E-mail marketing tagozata ismét felmérést készített az e-mail kampányok hatékonyságáról, a kézbesítési, megnyitási, átkattintási és leiratkozási arányokat vizsgálták. A vizsgált kiküldések 15 különböző szektorban történtek, az iparági adatokat a DIMSZ E-mail marketing tagozata biztosította. A szakemberek a saját, illetve a bérelt adatbázisok esetét szektoronként külön-külön vizsgálták. A kutatás megmutatta, hogy a bérelt adatbázisok […]

Tovább olvasom

Márkamenedzsment válság után

A Márkaépítés 2015 konferencia a nehéz évek után optimizmust és használható eszközöket kíván adni a marketingesek számára. Amire 2009 óta minden évben vártunk, elérkezni látszik: a gazdaság növekedni kezdett és a fogyasztás is lassú emelkedésnek indult. A válság előtti világ már nem tér vissza, de új lehetőségek nyílnak a marketing előtt is. Az idei Márkaépítés […]

Tovább olvasom

Nem ismerik a márkák a fogyasztóikat

A marketingesek 90 százaléka véli úgy, hogy fontos a marketingtevékenység személyre szabása, viszont a fogyasztók 80 százaléka szerint ez nem sikerül nekik. Az IBM és az Econsultancy közös kutatása szerint a marketingesek túlnyomó többsége meg van győződve arról, hogy holisztikus képpel bír az egyedi fogyasztóiról és az egyes fogyasztói szegmensekről,sőt, arról is, hogy kiemelkedő fogyasztói […]

Tovább olvasom

Megjelent a DIMSZ tartalommarketing kisokosa

Alapvető ismeretek marketingeseknek és PR-szakembereknek. A kiadvány a DIMSZ Tartalommarketing tagozatának gondozásában jelent meg, szerkesztői a Tartalomgyár és az 123RF képügynökség voltak. A főbb témák: Mi az a tartalommarketing? Mire használható és mire nem? Milyen a jó tartalommarketing? Kinek ajánlott? Ki készítse a tartalmat? Hogyan tervezzük a tartalommarketinget? Mi számít tartalomnak? A tartalom minősége A […]

Tovább olvasom

A fogyasztók zöld márkákra vágynak

Olyannyira, hogy a többség lelkifurdalást érez, ha nem viselkedik környezetbarát módon. A fogyasztók ″zöld attitűdjét″ a GfK vizsgálta. Felelős márkákat akarnak A 45. Föld napja alkalmából kérdezte a világ fogyasztóit a GfK arról, hogy miként viaszonyulnak a környezeti értékekhez. A válaszadók háromnegyede (76%) szerint a cégeknek és márkáiknak környezvédelmi szempontból felelősen kell viselkedniük és kétharmaduk […]

Tovább olvasom

Tartalommarketing tagozattal bővült a DIMSZ

A nemzetközi trendek a terület felértékelődése felé mutatnak, a hazai piacon viszont még van mit fejleszteni. A tartalommarketing nemzetközi felértékelődésével összefüggésben hozott létre Tartalommarketing tagozatot a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Az alapítók szerint a hazai piac még lemaradásban van, a gyakorlati alkalmazás egyelőre nem általánosan elterjedt, az ilyen jellegű projektek, tenderek, pozíciók száma […]

Tovább olvasom

A márkáknak fejlődniük kell a Google szemében

A technikai alapok rendbetétele, a tartalom fejlesztése és a reszponzív design a legfontosabb feladatok. A Google április 21-én életbe lépő algoritmus-frissítése a mobileszközökön történő megfelelő megjelenítést kiemelt szempontként kezeli; a nem optimalizált weboldalak így hátrébb sorolódnak a találatok között. Ebben a tekintetben a reszponzív weboldalak lehetnek a legsikeresebbek. A változásokat bejelentő blogposztban az előnyben részesített, […]

Tovább olvasom

Cégvezetési trendek 2015

Fókuszban a kis- és középvállalatok cégvezetési, menedzselési és szervezetfejlesztési problémái, és az azokra adott jó gyakorlati megoldások, újszerű megközelítések. Más módszerekkel kell már céget vezetni, fejleszteni, szervezni, más gondolkodásmód, vezetési stílus hozza az eredményeket a 21. században. Új értékek, gondolkodásmód jelent meg és terjed a cégek körében. Az új gondolkodásmód más vezetési stílusokat, hitvallásokat, célrendszereket, […]

Tovább olvasom

Tízből hat vásárló az ajándékokra utazik

Az európai vásárlók több mint kétharmada szívesebben megy olyan boltba, ahol hűségprogram várja őket. „Az európai fogyasztók számára legfontosabb döntési szempont az ár, amiért 54%-uk akár áruházláncot is váltana. A válság hatására erősödő fogyasztói ártudatosságra a boltok kiélezett árversennyel és folyamatos akciókkal reagáltak, ezért a vásárlók számára mára gyakorlatilag követhetetlenné vált, hol, mi a legolcsóbb. […]

Tovább olvasom

Kampányoptimalizálás a Fotex csoportnál

A Crane és a Fotex-Ofotért csoport együttműködése immár kiterjed az életciklus alapú marketingkommunikáció optimalizálására, valamint egy új adattárház koncepció és új jelentésstruktúra létrehozására is. A Crane a Fotex-Ofotért csoportnak 2010 óta végez milliós nagyságrendű vásárlói adattisztítást Magyarországon, Csehországban és hamarosan Szlovákiában is három márka – az Ofotért, a Vision Express és a GrandOptical – számára. […]

Tovább olvasom