Főoldal / Piac

Nem megy ez a multi-channel marketing

Legalábbis az Experian friss kutatása szerint. Leginkább az adatdöccenésekkel vannak gondok. Azt egyre több marketinges látja be, hogy a csatorna alapú gondolkodás immár nem elég, az egyes fogyasztókat (személyeket, embereket) kell megcélozni, a viselkedésüket lekövetve. Senki nem gondol ugyanis úgy magára, hogy “ma mobilvásárló leszek”, írja blogján az Experian. A fogyasztó tehát nem gondolkodik csatornákban, […]

Tovább olvasom

Új ügyfeleket nyert a Multicom

Három új megbízást nyert az ügynökség a közelmúltban. Az ügynökség call centere meghívásos tenderen nyerte el a FŐTÁV telefonos ügyfélszolgálatának támogatását, melynek nyomán a túlcsorduló ügyfélmegkereséseket kezeli 0-24 órában. A Multicom ugyancsak pályázat útján nyerte el a Nivea promócióinak CRM szolgáltatására szóló megbízását a Beiersdorftól. Az ügynökség feladata többek között az adatbázisok menedzselése, a nyereményjátékok […]

Tovább olvasom

Negyedével nőtt az e-kereskedelem

Az eNet adatai szerint a szegmens 2014-ben a a teljes kiskereskedelmi forgalom 3,7 százalékát tette ki. Tavaly 273 milliárd forintos nettó forgalmat produkált az e-kereskedelmi szegmens, ami éves összehasonlításban 26 százalékos bővülést jelent. A 2013-as 3,1 százalékról 2014-ben 3,7 százalékra nőtt az e-kereskedelmi szegmens részesedése a teljes kiskereskedelmi forgalmon belül. Még inkább bizakodásra ad okot, […]

Tovább olvasom

Csökken a helyi szeszesitalok iránti kereslet

Az égetett szeszek globális értékesítése csökken, és ezen az importált italok népszerűségének növekedése sem segít. Az IWSR felmérése szerint 2014-ben 0,1 százalékkal (3,1 millió kilencliteres kartonnal) csökkent az égetett szeszes italok nemzetközi piaca. A helyi italok fogyasztása 7,4 millió kartonnal csökkent, míg az import 4,36 millió kartonnal növekedett. A helyi italok fogyasztásának csökkenésében a fogyasztók […]

Tovább olvasom

A Danone-nál járt az ÖRT

A márkatulajdonos mellett a Mito kapott tréninget önszabályozási témában. Sorra tarja a tréningeket tagvállalatainál az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), most a  Danone és a Mito volt soron. A Danone évek óta minden reklámját előzetesen véleményezteti az ÖRT-vel, és az éves tréning is a márkatulajdonos gyakorlatának részét képezi. “Az ÖRT végzi az EU Pledge honlapokra vonatkozó […]

Tovább olvasom

Esettanulmány: színszótár egy globális multi számára

Másfél éven át kutatta nyolc feltörekvő piacon a színek jelentését és ennek a márkák mozgásterére gyakorolt hatását a TNS Hoffmann. A téma önmagában is érdekes, ám még izgalmasabb, hogy mit mond a globalizáció és a lokalitás viszonyáról. Az idei Kutatás konferencia egyik izgalmas kérdése volt, hogy miként érvényesül a nemzetköziség és a lokalitás a piackutatásban. […]

Tovább olvasom

Új megbízás az Ipsosnál

A Szigetnek dolgozik a kutatócég. A Sziget Kulturális Menedzser Iroda az Ipsost választotta 2015-ös rendezvényeinek felmérésére. A piackutató cég az egyes rendezvények látogatói profilját rajzolja fel, emellett a fesztiválozók elégedettségével, igényeikkel kapcsolatos információkat gyűjt. Az Ipsos munkatársai a nyár folyamán az összes, a Sziget által szervezett rendezvényen feltűnnek, elsőként a budapesti Gourmet Fesztiválon.

Tovább olvasom

Tőkebefektetéssel terjeszkedik a Cipőpláza.hu

A Perion jelen befektetésével belépett az e-kereskedelmi szektorba, mely területen további befektetéseket is tervez 2015-ben. A Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. legújabb befektetéseként jött létre a Montonelli Fashion Group Zrt., melynek célja, hogy a következő 5 évben a régió meghatározó szereplőjévé váljon a cipő és táska e-kereskedelmi szegmensben. A 2008 óta működő Cipőpláza.hu a cég közleménye […]

Tovább olvasom

Direktkommunikációs workshop Pécsett

Május 21-én közös konferenciát tart a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamarával, elsősorban kkv-k számára. A DIMSZ eseménysorozata még Szegeden indult 2014-ben. A pécsi rendezvény célja, hogy a vállalkozások megismerjék a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokat. A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat tartalmazza: az adatbázis, az […]

Tovább olvasom

Élményekkel motivál a KutatóCentrum

Az ügynökség – saját kutatásai alapján – a Feldoboxszal együttműködésben alakította át válaszadói motivációs rendszerét. Jelentősen átalakult az emberek motiválhatósága az utóbbi néhány évben. A KutatóCentrum adatai szerint 6-8 éve szinte még bármilyen ajándékkal ösztönözni lehetett az embereket arra, hogy egy kutatás keretében megosszák a véleményüket. Ma már azonban egyre jobban szétválik a különböző korosztályok […]

Tovább olvasom