Főoldal / Piac

Ötödével bővül az e-kereskedelem

Az Ázsia-Csendes-óceáni térség már jövőre a legnagyobb piac lehet, derül ki az eMarketer elemzéséből. Az e-kereskedelmi piac értéke elérheti 2014-ben az 1,471 billió dollárt, ami 19 százalékos bővülésnek felel meg, olvasható az eMarketer elemzésében. A piacok érettebbé válásával a növekedés üteme értelemszerűen lassul, ám még 2018-ban is 10 százalékos lesz, ami “szerény” 200 milliárd dolláros […]

Tovább olvasom

„Ez nem nevezhető halott iparágnak”

Rácz Istvánt, a Sanoma online marketing vezetőjét az email marketing helyzetéről és a cégcsoporthoz tartozó Emailia-platformról kérdeztük. A Sanoma-portfólió eladása mennyiben befolyásolja az online termékcsoportok működését? Operatív szinten származik-e ebből bármilyen változás, amivel az ügyfeleknek számolniuk kell, ha emailmarketing-kampányt indítanának? A tulajdonosváltás nincsen hatással az operatív működésre, sokkal inkább azok a folyamatok, amelyeket az email […]

Tovább olvasom

A márkák nem készültek fel a digitális korra

Az amerikai cégek negyede érzi csak úgy, hogy rendelkezésükre áll a digitális világban rejlő lehetőségek kiaknázásához szükséges tudás. Az amerikai hirdetők szövetségének (Association of National Advertisers) évi digitális és közösségi média konferenciáján Bob Liodice, a szervezet elnök-vezérigazgatója kifejtette, hogy a technológia adott, viszont a szervezetek többségében nincs meg a szükséges tudás a digitális megoldásokban rejlő […]

Tovább olvasom

A Nestlé a fiatalok foglalkoztatásáért

A nagyvállalatok között Magyarországon elsőként, a fiatalok foglalkoztatását segítő partnerségi megállapodást írt alá az Új Nemzedék Központ és a Nestlé Magyarország. Az együttműködés célja, hogy tanácsadással és gyakorlati tapasztalatokkal segítsék a fiatalok sikeres helytállását a magyar munkaerőpiacon. Ennek keretében a fiatalok bővíthetik tudásukat a munkaadók elvárásairól, és alaposabban felmérhetik saját képességeiket, lehetőségeiket. A megállapodást Siklódi […]

Tovább olvasom

Az online vásárlók az átvevőpontokra szavaznak

Ezen átvételi mód mellett elsősorban az elérhetőség és a rugalmasság szól. Az online vásárlók csomagátvételi szokásait a GKI Digital vizsgálta. Mára a webáruházak átlagosan legalább háromféle lehetőséget kínálnak a vásárlóknak, de nem ritka a 4-5 átvételi mód felajánlása sem. A GKI Digital prognózisa szerint ráadásul a sor idén tovább bővül a hamarosan induló önkiszolgáló terminálokkal. […]

Tovább olvasom

Bizakodóbbak a magyar fogyasztók

2014 második negyedévében 56 ponton állt a fogyasztói bizalmi index a Nielsen adatai alapján. A 2014 első negyedévi 54 pont után a második negyedévben 56 pontot ért el a fogyasztói bizalom index a magyar piacon. Utoljára 2010 utolsó három hónapjában mért a Nielsen ennél magasabb értéket itthon: akkor 59 ponton állt a mutató. A Nielsen […]

Tovább olvasom

„Kevés tere van a mellébeszélésnek”

Miért éri meg manapság vidéken ügynökséget indítani? Mennyire fejlett itthon a performance marketing szegmens? És mi köze Magic Johnsonnak a konverziókhoz? Dunder Krisztiánnal és Szabó Lászlóval, a Growww Digital ügynökség alapítóival beszélgettünk. Most ünneplitek az első évfordulótokat. Miért volt érdemes belépni az ügynökségi piacra 2013-ban? Nem volt rózsás év, és vidékről, külföldről kis létszámmal kiváltképp […]

Tovább olvasom

Nem növekszik az európai FMCG-piac

A hagyományos árakciók hatására nem növekszik az eladások mennyisége Nyugat-Európában, miközben az üzleti modellek veszélybe sodródhatnak. Az IRI kutatócég negyedik európai árazási és promóciós jelentése szerint az európai FMCG-piac 2013-ban 345 milliárd euróra növekedett. Emögött elsősorban az árak emelkedése állt, melynek átlagos mértéke 1,4% volt. A legnagyobb mértékben a kisállat-ápolás, a szeszesital és a mélyhűtött […]

Tovább olvasom

A közösségi megosztások kulcsszerepe a sportmarketingben

Ma már nem médiafelületet veszünk egy sporteseményen, hanem elsősorban maradandó élményt próbálunk biztosítani a fogyasztóink számára. Mára idejétmúlt a sportszponzorációnak azon formája, amely adott vállalat pénzéért a lehető legtöbb médiafelületet biztosítja a márka számára – írja az AdWeek. Bár a stadionokban kifüggesztett hatalmas logók csillaga leáldozott, az olykor hatalmas költségekkel járó szponzorációs tevékenység és az […]

Tovább olvasom

Gyors weboldalépítést kínál az új szolgáltatás

Rapidu néven nemzetközi tartalomkezelő rendszereken alapuló, gyors weboldalépítéssel foglalkozó divíziót indított a SAKKOM Interaktív online marketing és pr ügynökség. A SAKKOM Interaktív új szolgáltatása keretében a megrendelők akár 1 hét alatt kézhez kaphatják új weboldalukat. A szolgáltatás keretében létrehozott weboldalak alapját olyan korszerű tartalomkezelő rendszerek adják, mint a Drupal, a WordPress vagy a MediaWiki, melyek […]

Tovább olvasom