Főoldal / Piac

Infografika segíti az e-mail kampányok követését

Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését a ReachMedia-nál. A ReachMedia új vezetői riport modult fejlesztett Maxima e-mail marketing szolgáltatásához. A megoldásnak köszönhetően a megrendelők a jövőben már nem csak számokban, de grafikusan, egy áttekinthető infografikán is valós időben ellenőrizhetik e-mail kampányaik eredményeit. Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási […]

Tovább olvasom

Beolvadt a Grando.hu

Az Emag.hu integrálta a testvéroldalt piaci pozíciója erősítése érdekében. A Naspers-tulajdonban álló Emag.hu beolvasztotta a szintén a cégcsoporthoz tartozó Grando.hu-t, mellyel az e-kereskedelmi oldal célja magyarországi pozíciójának megerősítése. Ez azt jelenti, hogy a Grando.hu domainre érkező felhasználókat az Emag.hu oldalra irányítják át, ahol újabb regisztráció nélkül bejelentkezhetnek korábbi fiókjukkal. Az Emag.hu kevesebb mint egy éve […]

Tovább olvasom

Támogassa az értékesítést a piackutatás

Ezt mondja a Procter & Gamble. Persze azért nem dobnák ki teljesen a korábban használt mutatókat sem. Az értékesítés alakulásának pontos előrejelzése: ez a legfőbb cél, amelyet a marketingkutatóknak szem előtt kell tartaniuk. Legalábbis Joan Lewis, a Procter & Gamble globális marketingkutatási vezetője így gondolja. Ahogyan a WARC írja beszámolójában: a szakember szerint a sikerkritérium […]

Tovább olvasom

Banki ügyintézés: inkább személyesen, mint online

Egyszerűbb, rutinszerű ügyekben, illetve biztosítások esetében a neten is bátrabbak vagyunk. A GfK Digital Connected Consumer 2013-as adatai alapján ugyanakkor a digitalizálódás már elindult: minden ötödik hazai internetező szokott banki ajánlatokat összehasonlítani a neten, minden negyedik pedig biztosításokkal kapcsolatban teszi ugyanezt. Az online felhasználók közel kétharmada vásárolt már biztosítást az interneten, minden negyedik felhasználó pedig szívesebben […]

Tovább olvasom

M-Lista 2013: a legeredményesebb ügynökségek és ügyfelek listája

A legtöbb díjat kreatív ügynökségek közül az ACG, médiavonalon a Carat nyerte. A legeredményesebb kampány az E-ON-é, a legsikeresebb hirdető a Magyar Telekom. A Mattai-Macher Rangsort 2008-ban állította először össze Macher Szabolcs, marketingkommunikációs tanácsadó. A lista az adott évben az ügynökségek által nyert hazai díjakat összesítette, azonban 2010-ben a szakma korábbi visszajelzésein és a magyar […]

Tovább olvasom

Lezárult a MobilTárca tesztelése

A teszt eredményei és az eddigi lakossági kutatások alapján mintegy 350-400 ezerre becsülik azok számát, akik az első körben nyitottak a MobilTárca szolgáltatás használatára. Teljes erőbedobással dolgozunk a kereskedelmi MobilTárca szolgáltatás bevezetésén – jelentette be Pukler Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség elnöke, miután véget ért a szolgáltatás pontosan egy éve elindított tesztüzeme. A teszt során […]

Tovább olvasom

Az e-kereskedők is foglalkoznak a reklámadóval

Majd akkor, ha végleges lesz a szöveg. Egyeztetett a reklámadó témájában Kis Ervin Egon, a SZEK.org elnöke és Ormós Zoltán informatikai jogász, az e-kereskedőket tömörítő szakmai szervezet elnökségi tagja és jogásza – olvasható a SZEK.org weboldalán. Az e-kereskedelmi cégeket a legújabb – elviekben a Facebook és a Google megadóztatását célzó – módosítási javaslat nyugtalanítja. Eszerint […]

Tovább olvasom

Fejleszt az Univer

A 3 milliárd forintos beruházáshoz a Norvég Alap is hozzájárult csaknem 500 millió forinttal. 3 milliárd forintból megduplázza jelenleg évente 50 ezer tonnás paradicsom-feldolgozó kapacitását és megújítja ehhez kapcsolódó technológiáját az Univer Product Zrt. – írja az MTI. A projekt október végéig valósul meg, és ettől a cég a piaci pozíciói erősítését, a munkaerő megtartását […]

Tovább olvasom

Stagnál a fogyasztói bizalom

A vásárlási hajlandóság viszont nő, derül ki a GfK Fogyasztói Bizalom Index vizsgálatából. A GfK Komplex Fogyasztói Bizalom Index értéke 4 pontnyi emelkedést követően 2014 júniusában 178,2 pontot ért el. A Fogyasztói Várakozások Index értéke több mint két pontnyit mérséklődött 2014 második negyedévében és júniusban 204,5 pontot ért el. A csökkenés elsősorban annak tudható be, […]

Tovább olvasom

10 milliós büntetést kapott a Telenor

A bírságot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) osztotta ki megtévesztő reklámozásért. Azért kapta a Telenor a GVH-bírságot, mert 2013. május 9. és 2013. június 19. között úgy hirdette „korlátlan beszélgetés” szlogennel Családi Csomag-szolgáltatását, hogy a szolgáltatás általános szerződési feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt. A GVH megállapította, hogy a mobilszolgáltató ténylegesen nem számlázott az eljárás […]

Tovább olvasom