Főoldal / Márkák

Online videósorozattal kampányol a Duna House

A várt nyári ingatlanpiaci felfutásban rejlő lehetőségek kihasználását támogató, online videósorozatot indít a Duna House, amelyben a hálózatban elérhető szolgáltatásokat mutatják be márkanagykövetük, Baji Balázs segítségével. A 2018-ban az év férfi sportolójának választott gátfutó először az idei évben működik együtt az országos lefedettségű, közel 140 irodával rendelkező ingatlanközvetítő hálózattal. „Balázs márkanagykövetté választásánál a sport és […]

Tovább olvasom

Az autóipar teljes átalakulására készül a Toyota

A világ legnagyobb, legzöldebb és leginnovatívabb autógyártója, a Toyota rendes évi közgyűlésén megerősítette, hogy a C.A.S.E. (Connected, Autonomous, Shared, Electric – azaz magyarul, összekapcsolt, önvezető, megosztott elektromos autók) közeljövőbeni térnyerésére, a teljes autóipart átalakító technológiai innovációkra, illetve az autó koncepciójának/funkciójának várhatóan bekövetkező módosulására felkészülve célul tűzte ki, hogy autógyártóból mobilitási vállalattá alakuljon át. A bejelentett […]

Tovább olvasom

Koppány Levente a 2020-as S.Pellegrino Young Chef verseny régiós döntőjében

135 fiatal séf 12 régióból, 50 ország képviseletében egy lépéssel közelebb került a S.Pellegrino Young Chef 2020-as döntőjéhez. Több mint kétezernégyszázan pályáztak a világ minden tájáról, hogy részt vehessenek a globálisan elismert versenyen, amely a világ legjobb fiatal séfjét keresi. A döntősök között szerepel Koppány Levente is Magyarország képviseletében. A fiatal versenyző jelenleg a Salon […]

Tovább olvasom

Sláger DJ néven új műsort indít a Sláger FM

A frekvencia- és műsorstruktúra-váltást követően új műsorral egészül ki a Sláger FM repertoárja: Sláger DJ néven a Sláger Party műsor is megújul, minden hét pénteken és szombaton az ország neves DJ-i játsszák a 2000-es évek legjobb slágereit a rádióban. Az új műsor debütálását megelőző estén a Sláger FM munkatársai és partnerei exkluzív parti keretében ismerkedtek […]

Tovább olvasom

Fenntartható fejlődés: a L’Oréal folytatja átalakulását

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.   Alacsony szén-dioxid-kibocsátás: megújult teljesítmény A L’Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére […]

Tovább olvasom

Kényelem és a vásárlói élmény – új dm-üzlet Tatán

Tatán nyitotta meg kapuit a legújabb dm üzlet 2019. június 6-án. A tágas eladótértben baba bisztróval, és pihenő sarokkal biztosítják, hogy minden korosztály számára felhőtlen élmény legyen a vásárlás. Az üzlet a volt Tatai Atlétikai Club pályája helyén épült Interspar épületében nyitott meg 2019. június 6-án reggel 8.00-kor. A 428,72 m2 eladótérben több mint 13000 […]

Tovább olvasom

Közösen fejleszt SUV-ot a Toyota és a Subaru

A világ legzöldebb autógyártója, a Lexus prémium márkát is jegyző, és eddig összesen 13,7 millió környezetbarát hibrid elektromos autót értékesítő Toyota a múlt héten történelmi bejelentést tett. A japán autógyártó 5 évvel az eredetileg tervezett 2030-as céldátum előtt, 2025-re el kívánja érni az évi 5,5 millió darabos részben vagy teljesen elektromos autó értékesítést, amiből közel […]

Tovább olvasom

Bogyólé-pályázat fiatal grafikusoknak

A Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet szakegyetemek hallgatói számára írja ki minden évben címkepályázatát, melyre a tíz partner oktatási intézmény diákjai és végzett, 30 év alatti grafikusok nevezhetnek. Az idei, jubileumi címkepályázatra július 7-ig várják a pályaműveket, tavaly 220 pályaműből válogatott a szakavatott zsűri, most is hasonlóan nagy érdeklődésre számítanak a szervezők. A másfél évtizede nagy […]

Tovább olvasom

Tovább nőtt a Praktiker árbevétele

Eredményes évet zárt a 20 áruházat működtető Praktiker, hiszen nem csak áruházi forgalma, de a webshopja is kétszámjegyű növekedést ért el az előző évhez képest. A barkácslánc tovább folytatja áruházainak modernizálását. 57,1 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2018-ban, az előző évi 47,8 milliárddal szemben, ez mintegy 20 százalékos bővülést jelent. A 20 áruházat […]

Tovább olvasom

Öt európai piacon már ötezer e-kereskedelmi céget szolgál ki a magyar Barion

Az online- és mobilfizetési megoldást kínáló Barion a magyar mellett már a cseh, német, osztrák és szlovák partnerekkel is együttműködik.  Magyarország egyik piacvezető fintech cége így már több mint ötezer e-kereskedelmi partnert szolgál ki Európa-szerte, eddig közel másfél millió felhasználó fizetett már a rendszerrel, havi szinten több milliárd forintos forgalmat lebonyolítva. A Barion az év […]

Tovább olvasom