Főoldal / Márkák

A magyar ginpiacon is utat tör magának a Bulldog Gin

Mostantól a magyarországi szórakozóhelyeken és a boltok polcain egyaránt elérhető a világ egyik legismertebb és legkedveltebb prémium ginmárkája. A Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence: a London Dry Gin hagyományait újraértelmező ital teljesen felforgatta a brit gin piacot. Nagy-Britanniában évről évre rekordokat döntöget a gin eladása, és úgy tűnik, ez a trend […]

Tovább olvasom

Harmadik típusú találkozások után kutat a Discovery új sorozata

Évszázadok óta ugyanaz a kérdés foglalkoztatja a tudósokat, a kormány embereit, a felfedezőket, valamint a vallási vezetőket is: kapcsolatba léptek-e velünk valaha az idegenek? Az Amerikai Egyesült Államok népességének több mint fele szentül hisz benne, viszont a legtöbb megfigyelés és elmélet nem szolgál elegendő bizonyítékkal a kételkedőknek. A Discovery Channel legújabb sorozatában, A Contact projectben hat […]

Tovább olvasom

Fluére: alkoholmentes párlat a Coca-Cola HBC Magyarországtól

Magyarországon először a Coca-Cola HBC Magyarország kezdi meg az alkoholmentes párlat forgalmazását. Az ellentmondásosnak hangzó, és Európában is újdonságnak számító Fluère az egyre népszerűbb alkoholmentes italok, a mocktailok fontos alapanyaga lehet a jövőben. A gőz-desztillációs gyártási folyamatnak köszönhetően az új italt intenzív növényi esszenciák és illatok, valamint hosszú lecsengés jellemzi. A Fluére az alkoholos italok […]

Tovább olvasom

Újabb tagokkal bővül a világhírű kávézólánc

A Starbucks új, a Duna Plázában található kávézójával együtt már 28 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. Az itthoni piacon 2010 óta jelenlévő márka bővülése azonban itt nem áll meg, hisz a közeljövőben újabb egységek nyitása várható országszerte. A nagyközönség számára a július 8-án megnyitott egységet kiváló elhelyezkedése és a körülötte pezsgő városi élet miatt […]

Tovább olvasom

Fenntartható turizmus ABB technológiával

A nemzetközi turistaforgalom 2030-ra várhatóan eléri a megdöbbentő 1,8 milliárdos számot. A Turisztikai Világszervezet, az ENSZ fenntartható turizmus előmozdításáért felelős ügynöksége szerint ez körülbelül 29 százalékos ugrást jelent a 2018-as adatokhoz képest. Az ABB vezető szerepet tölt be a fenntartható technológiák fejlesztésében. Az alábbiakban található egy rövid összefoglaló az ABB a turizmus területén elért fenntarthatósági […]

Tovább olvasom

Megújult az rtl.hu

Augusztus 22-től vadonatúj weboldallal várja nézőit az RTL Magyarország. Az rtl.hu újratervezésének egyik fő szempontja az átláthatóság volt, emellett a dizájn is rengeteget változott: az oldal modernebb, letisztultabb megjelenést kapott. További fontos változás, hogy a korábbi, “csatorna szempontú” megközelítéshez képest az új portálon a műsorok és az ezekhez kapcsolódó tartalmak kerültek előtérbe.  Az rtl.hu-n mostantól […]

Tovább olvasom

Fesztiválokon párbajoztak a kólák

A nemrégiben zárult Pepsi Max Ízpárbaj során a vállalkozó kedvűek a Pepsi kalóriamentes termékét hasonlíthatták össze a legnépszerűbb kalóriamentes kólával. A vakteszt eredményeként a kóstolók 56 százalékának a Pepsi Max ízlett jobban. Az Ízpárbaj június-július között, országszerte 10 helyszínen, többek között Budapesten, a Balatonnál, az EFOTT és a Campus fesztiválon zajlott.  Több mint 13 000 […]

Tovább olvasom

Magyarországon is elérhető az új Nike alkalmazás

A Nike augusztus közepén bejelentette, hogy a Nike Alkalmazás (Nike App) Magyarországon is elérhetővé vált a felhasználók számára. Az innovatív platform első körben Franciaország, Németország, Japán, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Nagy-Britannia és az USA területén debütált, augusztus 15-től pedig további 13 európai országban vált elérhetővé a felhasználók számára. A vásárlási élmény forradalmasításával a Nike Alkalmazás számos […]

Tovább olvasom

Tudatos internethasználatra inspirál a Magyar Telekom új kampánya

Legyél tettrekész, használd ki a digitalizációban rejlő lehetőségeket és adj értelmet a korlátlan internetnek azzal, hogy tudatosan használod a Tettek Hálózatát! Augusztus 10-én reklámfilmmel, majd outdoor kihelyezésekkel indult a Magyar Telekom tudatos internethasználatra inspiráló kampánya, amely több eszköz segítségével, több platformon dolgoz fel olyan, az internet használatával kapcsolatos jelenségeket, mint a like- és kontentfüggőség, az […]

Tovább olvasom

Autonóm járműveket fejlesztő cégben vásárolt részesedést a UPS Ventures

A UPS bejelentette , hogy a kockázatitőke-befektetéssel foglalkozó leányvállalata, a UPS Ventures kisebbségi részesedést szerzett az autonóm teherautókat fejlesztő TuSimple vállalkozásban. A két vállalat Arizonában meg is kezdte az első önvezető nyergesvontatójuk tesztjét, azt vizsgálva, hogy e járművek javíthatják-e a szolgáltatásminőséget és hatékonyságot a UPS® hálózatában. Az ügylet egy korábban indított kereskedelmi együttműködés folyománya, melyben a UPS […]

Tovább olvasom