Főoldal / Márkák

Telekom 2021 Karácsony – kampánybejelentő

A Magyar Telekom idei karácsonyi kampányában a törődés és a személyes találkozás értéke kerül a középpontba. A kampány magja egy Koltai Róbert főszereplésével, Magyarországon készülő TV-spot, amit Európa nyolc másik országában is vetítenek majd.   HÁTTÉR Idén a Deutsche Telekom nemzetközi karácsonyi tenderét a Magyar Telekom nyerte meg a DDB Budapest ötletével, így az itt […]

Tovább olvasom

Indul a karácsonyi szezon – az ünnepekre készülőket már várja a SPAR

Bőséges kínálattal és számos újdonsággal készül a SPAR az idei karácsonyi szezonra és a szilveszterre. Az áruházlánc széles ünnepi áruválasztékkal, halakból 60, virsliből pedig mintegy 800 tonnával várja a vásárlókat az ünnepi időszakban.   „Felkészült a SPAR az idei karácsonyra és szilveszterre: üzleteinkben minden eddiginél gazdagabb hal, hús, illetve kényelmi termék és gyümölcs választékkal gondoskodunk […]

Tovább olvasom

A Coca-Cola segítségével idén karácsonykor még könnyebb jót tenni

A Coca-Cola Magyarország két évvel ezelőtti karácsonyi akciójának folytatásaként újra lehetővé teszi, hogy egy apró gesztussal segítsünk a rászorulóknak. A budapesti Szent István Téren megrendezett adventi vásár látogatói minden, a helyszínen megvásárolt Coca-Cola üdítővel támogatják azokat, akiknek leginkább szükségük van rá; a Magyar Vöröskereszttel együttműködésben minden palack után egy adag ételt juttatnak el közvetlenül a […]

Tovább olvasom

A HONOR és a WGSN bemutatja a jövő tech és divattrendjeit

Az új HONOR 50 okostelefon kapcsán a HONOR ismertette az okostelefonok megjelenését meghatározó divattrendeket. Ezek közül kiemelkedik a monogrammánia és a tech couture. A divat iránt fogékony felhasználók számára minden eddiginél fontosabb, hogy online identitásuk feltűnő legyen. A HONOR szeretné jobban megérteni az okostelefon szerepét az önkifejezésben, ezért a fogyasztói viselkedések feltérképezésével bízta meg a […]

Tovább olvasom

A Viasat Explore és a Viasat History is nyert az idei Promax díjátadón

A 2021-es Promax díjátadón ARANY minősítést nyert el a Viasat Explore arculata! Az immáron 16 éves múlttal rendelkező csatorna nemcsak műsoraival, de friss kinézetével is felturbózza a hétköznapokat. Sorozatait kíváncsi, kalandvágyó és elszánt felfedező arcok, illetve történetek jellemzik, a kreatív csapat pedig ezt igyekezett visszaadni a reklámspotokban is.   Azonban nemcsak a kalandcsatorna, de a […]

Tovább olvasom

CES innovációs díjat zsebelt be a TCL új 8K-s, Mini LED-es csúcstévéje és úttörő robotporszívója

A TCL Electronics, a globális TV-ipar egyik kulcsszereplője és vezető szórakoztatóelektronikai cége bejelentette, hogy két terméke is bekerült a CES® 2022 Innovation Awards díjazottjai közé. A TCL 8K OD Zero X925 PRO Mini LED TV elnyerte a tekintélyes Best of Innovation díjat, a Sweeva 6500 robotporszívó pedig az Innovation Awards kitüntetettje között szerepel.   „Megtisztelő […]

Tovább olvasom

Látványvarázslók: hatmilliárdos árbevétellel számol Lightware Visual Engineering

A Lightware Visual Engineering 1998-ban 3 millió forintos tőkével indult, mára pedig már olyan nagy nevekkel dolgozik együtt, mint a CISCO, Google, Microsoft, a Facebook, a KPMG, vagy éppen a Ferrari. A Lightware eszközei mára már nélkülözhetetlenek a Google hibrid munkavégzéséhez, illetve a Dubai Világkiállításon több helyszínen, köztük a magyar pavilonban lévő elképesztő látványvilág megteremtéséhez. […]

Tovább olvasom

Történelmi értékesítési eredményt ért el a Lexus Magyarországon

A hazánkban közel 100%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus az elmúlt években világszerte látványos előretörést könyvelhetett el, egyszerre növelve értékesítéseit és piaci részesedését. Nem volt ez másként hazánkban sem, ahol mára a márka prémium piaci részesedése eléri az 5,2%-ot, ami az egyik legmagasabb eredménynek számít az európai piacok közül. A diadalmenet pedig a […]

Tovább olvasom

Villányi vörösbor világsikere – elvarázsolta a zsűrit Jammertal Borbirtok 2015-ös Cassiopeia Merlot-ja

Rendkívüli sikert könyvelhetett el idén a magyar bor, azon belül is a villányi borvidék. A Jammertal Borbirtok 2015-ös Cassiopeia Merlot-ját közel 7500 bor többkörös vakkóstolása során választották a 2021. évi Concours Mondial de Bruxelles szakértő ítészei a világ legjobb vörösborának. A Jammertal Borbirtok tulajdonosa, dr. Szűcs Róbert eredeti szakmája szerint orvos, orvosi műszereket forgalmazó cégével […]

Tovább olvasom

Új online platformmal jelentkezett a Central Médiacsoport!

Az online térben is beerősít a Story magazin! A Central Médiacsoport piacvezető sztáros hetilapja elindította a story.hu-t, amely az olvasók körében is népszerű kiadvány lapszámainak tartalmát egészíti ki még több izgalmas fotóval és videós tartalommal, illetve a belföldi és külföldi celebritások életét bemutató legfrissebb, naprakész hírekkel.   A Central Médiacsoport egyik legsikeresebb márkája, a Story […]

Tovább olvasom