Főoldal / Márkák

Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a koronavírus idején

A Vodafone Magyarország IoT megoldásai között immár elérhető a Konica Minolta hőkamerája, amely nagy segítséget jelenthet a jelenlegi helyzetben azoknak a vállalatoknak, amelyek nem tudtak átállni a teljes home office működésre vagy viszonylag nagy ügyfélmozgás jellemző a telephelyükön. Ezen vállalatok esetében különösen fontos, hogy lépéseket tegyenek dolgozóik és ügyfeleik egészsége és védelme érdekében. A hőkamerával […]

Tovább olvasom

A Ford új ‘over-the-air’ rendszerével a Mustang Mach-E egyre jobb és jobb lesz

Az új, tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E tulajdonosainak sosem kell attól tartaniuk, hogy lemaradnak egy időközben megjelent modellfrissítésről, hiszen az ‘over-the-air’ (OTE) upgrade révén autójuk folyamatosan tökéletesedik – még akkor is, ha ők közben éppen otthon üldögélnek. Némelyik autómárkától eltérően, ahol a szoftverfrissítés ideje alatt a tulajdonosnak várakoznia kell, a Ford kifejlesztett egy olyan megoldást, […]

Tovább olvasom

Indul a HELL új kampánya Bruce Willis-szel

Bruce Willis az energiaital mellett HELL ENERGY Coffee-t is iszik a HELL új filmjében, sőt egy csinos nő is feltűnik mellette. A hollywoodi sztárral New Yorkban forgatott reklám mától látható a televíziós csatornákon és a közösségi médiában.   A HELL ENERGY immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. Ez […]

Tovább olvasom

A Haumann-család nappalijába vitte a televíziózás jövőjét a Vodafone

Virtuális esemény keretében beszélgetett a tévézés és a filmkészítés múltjáról, jelenéről, illetve jövőjéről a Haumann színészcsalád és a Vodafone. Haumann Péter és gyermekei, Haumann Máté és Haumann Petra a saját nappalijukból csatlakoztak az online eseményhez, ahol a filmes szakma titkaiba és a művészvilág koronavírus-járvány miatti digitalizációjába is bepillantást engedtek. A téma aktualitását a Vodafone új […]

Tovább olvasom

Minimax: Országos televíziós premierként indul a “Talking Tom és barátai”

Világszerte népszerű animációs sorozat vetítésébe kezd a Minimax május 16-án, amikor magyarországi televíziós premierként elindítja a Talking Tom és barátai című mesés animációs sorozatot. A csatorna és a Telenor különleges együttműködése révén a mobilszolgáltató közösségi platformjainak követői és a Telenor MyTV látogatói már 2 nappal a televíziós bemutató előtt megnézhetik az első epizódot. A Talking […]

Tovább olvasom

A Viber bemutatja a csoportos videóhívások funkciót

A Rakuten Viber hamarosan bemutatja a Group Video Calls funkciót, amely akár 20 fő számára, időkorlát nélkül teszi lehetővé az egyidejű videóhívást. A Group Audio Calls funkció sikere inspirálta a Vibert, hogy a videós hívásokat is hozzáadja a kínált lehetőségekhez.   A „social distancing” és az új normához való fokozatos alkalmazkodás miatt megnövekedtek az igények […]

Tovább olvasom

A MediaCom nyerte a Duracell médiamegbízását

A tender nyomán a médiaügynökség 2020 közepétől látja el a globális médiatervezési és -vásárlási megbízást.   A MediaCom kapta a Duracell globális médiatervezési és -vásárlási megbízását, amely összesen 32 piacot érint, köztük az Egyesült Államokat, az Egyesült Királyságot és Kínát. A MediaCom 2020. július 1-jei hatállyal veszi át a feladatot, amelyet eddig a Starcom látott […]

Tovább olvasom

A Magyar Telekom 2020. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom  közzétette 2020. első negyedévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A cég közleményét teljes terjedelmében közöljük.    Főbb eredmények: Az összbevétel éves összehasonlításban alapvetően stabil maradt, 2020 első negyedévében 159,3 milliárd forintot tett ki, mivel a távközlési szolgáltatások mind Magyarországon, mind Észak-Macedóniában történt emelkedését ellensúlyozta a magyarországi RI/IT […]

Tovább olvasom

Stratégiai kommunikációs tanácsadót választott az ALDI

Meghívásos tenderen választott pr-ügynökséget az ALDI Magyarország. A kiíráson a kiskereskedelmi lánc külső, belső, krízis- és stratégiai kommunikációs feladataira keresett tanácsadó céget. Az öt pályázó közül a Solutions Communications kapta a megbízást, így az áruházlánc immár 10. éve dolgozik együtt Pákolicz Attila ügyvezető igazgató által irányított ügynökséggel.   “Az ALDI nagyon erős és vonzó márkává […]

Tovább olvasom

Az Európában eladott Toyoták és a Lexusok többsége már hibrid

Nem véletlenül tartották az autóipari elemzők a 2020-tól szigorodó európai emissziós szabályok potenciális nagy nyertesének a Toyotát, és prémium márkáját, a Lexust. A japán autógyártó európai leányvállalata, a Toyota Motor Europe az idei év első negyedévében 271.937 új autó értékesítésével, 1,3 százalékpontot javítva 6,6%-ra növelte piaci részesedését: eladásai ugyanis a koronavírus okozta nehézségek ellenére is […]

Tovább olvasom