Főoldal / Márkák

Megjöttek az LG 2019-es monitorai

Három professzionális, kifejezetten grafikai és tartalomkészítési munkákra kifejlesztett monitorral és egy, a gamerek igényeire szabott kijelzővel debütált Magyarországon az LG 2019-es monitorportfóliója. A most bemutatott prémium modellek közös tulajdonsága a hihetetlenül széles színtartomány megjelenítésére képes Nano IPS kijelzőpanel, amely többek között a fotósok, vágók és grafikusok számára kínál rendkívüli előnyöket. Tökéletes megjelenítés láncba kapcsolva A […]

Tovább olvasom

Az OMV saját márkás jegeskávét kínál

Május kezdetével elérkezett a hétvégi utazások és a hűsítő italok szezonja – ehhez kapcsolódva az OMV VIVA két új, frissítő jegeskávét mutat be Cappuccino és Caffé Latte ízekben, melyek sem mesterséges aromákat, sem tartósítószereket nem tartalmaznak. Emellett a töltőállomás-hálózat a hagyományos kávéportfólióját is bővítette a FAIRTRADE minősítésű, 100% Arabica szemes kávéval. Az OMV elkezdte a […]

Tovább olvasom

A DENSO gyártja a Toyoták elektronikáját

A Toyota és a DENSO bejelentették, hogy az alapvető elektronikai alkatrészek gyártását a Toyota és a Lexus számára ezentúl a világ második legnagyobb autóalkatrész-gyártója, a DENSO végzi majd, amelyben a Toyota Csoport egyharmados tulajdonrésszel rendelkezik, és így annak legnagyobb részvényese. A két vállalat 2018 júniusában kezdett tárgyalásokat arról, hogy a Toyota és a DENSO központi […]

Tovább olvasom

Új kampányában a Street Kitchen csapatával dolgozik a Coca-Cola Magyarország

A Coca-Cola Magyarország ’Együtt a legfinomabb’ nevet viselő kampányában a világ legjobb ételeinek receptjeit mutatják be a Street Kitchen tálalásában.  Március közepén vette kezdetét az az egész éves együttműködés, amelyben a Coca-Cola Magyarország a Street Kitchen csapatával dolgozik együtt. Az ’Együtt a legfinomabb’ elnevezésű kampányban olyan ételeket, valamint azok receptjeit mutatják be a Street Kitchen […]

Tovább olvasom

A Lexus megmentené az univerzumot

A Lexus és a világ megmentése kapcsán a legtöbben valószínűleg a mára Magyarországon is 99 százalékban környezetbarát hibrid elektromos autókat értékesítő luxusautó-márka környezetvédelmi célkitűzéseire asszociálnak. Ezúttal ugyanakkor egész másról, egy újabb komoly filmes együttműködésről van szó. A világ vezető környezetbarát prémium autómárkájából az elmúlt években a gasztronómia, a dizájn, a kultúra és filmművészet területén is […]

Tovább olvasom

Kínában debütált az akkumulátoros elektromos Toyota

A világ legzöldebb autógyártója, a környezetbarát hibrid elektromos modelljei révén prémium márkájával, a Lexusszal együtt a világszintű részben vagy teljesen elektromos eladások több mint egyharmadát jegyző Toyota korábban bejelentett stratégiájának megfelelően 2020-ban Kínában debütál első akkumulátoros elektromos modelljeivel. A vállalat bemutatta a kínai piacra jövőre érkező C–HR és IZOA akkumulátoros elektromos modelleket, és egy kínai […]

Tovább olvasom

FUZETEA: festmények a falakon

Aba-Novák Vilmos és Ferenczy Károly remekei full extrákkal, óriásiban, tűzfalakon!  A FUZETEA, az ismert jegestea-márka ugyanis újraálmodta és egyedi formában hozta létre a hazai klasszikus festményeket: rendhagyó kiállítása, a FUZEUM minden érdeklődőnek frissítő művészeti élményt nyújt a belváros kellős közepén. A  híres magyar műveket modern street arttá átformáló kiállítás április 25. óta bárki számára ingyenesen, […]

Tovább olvasom

2019 a Toyota éve lesz?

Sosem látott modellinvázióba fogott a Toyota 2019-ben: a világ legzöldebb autógyártója egyetlen év alatt 7 vadonatúj modellt mutat be Európában, amelyek közül 5 alapvető hatással lehet a magyarországi újautópiac további zöldülésére is. Vadonatúj generációval jelentkezett ugyanis az év első felében a világ legnépszerűbb SUV-ja, a Toyota RAV4 épp úgy, mint a világ legnépszerűbb autója, a […]

Tovább olvasom

TikTok-influencerekkel nyomul a Dorko

A magyar ruhamárka a Post for Rent-tel együttműködve négy, a fiatalok körében népszerű véleményvezérrel alkotott közös kollekciót. Bár a kollaborációk már régóta népszerűek, hazai ruházati márka még nem működött együtt a TikTokon (korábban: Musical.ly) aktív influencerekkel, pedig a fiatal tinédzserek körében egyre inkább hódít ez a platform. A 15-19 éves, egyenként százezernyi követővel rendelkező véleményvezérek, […]

Tovább olvasom

Japán ízekkel jelentkezett a KITKAT

Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal. Japánban a KITKAT szerelmesei már több mint 350 ízvariációval találkozhattak, jelenleg is 40 fajta „szerencsét hozó” csokoládé közül választhatnak. Pedig a KITKAT nem tekint […]

Tovább olvasom