Főoldal / Márkák

A Gallicoop 16,5 százalékos exportnövekedésre számít az idén

A pulykafeldolgozó exportból származó árbevétele 16,5 százalékkal 11,2 milliárd forintra nő az idén a cég várakozásai szerint. A szarvasi cég közleménye szerint fennállásának legrosszabb üzleti évét könyvelte el 2012-ben, de az idei évet már megerősödve zárja, mivel a belföldi piaci pozíciójának megerősítésével párhuzamosan bővítette nemzetközi kapcsolatait. A Gallicoop az előzetes adatok szerint az idén összesen […]

Tovább olvasom

Latin-Amerikában terjeszkedik a Richter

Nőgyógyászati üzletágának erősítésére a Richter Gedeon Nyrt. 70 százalékos tulajdonrészt szerez a mexikói DNA Pharmaceuticals vállalatban. A mexikói vállalat tulajdonosával kötött megállapodás értelmében a Richter a következő 3 éven belül a fennmaradó 30 százalékos tulajdonrészt is kivásárolja. A megállapodás aláírását követően az új vegyesvállalat neve Gedeon Richter Mexico, S.A.P.I. de C.V lesz. A közlemény szerint […]

Tovább olvasom

Hiperaktív december a Wizz Airnél

Kezdeményezések gyerekeknek, okosmobilosoknak, nyári utazóknak, valamint egy lengyel üzleti díj a diszkont légitársaságnál. A régió – Innovata-felmérés szerint – legnagyobb diszkont légitársasága több új célcsoportot is megszólít decemberi kampányaival. A mobilapplikációk kedvelőinek december 17-18-án történő, okoseszközön érkező foglalásokra 20% kedvezményt biztosított, míg a gyerekeket az ún. Kapitányi Útlevél bevezetésével csábítja. Minden utazásért egy pecsét jár […]

Tovább olvasom

Szórja a pénzt a Samsung?

A koreai cég a világ legnagyobb reklámköltője: évi 14 milliárd dollárt fordít marketingre, de nem mindig kap megfelelő értéket a pénzéért. A Samsung marketingbüdzséje az éves árbevétel 5,4%-a – ez magasabb érték, mint a világ 20 legnagyobb cégének megfelelő adata – írja a Reuters/CMO.com. ( Az Apple 0,6%-ot, a GM 3,5%-ot költ a bevételeiből marketingre.) […]

Tovább olvasom

Így osztja a Jaguar a Mercedest

Szeptemberben jelentkezett a jól sikerült csirkés reklámmal a német autómárka. Most megkapták a magukét a konkurenciától. Ugye mindenki emlékezik az autógyártók – félig legendák ködébe vesző – vicces reklámháborújára? Ha nem, itt egy kis ismétlés meg némi Audi-BMW specifikus bónusz kontent. Ha nem is ennyire epikus, de kellően humoros a legújabb Mercedes-Jaguar párharc. A Mercedes […]

Tovább olvasom

Kampányolt az Axa Bank

A megbízáson a Neo Interactive dolgozott. A Neo Interactive-ot bízta meg a kis- és középvállalkozásokat célzó Vállalati számlacsomag online kampányának feladataival az Axa Bank. A médiatervezés és -vásárlás mellett a kampány kreatívjait is a digitális ügynökség készítette. A kommunikáció szeptemberben indult, és egészen december közepéig tart.  

Tovább olvasom

Személyre szab a Land Rover

A rendszer a felhasználó online viselkedése alapján, reklámkönyvtárból választ hirdetési anyagot. Hatalmas reklámkönyvtárral támogatja meg márkakereskedőit a világ egyik legismertebb terepjáró-gyártója a tengerentúlon – írja az AdWeek. A 30 másodperces kisfilmeket a látogató korábbi klikkelései alapján választja ki a rendszer. Az első visszajelzések kiválóak: a brit járműgyártó adatai alapján a megoldás ötven százalékkal növeli a […]

Tovább olvasom

A Saatchi és a Szent Grál

Pályázat nélkül nyerte el a globális ügynökég a hetvenes-nyolcvanas évek brit szürreálhumor-csapatától az újrakezdés netes kommunikációját. Évtizedes külön úton járást követően ugyanis újra összeáll a Monty Python, amely tíz előadást nyom le júliusban a 20 ezer ember befogadására alkalmas londoni O2 Arenában. Egyelőre annyit tudni, hogy a Saatchi and Saatchi három közösségi oldal, a Reddit, […]

Tovább olvasom

Közösségimédia-ügynökséggel dolgozik a Tag Heuer is

A luxusóra-gyártó a Publicis tulajdonában álló new yorki Rokkan ügynökséget választotta közösségi médiás tevékenységének irányítására. Az elsődleges cél a kiérdemelt (earned) média arányának emelése a márkán, ennek érdekében az ügynökség az online tartalmak előállításában is segíti az óramárkát – írja az AdWeekre hivatkozva az M&M Global. A Rokkan ügyfelei között megtaláljuk a Sharpot, a JetBlue-t […]

Tovább olvasom

Az olcsóbb italok dominálnak a Zsindelyes értékesítésében

Idén az olcsóbb árfekvésű alkoholos italok értékesítési aránya emelkedett a prémiumtermékek eladásával szemben az érpataki Zsindelyes Pálinkafőzdénél. Papp József, a társaság ügyvezető igazgatója-tulajdonosa az MTI-nek elmondta: a pálinka értékesítése a tavalyihoz képest változatlan, ám ezen belül a topkategóriás termékek rovására emelkedett az olcsóbb sajátmárkás italok forgalma. Az arány jelenleg 60-40 százalék az olcsóbb termékek javára, […]

Tovább olvasom