Főoldal / Márkák

Valentin-napi meglepetések a Milkától

A promócióban részt vevő áruházak látogatóit a márka élményközpontú kommunikációjához illő meglepetések várják. Az áruházi promóció során a fogyasztók már a vásárlótérben találkozhatnak az egyedi Milka Szeretetkerék installációval, amelyen vásárlástól függetlenül mindenki egy szív alakú, gyengéd üzenet kap. Amennyiben 2 db Milka praliné terméket vásárol, a kasszazónán kívül ajándékot is átvehet. Többszínű Swarovski kristály medálok […]

Tovább olvasom

Katari katarzis

Különleges megbízást nyert el a katari kormányzattól a Publicis londoni cége, amely máris külön cégbe szervezte ki a feladatot. A megbízás lényege, hogy a 2022-es labdarúgó világbajnokság megrendezésére készülő kétmillió lakosú állam befektetői körökben akar javítani renoméján. Konkrétan azokba a különleges gazdasági övezetekbe akarnak befektetőket csábítani, amelyekben számos helyi szabálytól mentesen alapíthatnak céget a külföldi […]

Tovább olvasom

Húszmillió dollárral gyorsít a foodpanda

A cél 40 piac lefedése még az első negyedévben, és egy valóban globális internetes márka létrehozása. A foodpanda, és testvérmárkája, a hellofood, újabb húszmillió dolláros finanszírozást kapott, ezúttal egy, a Phenomen Ventures-t is magában foglaló befektetői csoporttól. A már jelenleg is négy kontinensen jelen lévő online ételrendelő szolgáltatás az első negyedév végéig összesen 40 országban […]

Tovább olvasom

Romániai és szlovákiai sikerek a Kulcs-Softnál

A demóletöltésekből történő értékesítés jelentősen növekedett. Idén cél az angol és az orosz nyelvterület. A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. 2013-as árbevétele elérte az 1 milliárd forintot, ehhez hozzájárult a vállalat külföldi piacokra fókuszáló Key-Soft üzletágának produktivitása is. 2011. óta több mint 50 országból töltötték már le a Kulcs-Soft termékeit, emellett a vállalat ma tíz célországra irányuló […]

Tovább olvasom

Ügynökséget szerződtetett a Huawei

Ugyanazon cég kínai és szingapúri irodájának párosa nyerte az infokommunikációs eszközgyártó egy éven át zajló tenderét. Ennek eredményeként az Isobar két ázsiai irodája vezényelheti le a Huawei soron következő digitális és közösségi médiában futó kampányait. A megbízás teljesítése során az ügynökség globális hálózatát is dolgoztatják majd. A közlés szerint a kiválasztásban az ügynökség globális jelenléte […]

Tovább olvasom

Ügynökséget keres a Wrangler

Diszkréten elbúcsúzott európai kreatív ügynökségétől az amerikai farmermárka. Most elindult a keresés, nem tudni, mikor lesz meg az utód. A CampaignLive beszámolója szerint a ruhagyártó egyelőre nem nyilatkozott az ügyben, noha úgy tudni, a számba jöhető partnerek listája akár már februárra összeállhat. Az viszont már világossá vált, hogy a biztosítékot a Fred & Farid „We […]

Tovább olvasom

Az EvoMédia értékesíti a Spotify felületeit

A zenei alkalmazás többféle márkaépítési megoldást is kínál a hirdetőknek. A Spotify felülete mobil és asztali eszközökről is elérhető. Megteremti a kapcsolatot a rádió és display hirdetések között: az audio hirdetéssel egy időben jeleníti meg a banneres ajánlatot. Egyedi co-branded hirdetési formátumai segítségével a hirdetők célzottan érhetik el a zeneszerető közönséget. Branded playlist megoldása lehetővé […]

Tovább olvasom

Észak-Amerikában terjeszkedik a Masterplast

A Masterplast megszerezte a termékei kanadai forgalmazásához szükséges engedélyeket, így az egész észak-amerikai piac megnyílik a cég előtt. A társaság egyelőre disztribútorokon keresztül forgalmazza termékeit a térségben, a 2014. évi megállapodás alapján kanadai disztribútora megkapta a Masterplast név használati jogát. Tavaly év végén Ács Balázs, a főleg építési szigetelőanyagokat gyártó Masterplast Nyrt. alelnöke az MTI-nek […]

Tovább olvasom

Digitális ügynökséget választott a Danone Activia

A megbízást a Core Digital nyerte, amellyel éves szerződést kötött a márkatulajdonos az Activia brandhez kapcsolódóan. Korábban projekt alapon már dolgozott együtt a tavaly év végi tendert megnyerő Core Digital és a Danone. A márkatulajdonos éves szerződést kötött az ügynökséggel az Activia márkához kapcsolódóan. A Core Digital végzi a teljes körű digitális kommunikációt; feladatai közé […]

Tovább olvasom