Főoldal / Márkák

Az OKI belépett a széles formátumú nyomtatási piacra

Az OKI csoporthoz tartozó OKI Data a Seiko széles formátumú nyomtatásra szakosodott üzletágának felvásárlásával bővítette nyomtatópiaci részesedését. Az OKI Data Corporation felvásárolta a Seiko Instruments Inc. (SII) leányvállalatát, a széles formátumú nyomtatásra specializálódott Seiko I Infotech Inc.-t. Az így létrehozott, egymilliárd jen tőkével rendelkező és 236 alkalmazottat foglalkoztató OKI Data Infotech Corporation az OKI Group tagjaként kezdte meg működését októberben. A jelenleg […]

Tovább olvasom

A hét trade hírei: H&M, Auchan, Rossmann

Új divattervezői kollekció, Dél-Olaszországból származó élelmiszerkülönlegességek – ezek voltak a hét kereskedelmi történései. – Nagyszabású divatesemény keretében mutatkozott be a Balmain x H&M kollekció az elmúlt héten New York-ban. Az együttműködés keretében a Balmain divatház által az áruházlánc számára tervezett kollekció a világ 250 üzletében, valamint online lesz elérhető 2015. november 5-től. – Olasz Hetek zajlanak november […]

Tovább olvasom

Újrahasznosított történelem – egy jó CSR-példa

A váci Ipress Center idei pályázatával ismét a papírban rejlő lehetőségekre hívta fel a fiatalok figyelmét, egyúttal a város megismerését és a közös munkát is bátorította. A váci Ipress Center neve a médiaszakma előtt nem ismeretlen: az ő nyomdaipari központjukban készülnek számos kiadó – pl. a Centrál Médiacsoport, a HVG, a Heti Válasz, a Marquard Media, a […]

Tovább olvasom

Meddig építhetünk a celebek ingyenreklámjára?

A Teslát egyelőre a hírességek rajongása népszerűsíti, de hamarosan pénzt is kell áldozniuk a marketingre. A CBS-en nemrég indult The Late Night Show With Stephen Colbert első vendégeinek egyike Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója volt. Musk önmagában is celebritás, ezért érdemes meghívni egy beszélgetős műsorba, de a házigazda ettől függetlenül is percekig beszélt saját élményeiről a Tesla S-sel, ráadásul nem is […]

Tovább olvasom

Eredmények és márkaújdonságok a dm-nél

Tovább bővül a dmBio termékcsalád, de a Bach-virágok és különleges magyar márkák is helyet kapnak a drogériákban, valamint a pozicionálás is frissül. A dm Kft. sajtótájékoztató keretében ismertette a nemzetközi konszern és a magyarországi cég szeptember végén zárult üzleti évének eredményeit, jövőbeni céljait, termékújdonságait és kampányterveit. A konszern 3224 üzletében összesen 9,073 milliárd euró forgalmat ért el, […]

Tovább olvasom

Tatár Csilla a Sudocrem márkanagykövete

A Sudocrem és az anyai örömök elé néző, ismert műsorvezető együttműködésének fő célja az édesanyák támogatása a gyermeknevelésben. A Sudocrem reprezentatív kutatást végzett arról, hogy milyen a munkamegosztás a kisgyermekes családoknál. A 600 fős mintavétellel készült felmérés kimutatta azt, amit eddig csak sejteni lehetett, hogy a gyermekgondozás terén az elmélet és a gyakorlat között némi különbség mutatkozik. […]

Tovább olvasom

Új ügyfelekkel, új irodában az ArvaliCom

Három szektorból négy új ügyfelet szerzett a hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött. Az ArvaliCom portfóliójának új tagjai: Daikin, Yamuna, Natinca, FoglaljOrvost.hu. A cég meghívásos tender keretében nyerte megbízását a magyar kozmetikai márka, a Yamuna két márkájától. A Renessence szuperprémium anti-aging bőrápoló kozmetikum és az UP! Hairhajerősítő, hajnövesztő szérum és sampon kommunikációs tevékenysége a napokban indul. A két piaci bevezetés tartalommarketing, […]

Tovább olvasom

Egészséges gyerekek és a design

Családi játék lenne a főzés a 2015-ös Electrolux Design Lab győztesével. A döntőben MOME-hallgató is prezentált. Az Electrolux Design Lab célja, hogy felkeltse a fiatal tervezők érdeklődését a jövő otthonai iránt, és lehetőséget adjon nekik bemutatni tehetségüket a szakma és a nagyközönség előtt. A versenyre idén az „Egészséges, boldog gyerekek” témakörben lehetett nevezni, és 56 országból több […]

Tovább olvasom

Izgalmas hűségprogram a Marks & Spencertől

Az új vásárlói klub nem csak a vásárlások, de a visszajelzések vagy akár a ruhák újrahasznosítása után is pontokat eredményezne a tagoknak. A Sparkoknak nevezett hűségpontok pedig a hagyományos beváltáson túl mindenféle érdekes dologra felhasználhatóak lennének, így például előzetes hozzáférési jogot biztosíthatnak a kiárusítások termékeihez, előbb lehetne látni értük az új kollekciókat, de akár a topmodellekkel […]

Tovább olvasom

A német országmárka is megsínylette a Volkswagen-botrányt

A németek így is dobogósok maradtak a legértékesebb országmárkákat felsoroló listán, de a csökkenés jelentős mértékű. Megjelent a BrandFinance legfrissebb országmárka toplistája. A top 10 így néz ki: Amerikai Egyesült Államok Kína Németország Egyesült Királyság Japán Franciaország India Kanada Olaszország Ausztrália A németek tavaly is a harmadik helyen álltak, így e szempontból nincsen visszaesés, ám maga a […]

Tovább olvasom