Főoldal / Márkák

Közösségimédia-ügynökséggel dolgozik a Tag Heuer is

A luxusóra-gyártó a Publicis tulajdonában álló new yorki Rokkan ügynökséget választotta közösségi médiás tevékenységének irányítására. Az elsődleges cél a kiérdemelt (earned) média arányának emelése a márkán, ennek érdekében az ügynökség az online tartalmak előállításában is segíti az óramárkát – írja az AdWeekre hivatkozva az M&M Global. A Rokkan ügyfelei között megtaláljuk a Sharpot, a JetBlue-t […]

Tovább olvasom

Az olcsóbb italok dominálnak a Zsindelyes értékesítésében

Idén az olcsóbb árfekvésű alkoholos italok értékesítési aránya emelkedett a prémiumtermékek eladásával szemben az érpataki Zsindelyes Pálinkafőzdénél. Papp József, a társaság ügyvezető igazgatója-tulajdonosa az MTI-nek elmondta: a pálinka értékesítése a tavalyihoz képest változatlan, ám ezen belül a topkategóriás termékek rovására emelkedett az olcsóbb sajátmárkás italok forgalma. Az arány jelenleg 60-40 százalék az olcsóbb termékek javára, […]

Tovább olvasom

A GM megerősíti európai márkastratégiáját

2016-tól a GM az európai mainstream autópiacon az Opel márkájára fog koncentrálni, a zömmel koreai eredetű Chevrolet-k forgalmazását beszünteti. A Wall Street Journal cikke szerint a lépés nyomán a vásárlók letisztult profilú márkákkal fognak találkozni az óriáscég kínálatában, és a házon belüli kannibalizáció is csökken. Az amerikai márkanév alatt ezentúl csak ún. ikonikus autóikat (pl. […]

Tovább olvasom

A KFC első karácsonyi kampánya

A musical-szerű reklámfilmet közösségimédia-aktivitás is támogatja. A gyorsétterem-márka életében először készített kifejezetten karácsonyi hirdetést – írja a BrandRepublic. A brit X-faktor reklámszünetében vetített két és fél perces, musicalszerű zenés film az emberek egymásra találásáról, az ellentétek elsimításáról szól. Ehhez kapcsolódik a KFC Twitter-aktivitása is: a saját konfliktusaikat megíró fogyasztók közül a nyertes szerepelni fog az […]

Tovább olvasom

A Benetton a márkák szintjén optimalizálna

Nem csupán a háttérfunkciókat, hanem a stratégiai döntéshozatalt is szétválasztják a divatholdingnál. A csoport három márkája – United Colors of Benetton, Sisley, Playlife – eddig közös termékfejlesztési és boltmenedzsment csapattal dolgozott, azonban mostantól teljesen szétválasztja őket az anyacég – írja a Marketing Week. A döntéseket is az adott márkára optimalizálva kell majd meghozni, nem pedig […]

Tovább olvasom

A Hasbro médiaügyei az OMD-hez kerülnek

Az átalakítási folyamat eredményeként Latin-Amerikában marad a MediaCom. A kreatív ügynökség is a közelmúltban változott. A globális játékgyártó az általa „kiterjedt áttekintési folyamatnak” nevezett eljárás eredményeképpen az Omnicomhoz tartozó OMD-hez csoportosítja át médiatervezési és –vásárlási megbízásait, míg Latin-Amerikában továbbra is a MediaCom (WPP) marad a partnere – írja az AdAge. Az OMD már eddig is […]

Tovább olvasom

Vonzza a fiatal felnőtteket a Bacardi szabad szelleme

A Bacardi új, globális kreatív kampánya a „Megszelídíthetetlen 1862 óta” koncepció jegyében készült, és a márka múltjából dolgoz fel fejezeteket. A központi ötlet a márka szenvedélyes, a konvenciókkal és a körülményekkel dacoló szellemiségét testesíti meg – mondja Dmitry Ivanov, a rum kategória senior globális igazgatója az M&M Globalnak. A Bacardi Global Brands nemzetközi marketingigazgatója, Andy […]

Tovább olvasom