Főoldal / Márkák

Van élet az ultrákon túl? – családbarát mérkőzésekért kampányol az MLSZ

Családbarát-szektort alakítanak ki a stadionokban a ″kulturált szórakozás″ jegyében. A Sport TV és a Magyar Labdarúgó Szövetség kampányt indít annak érdekében, hogy “minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen”. Első lépésként kijelölték azokat a bajnoki találkozókat, melyek alatt a családi szórakozás kiemelt figyelmet kap. Az eseménysorozat március 22-én veszi kezdetét. Bár az elmúlt években […]

Tovább olvasom

Miért sétál egy másfél méteres agy Budapest utcáin?

Hatalmas agy figurával pózolnak a budapestiek – fura kampányba kezdett a NatGeo. A város több pontján is felfigyeltek a hatalmas, emberi agyat formázó figurára, amely érkezése után földalattival látogatott el a Hősök terére, ahol turistákkal fotózkodott, majd a Parlament és a Margit-sziget felé vette az irányt. A hatalmas Agy figura Spanyolország és Lengyelország után, világkörüli […]

Tovább olvasom

Globális nevet kap a reggelizőkeksz

A névváltás célja az egységesítés és a globális brand erősítése térségünkben. A változás támogatására a Havas Worldwide Budapest készített kampányt. A Mondelez Hungária Kft. ismert Győri Jó Reggelt! márkája mostantól belVita Jó Reggelt! néven kapható. A belVita nagy népszerűségnek örvend a CE régió számos országában, így pl. Lengyelországban is, de a cég céljai között szerepel […]

Tovább olvasom

A hűséges vásárlók tolják a Westwinget

Az egyedi termékválasztékba és a felhasználói élmény tökéletesítésébe fektetett erőforrások dinamikus növekedést generáltak. A Westwing második teljes üzleti évében elérte a 110 millió eurós forgalmat – ez közel háromszorosa a 2012. évi 41 milliónak. A gyors növekedés egyik forrása a hűséges vásárlók magas aránya: a havi bevételek 75%-a visszatérő vevőktől származik. A cég az online […]

Tovább olvasom

Upcycling a hohes C-től

A márka épülethálójából a Medence Csoport készít táskákat, melyekre a vásárlók licitálhatnak. Az újrahasznosítás vagány. Így gondolja ezt a hohes C marketingcsapata is, ezért is keresték fel a Medence Csoportot, hogy a februárban, a Margit híd budai hídfőjénél kihelyezett épülethálójuk a kampány után új életre kelhessen. A Medence Csoport kreatívjai évek óta dolgoznak óriás reklámmolinókkal, […]

Tovább olvasom

Kézműves bonbonokba kerültek a Márton és Lányai pálinkák

A Lady Lavender pálinkás bonbonjait a VinCe Budapest fesztiválon kóstolhatta meg az ínyenc közönség. A Lady Lavender Csokoládé Manufaktúra tulajdonosa, Gulyás Gyöngyvér 5 féle csokoládé-pálinka párosítással rukkolt elő a VinCE Budapest rendezvényre. A pálinkához megálmodott különleges fűszerezésű kézműves bonbonok mögé a pálinkaszakma egyik legelismertebb szaktekintélye, Márton János is odaállt. „Mint minden idős ember, így én […]

Tovább olvasom

Smart Egg: magyar játék a világhír kapujában

40 év után újra magyar játékot mutattak be New York Toy Fair-en. A Smart Egg névre keresztelt fejlesztőjáték április végén egyszerre kerül a hazai és az amerikai kiskereskedelmi boltok polcaira. Utoljára a Rubik-kocka ért el hasonló sikert. Az “okostojás” Zagyvai András hagyatéka, aki 2007-ben állt elő az ötlettel. A kezdetben művészi pontossággal fából megalkotott tojás […]

Tovább olvasom

Tizedével növelte eladásait a LEGO

A csoport meghaladta az általános játékpiaci növekedést és piaci részesedését is növelte. Kiemelkedő 2013-as eredményekről számolt be a LEGO csoport. A tavalyi évről szóló beszámolójában Jørgen Vig Knudstorpelnök-vezérigazgató 11 százalékos eladás-növekedést jelentett be, amivel meghaladták az általános játékpiaci növekedést, és növelték piaci részesedésüket is. “Ez az eredmény rendkívüli elégedettségre ad okot, hiszen kevesebb mint 10 […]

Tovább olvasom

Félmaratont szponzorál a Wizz Air

A diszkont légitársaság névadó szponzorációs megállapodást kötött a Budapesti Sportirodával a Budapest Félmaratonról. A Budapest Félmaratonról szóló szponzorációs szerződést írt alá Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója és Kocsis Árpád, a BSI versenyigazgatója; a szeptemberi Budapest Félmaraton neve ezzel 29. Wizz Air Budapest Félmaratonra változik. A verseny 1984-es indulása óta népszerűsége folyamatosan nő. 2013-ban rekordot […]

Tovább olvasom