Főoldal / Márkák

A városokban nyerne az Adidas

A sportmárka ötéves terve behozni a Nike-t, és ehhez a világ nagyvárosainak trendformáló hatását is segítségül hívná. „A globális márkák a világvárosokban születnek” – mondja Roland Auschel, az Adidasnemzetközi értékesítési vezetője. A cég álláspontja szerint a fókuszpontként szolgáló nagyvárosokban alakul ki egy-egy márka imázsa, és ez sugárzik ki a többi területre. Ennek alapján a márka erőfeszítéseit hat […]

Tovább olvasom

Az Unilever a vállalati márkáját építi

Az U logóval mondanák el, hogy a vásárló „a bolygó szempontjából helyes döntést hozta”. Keith Weed, a cég marketingigazgatója az Adweeknek adott interjúban elmondta: a Unilever vállalati márkájának középpontjában a társadalmi felelősségvállalás áll, és a termékeken elhelyezett céges U logót a fenntarthatóság garanciájának tekintik. A Unilever tavaly 7,6 milliárd dollárt költött márkaépítésre és marketingre. A cég célja, hogy megduplázza […]

Tovább olvasom

Szponzorál a MOL

Autós verseny hazai futamát támogatja a cégcsoport. A MOL-csoport lett az idei túraautó-világbajnokság magyarországi futamának névadó szponzora, miután megállapodást kötöttek a WTCC alapítójával és egyben a bajnokság kereskedelmi jogait birtokló Eurosport Grouppal. A magyarországi futamot 2015. május 1. és 3. között rendezik meg. Az esemény utcai fesztivállal veszi kezdetét május 1-jén, Budapesten, ahová a szervezők több mint 300 ezer érdeklődőt […]

Tovább olvasom

Okosóra-fejlesztő partnerség alakult

A projektben a TAG Heuer, a Google (Android Wear) és az Intel vesz részt. A Baselworldön tett bejelentés szerint a luxusórák, a hardverek és a szoftverek terén tapasztalatokkal bíró három márka a svájci kézműves óragyártás tapasztalatait és megbízható imázsát a Szilícium-völgyi technológiai innovációkkal és designközpontú gondolkodással összekötve tervez létrehozni egy luxuskategóriás okosórát, amely – az innovációt […]

Tovább olvasom

A Geometry segíti a Twickel Szőlőbirtok márkaépítését

A szekszárdi szőlőbirtok márkájának megújításával bízta meg a nemzetközi hátterű kommunikációs ügynökséget. A közel 2 700 hektáron elterülő Szekszárdi Borvidék legnagyobb területtel rendelkező borászata, a Twickel Szőlőbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethető márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintő meghívásos tendert követően. Az együttműködés […]

Tovább olvasom

Levi’s: „a lényeg és még több”

A ruházati márka új stratégiát keres: az alapot jelentő farmeren túli dolgokkal szeretne vonzó életstílus-márka maradni. James Curleigh, a márka elnöke kifejtette, hogy a Levi’s célja jelenleg kettős: az alapokra fókuszálás mellett megpróbálnak még többet tenni, ahelyett, hogy a két terület közül valamelyik dominánssá válna. A márka alapját természetesen az általa feltalált farmer jelenti, de ha pusztán […]

Tovább olvasom

Konnektoros hibrid a BMW-től

Az alapmárka első, hálózatra köthető hibridmodellje egy sportterepjáró (Sports Activity Vehicle). A BMW X5 xDrive40e a BMW alapmárka első, elektromos hálózatról tölthető sorozatgyártású hibridje. (Az elektromobilitásban rejlő lehetőségeket koncepciószerűen felvázoló i almárka már mutatott be hasonló hibridet.) Egy 313 lóerős, ikerturbós benzinmotor, valamint egy elektromotor házasításával 100 kilométerenként 3,3-3,4 liter + 15,3-15,4 kWh fogyasztást ígér, állandó összkerékhajtás, és a márkára jellemző […]

Tovább olvasom

A Vogue-ban hirdetik az Apple Watchot

A technológiai márka 12 reklámoldalt vásárolt meg az új termék beharangozására. Április 24-én érkezik az Apple Watch, mellyel a cég belép a hordható okoseszközök piacára, és az esemény kapcsán a marketingstratégiája is átalakult. Mivel a viselhető eszközök divatcikkek is, ezért nyitott a kapcsolódó felületek irányába. A Vogue-ban 12 oldalon át mutatja be az újdonságot, a belépőszintű, gumiszíjas Apple Watch Sporttól […]

Tovább olvasom

Mit gondolnak a magyarok a márkákról?

Az FMCG-szektor varázsa már megkopott, de akadnak márkák, amelyek valamit tartósan jól csinálnak – ezt mutatja a Y&R széleskörű márkakutatása. A Young & Rubicam első márkareggelijének apropója a BrandAsset Valuator (BAV) kutatás 2014. évi eredményeinek bemutatása volt. (A kutatás Magyarországon kétévente zajlik, a nemzetközi adatbázis 1993 óta épül.) A felmérés – melyet a GfK Hungáriával közösen végeztek – a nemzetközi […]

Tovább olvasom

Átszervezi marketingjét az Adidas

A futócipőkért és az Originals termékvonalért felelős csapatok ezentúl saját kampányokat futtathatnak. Herbert Hainer vezérigazgató célja, hogy hatékonyabbá tegye a vállalat marketingtevékenységét, és a decentralizálástól azt várja, hogy agilisebb lesz és a fogyasztókhoz közelebb kerül a marketingmunka. Mindeközben a digitális marketing válik a tevékenység „gerincévé”, és az e-kereskedelmi üzletág is várakozásokon felül teljesít kerül a marketingmunka. […]

Tovább olvasom