Főoldal / Márkák

Sörgyárfesztiválozik a Dreher

A projekten ügynökségi oldalról a a HTX Advertising & Event dolgozik. Augusztus 30-án egy napra kinyitja a gyárkaput a Dreher Sörgyárak. A Dreherfeszten zenével és sörkülönlegeségekkel várják a fogyasztókat, illetve a sörgyár életét érintő érdekességeket is megmutatnak. “A Dreherfeszt azonban nem csak egy a nyári zenei fesztiválok közül, hanem valódi sör(gyár)fesztivál is. A sörkultúrát és […]

Tovább olvasom

Sportszponzorációs oldalt indított a MOL

A site-on híreket is kínálnak a világ sporteseményeiről. A Molcsapat.hu sportszponzorációs híroldal, melynek célja, hogy bemutassa a MOL által támogatott sportolókat, csapatokat, emellett szerkesztett tartalmat kínáljon az aktuális sporteseményekről. A reszponzív dizájnnal készült weboldalon a Havas Worldwide Budapest dolgozott. Az ügynökség azt követően került a MOL digitális ügynökségi pooljába, hogy sikerrel szerepelt a 2014 első […]

Tovább olvasom

Az iWiW végnapjai

2014. június végén megszűnt az iWiW magyar közösségi weboldal. A Neticle-lel együttműködve megvizsgáltuk a téma online visszhangját. Az iWiW online említéseinek alakulását vizsgálva megállapíthatjuk, hogy az oldal az utóbbi időszakban már nemigen foglakoztatta sem az online sajtót sem a közösségi médiában aktív felhasználókat – egészen addig, amíg be nem jelentették a leállítását. Az iWiW kifejezés […]

Tovább olvasom

Európa olcsó autót akar

Végre megindult a piac fejlődése, de a prémiummárkák Kínában jobban teljesítenek. A Citroën új stratégiája egyelőre sikeres. A nemzetközi autópiac 4 százalékkal bővült 2014 első félévében. A növekedés motorja Európa és Kína volt. Az öreg kontinensen – többéves csökkenést követően – 7%-kal bővültek az eladások, Kínában és Délkelet-Ázsiában pedig 10%-kal nőtt a piac. A Citroën […]

Tovább olvasom

Kozák Danuta a Poli-Farbe sportnagykövete

A kétszeres olimpiai bajnok kajakozót kérte fel a festék- és vakolatgyár sportnagykövetének. Az együttműködés túlmutat a hagyományos kereteken. A Poli-Farbe festék- és vakolatgyár 2013 óta a Magyar Olimpiai Bizottság arany fokozatú támogatója. A bócsai vállalat a legrangosabb hazai sportszervezet partnereként kereste a lehetőséget, hogy szoros együttműködést alakíthasson ki egy olyan ismert, példamutató életet élő sportolóval, […]

Tovább olvasom

Zalai turisztikai brandet teremtenének

A megye turisztikai szereplőivel összefogva zalai brand megteremtésére van szükség, amelynek révén nemcsak egy éjszakát töltenének ott a turisták. Balaicz Zoltán zalaegerszegi polgármesterjelölt sajtótájékoztatóján arról beszélt: változtatni kell Zalaegerszeg idegenforgalmi koncepcióján, mert bár a város határában működő AquaCity csúszdapark vezető szerepe egyértelmű, önmagában azonban kevés a vendégek gyarapításához. A Göcsej, az Őrség, valamint a Balaton, […]

Tovább olvasom

Leépít a Nokia

A Microsoft bezárja a Nokia komáromi gyárát is, amely mintegy 1800 munkavállalót foglalkoztat jelenleg, és amelynek kapacitása kihasználatlan. A Microsoft Corporation, amely világszerte körülbelül 125 000 embert foglalkoztat, a héten ismertette terveit működésének egyszerűsítéséről és racionalizálásáról az egész világon, illetve a nemrégiben felvásárolt Nokia Devices and Services üzletágának a vállalat stratégiájával való összehangolásáról. A 18 […]

Tovább olvasom

Saját kis Tescónk lehet

Mobilapplikációt készített az áruházlánc, melynek segítségével bárki Tesco-vezetőnek érezheti magát. Ingyenes játékalkalmazással jelentkezett a Tesco. Az Én kicsi Tescóm mind iOS, mind Android alatt elérhető. A cél az, hogy a felhasználók játékos módon nyerjenek betekintést az áruházlánc világába, áll a közleményben. Ki lehet próbálni, milyen egy bolt üzemeltetése, hogyan kell készletet rendelni, hogyan működik a […]

Tovább olvasom

Magyar franchise-partnert díjazott a McDonald’s

A szakmai díjjal a vállalat vezetése Szabó Gabriella két évtizednyi munkáját, vezetői erényeit és a helyi közösséget támogató tevékenységét jutalmazta. Szabó Gabriella, a két nyíregyházi McDonald’s éttermet üzemeltető üzletasszony idén elnyerte a hálózat legrangosabb szakmai díját, a nemzetközi Golden Arch Awardot, amellyel az étteremlánc a világ legjobb franchise átvevőit ismeri el. A díjat az Orlandóban […]

Tovább olvasom