Főoldal / Márkák

Megérkezett a SPAR Veggie by NENI

A vegetáriánusokat, az egészséges életmód híveit és a keleti konyha kedvelőit egyaránt megszóltja az Ausztriában már népszerű márka. Baba ganush, falafel, hummusz és labane – ismerős nevek azoknak, akik kedvelik a könnyű, változatos közel-keleti ételeket. Ezek a finomságok most könnyebben elérhetővé váltak a magyar fogyasztók számára, hiszen a választékát folyamatosan fejlesztő SPAR a korszerű, koleszterinszegény táplálkozási trend […]

Tovább olvasom

Új fürdőruha- és fehérneműmárka érkezett Közép-Európába

Az Otto Group online divat- és életmód kiskereskedelmi vállalat által alapított LASCANA márka a régió három országában, köztük Magyarországon is elérhető. A LASCANA a globális fürdőruha- és fehérnemű piac dinamikusan növekvő márkája. Világszerte 3 millió darab fürdőruhát, strandruhát, fehérneműt és hálóruhát vásárolnak LASCANA márkajelzéssel, így a jellegzetes lila színéről is ismert brand a legjelentősebb nemzetközi márkák kihívójává […]

Tovább olvasom

Parfümkollaboráció a láthatáron

2016 őszén jelenik meg az új illatkollekció, mely az AVON LIFE by Kenzo Takada nevet kapta. Kenzo Takada 1970-ben, Párizsban alapította meg divatházát, mely mára hatalmas méretűvé nőtte ki magát, így ő lett az első, aki japán létére párizsi székhellyel hozott létre luxusmárkát. A divattervező innovatív stílusa és kultikus parfümjei révén vált igazán híressé, melyek a […]

Tovább olvasom

A Magyar Telekom támogatja a 2017-es FINA Világbajnokságot

A 17. FINA Világbajnokság Szervező Bizottsága és a Magyar Telekom szándéknyilatkozatot írt alá egy két évre szóló szponzori szerződés megkötésére. A létrejövő megállapodás értelmében a Magyar Telekom a 2017-ben Budapesten és Balatonfüreden megrendezendő 17. FINA Világbajnokság és Masters Világbajnokságnemzeti főtámogatója lesz. A Telekom a szándéknyilatkozat aláírásával a magyar úszósport iránti elkötelezettségét kívánja elmélyíteni. A vállalat immár közel negyedszázada […]

Tovább olvasom

Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

Új vállalati irányvonalai szerint családi életközpontként nyújtana élményt vásárlóinak az Auchan, melynek új szlogenje: „Nagy választék kalandból. Auchan”. A létrejövő megállapodás értelmében a Magyar Telekom a 2017-ben Budapesten és Balatonfüreden megrendezendő 17. FINA Világbajnokság és Masters Világbajnokságnemzeti főtámogatója lesz. A Telekom a szándéknyilatkozat aláírásával a magyar úszósport iránti elkötelezettségét kívánja elmélyíteni. A vállalat immár közel negyedszázada a magyar […]

Tovább olvasom

Rákapcsol a TOMS

Az elmúlt tíz évben igazi lovemarkká vált cipőmárka pop-up üzletet nyitott és PR-ben is erősít. A 2006-ban alapított TOMS két éve kapható hivatalosan Magyarországon, de most először kapott saját helyet: a Madách Imre úti Art on Me üzleten belül hoztak létre egy pop-up store-t a márkának. A TOMS stílusán túl elsősorban a társadalmi felelősségvállalásáról ismert: azon túl, hogy zömmel […]

Tovább olvasom

25 éves a Škoda-Volkswagen partnerség

Az elmúlt negyedszázadban a cseh márka regionális piacvezetővé és nemzetközileg is sikeres autógyártóvá vált. Az 1991. április 16-ai eseményről Bohuslav Sobotka cseh miniszterelnök jelenlétében a Volkswagen vezérigazgatója, Matthias Müller, a KOVO MB szakszervezet vezetője, Jaroslav Povšík, valamint a Škoda vezérigazgatója, Bernhard Maier emlékeztek meg a 121 éves gyár múzeumában. A képen az 1991-es év legfontosabb modellje, a Favorit, valamint a márka új zászlóshajója, a Superb.

Tovább olvasom

Olimpiai bajnokokkal indul a Szentkirályi Tehetségprogram

Fiatal utánpótlás sportolók támogatására indít programot a Szentkirályi ásványvíz, szakmai együttműködésben a Magyar Olimpiai Bizottsággal. A Szentkirályi Ásványvíz Zrt. májusban induló Szentkirályi Tehetségprogramja négy fiatal kiválóság számára biztosít fejenként maximum egymillió forint értékű támogatást, amelyet a sportolók a program során a fejlődésükhöz, a jobb eredmények eléréséhez nélkülözhetetlen kiadásokra fordíthatnak, legyen az egy költséges sporteszköz, edzőtábor, vagy akár egy […]

Tovább olvasom

A Verizon és a Google is ajánlatot tesz a Yahoo-ra

Mindkét cég a bajban lévő netes óriás központi üzletágára, a webes szolgáltatásokra pályázik. Múlt hét végén híre ment, hogy a Yahoo potenciális vásárlók számára bemutatta pénzügyi adatait. Néhány órával később már azt is tudni lehetett, hogy az amerikai távközlési cég, a Verizon, valamint a Google lehetnek az első körös ajánlattevők, esetleg a Bain és a TPGmagántőkealapok is adhatnak be pályázatot. A Comcast és az AT&T neve is […]

Tovább olvasom

Hosszú Katinka és édesanyja a Procter & Gamble magyar nagykövete

Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os Riói Olimpiai Játékokra. A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, […]

Tovább olvasom