Főoldal / Márkák

Telekom-FTC együttműködés

A három évre szóló megállapodás legfontosabb célja az utánpótlás támogatása. A Telekom elsősorban széles tömegeket elérő, népszerű sportokat támogat. A Magyar Telekom anyavállalata nemzetközi szinten is számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, sok generációt mozgósító sportágat. Hazánkban a Telekom két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpiaeseménysorozatának, támogatja az MLSZ által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot. A […]

Tovább olvasom

Kávéba-fánkba társulna be a Burger King

A cél a nemzetközi első hely a gyorsétkeztetési piacon – vagy az adóoptimalizálás. A Burger King Worldwide Inc. és a Tim Hortons Inc. megerősítette, hogy közös céget terveznek létrehozni, kanadai központtal. Az egyesített vállalat évi 22 milliárd dolláros rendszerbevételével, valamint 100 országban 18.000 étteremmel a világ harmadik legnagyobb gyorsétkeztetője lenne, de a Burger King nemzetközi tapasztalatát kihasználva a Tim […]

Tovább olvasom

Digitalizál a McDonald’s

Online zenével, hűségprogramokkal és mobilon keresztüli rendeléssel is kísérletezik a gyorsétteremlánc. A folyamatok Atif Rafiq digitális főnök tavaly őszi érkezését követően gyorsultak fel a McDonald’s-nál, és a most előkészítés alatt álló számos projekthez felsővezetői szinten is új embereket keresnek. A digitális csapat – digitális igazgató, termékigazgató, zene- és szórakoztatási igazgató – az Egyesült Államokban működne, szoros kapcsolatban a […]

Tovább olvasom

Tőzsdére megy a Norbi Update

Nyilvános részvényértékesítést tart szeptemberben Schobert Norbert cége, a Norbi Update Lowcarb Nyrt., amely a sikeres kibocsátás után kérvényezi részvényeinek a tőzsdei bevezetését. A Magyar Nemzeti Bank engedélyezte a Norbi Update Lowcarb Nyrt. törzsrészvényeinek nyilvános forgalomba hozatalát. A részvényeket szeptember 8-26. között 990 forintos árfolyamon jegyezhetik magán- és intézményi befektetők – tájékoztatta a Buda-Cash Brókerház Zrt., a részvényértékesítés vezető szervezője pénteken az […]

Tovább olvasom

8 év után új Coca-Cola

Nagy-Britanniában nyolc éve nem került új Coca-Cola-termék az üzletek polcaira – most az egészségtudatosságot erősítenék. A Coca-Cola Life nevű termék, mely a hagyományos Coke-nál egyharmaddal kevesebb cukrot tartalmaz (és azt sztíviával helyettesíti), a Diet Coke és a Coke Zero mellett, újabb opcióként kerül piacra Nagy-Britanniában. A Life része a gyártó törekvéseinek, hogy levetkőzze az egészségtelen imázst. Az új italváltozatok és kisebb […]

Tovább olvasom

A fordulat éve a Szigeten

Az arculatmegújítás és az új időpont hatására megfordult a csökkenő látogatószám trendje, és új nézőcsúcsot produkált a fesztivál. Öt éve tartó, szinte folyamatos látogatószám csökkenés után nagy fordulatot vett a Sziget utáni érdeklődés. Utoljára 2009-ben volt olyan nap, hogy a Sziget kapujára kitették a „megtelt” táblát és ebben az évben volt a legnagyobb az összlátogatószám […]

Tovább olvasom

Boldog születésnapot, Mini!

Az első, Birminghamben gyártott Mini 1959. augusztus 1-án került piacra. Az idén tavaszi márkafrissítés után ősszel ismét új modellváltozat érkezik. 55 évvel ezelőtt – Morris Mini Minor és Austin Seven néven – két modellt mutattak be, melyek csak néhány külső jegyben (hűtőrács, a fnyezés színe) különböztek. Sir Alec Issigonis koncepciója egyszerű, de zseniális volt: a […]

Tovább olvasom

Integrált mobilos vásárlást és fizetést kínál a Simple

Az alkalmazással a teljes mobillal történő vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. Az okostelefonos fizetés világszerte terjed, azonban az erre fejlesztett megoldások általában csak a fizetési tranzakcióra koncentrálnak, és nem használják ki a telefonban rejlő további lehetőségeket. A Simple erre ad választ, túlmutatva az eddig elérhető applikációkon. Az ingyenes alkalmazás már […]

Tovább olvasom

Animált országimázs

Profi csapat és erős fesztiválanyag utazik a Hirosimai Animációs Filmfesztiválra. A cél, hogy egy újabb oldaláról is megismerjék Magyarországot. Az idén 100 éves magyar animációs film a 15. Hirosimai Nemzetközi Animációs Filmfesztivál díszvendége. Ennek kapcsán az „aranykort” és a jelenlegi alkotókat is bemutató, mintegy 250 műből álló, tematikus blokkokra osztott program utazik a fesztiválra, míg […]

Tovább olvasom

Az okosotthon-piacon vásárolt be a Samsung

A SmartThings az okos otthonok piacának legnagyobb nyílt platformja, amely a nagyvállalat eszközeivel még gyorsabban növekedhet. A 2012-ben alapított SmartThings okostelefonos alkalmazása segítségével a felhasználók megfigyelhetik, irányíthatják és automatizálhatják otthonukat és otthoni eszközeiket, bárhol is járjanak éppen. A startup nyílt platformja több mint 1000 eszközt és 8000 alkalmazást támogat. A startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma […]

Tovább olvasom