Főoldal / Márkák

A Hasbro médiaügyei az OMD-hez kerülnek

Az átalakítási folyamat eredményeként Latin-Amerikában marad a MediaCom. A kreatív ügynökség is a közelmúltban változott. A globális játékgyártó az általa „kiterjedt áttekintési folyamatnak” nevezett eljárás eredményeképpen az Omnicomhoz tartozó OMD-hez csoportosítja át médiatervezési és –vásárlási megbízásait, míg Latin-Amerikában továbbra is a MediaCom (WPP) marad a partnere – írja az AdAge. Az OMD már eddig is […]

Tovább olvasom

Vonzza a fiatal felnőtteket a Bacardi szabad szelleme

A Bacardi új, globális kreatív kampánya a „Megszelídíthetetlen 1862 óta” koncepció jegyében készült, és a márka múltjából dolgoz fel fejezeteket. A központi ötlet a márka szenvedélyes, a konvenciókkal és a körülményekkel dacoló szellemiségét testesíti meg – mondja Dmitry Ivanov, a rum kategória senior globális igazgatója az M&M Globalnak. A Bacardi Global Brands nemzetközi marketingigazgatója, Andy […]

Tovább olvasom