Főoldal / Márkák

Siót keverhetnek a fogyasztók

A nyereményjátékban győztes mix 2015-ben bolti forgalomba is kerül. A Sió új játékában bárki részt vehet egy egyliteres gyümölcsital dobozán található egyedi kód feltöltése után. A kampány weboldalán október 26-ig lehet nevezni az egyedi mixeket, melyeket a Sió gyárában elkészítenek, hogy közülük egy szakmai zsűri válassza ki a három legízletesebbet. Ezek közül pedig a hűségprogram […]

Tovább olvasom

Irodaház arculatát tervezi a Geometry Global

A Wing Zrt. ingatlanvállalkozás a Geometry Globalt bízta meg kiemelt projektje, a Clark 1 irodaház arculatának megtervezésével és az ehhez kapcsolódó kommunikációs koncepció kialakításával. A szerződés értelmében a Geometry Global feladata a Lánchíd budai lábánál, a Clark Ádám téren épülő Clark 1 irodaház arculatának megtervezése, az ehhez kapcsolódó launch kommunikáció koncepciójának kialakítása, valamint a weboldal tervezése és fejlesztése. „Többek […]

Tovább olvasom

Közel négyezren buliztak a Dreherben

A fővárosi sörgyár területe fesztiválhelyszínné alakult, hogy így is segítsen átadni a márka üzenetét. Óriási fesztiválszínpaddá vált egy napra a kőbányai Dreher Sörgyár szombaton, ahol közel 4000 vendég nyolc tematikus romkocsma kizárólag ezen a napon kóstolható, forgalomban nem kapható Dreher sörkülönlegességeit ízlelhette meg. A klasszikus Dreheren kívül a hidegkomlós Dreher volt a vendégek kedvence, de a szűretlen, […]

Tovább olvasom

Öt kreatívipari vállalkozás az induló mentorprogramban

Elindult a Design Terminál mentorprogramja, melynek célja, hogy néhány éven belül globális jelenlétet is elérni képes magyar kis- és középvállalkozások sikerét alapozza meg. A Design Terminál kreatívipari vállalkozások számára azzal a szándékkal hirdetett mentorprogramot, hogy szabadalmi jogi, üzletfejlesztési és márkaépítési területen is felkészülten lépjenek a nemzetközi piacra. A szakmai stáb tagjai többek között: Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs […]

Tovább olvasom

Német kozmetikai cég tenderét nyerte el a Merlin

Az Alpecin először alkalmaz PR eszközöket a márka kommunikációjában. A kampányindító kutatásból megtudhatjuk, mit néznek meg a nők egy férfin, és hogy ki mennyi időt tölt a reggeli készülődéssel. Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Communications Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cége, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását, amely a világszerte 43 országban forgalmazott Alpecin őszi kampányának PR […]

Tovább olvasom

Matthew McConaughey-vel kampányol a Lincoln

A Ford amerikai prémiummárkája fontos szerepet szán az Oscar-díjas színésznek a márkatörténet következő fejezetében. Amint a vállalat közleményéből kiderül, az együttműködést azért is különösen izgalmasnak tartják, mert a Lincoln által megtestesített értékek – autóik barátságos, személyes és autentikus jellege – Matthew személyére is jellemzők; pontosan ez a hasonlóság szülte a közös munka ötletét. Matthew szerepel majd a Lincoln első, […]

Tovább olvasom

Sponsoring-index: az Adidas maga mögé utasítja a Red Bullt

Az autók, italok és ruházat esetében a leghatékonyabb a szponzori tevékenység. A vásárlókat nem zavarják a támogatások, bő negyedüket pedig vásárlásra is ösztönzik. Rengeteg pénzt költött a futball-világbajnokság idején az Adidas. Egy friss tanulmány szerint azonban megérte: a herzogenaurachi vállalat ugyanis a tavalyi győztes Red Bullt megelőzve 2012 óta másodszorra is megszerezte magának az első helyet a […]

Tovább olvasom

Rockturnén a HP

A zenében is megkerülhetetlenné vált a számítástechnika. A HP Magyarország strapabíró laptopokkal és tabletekkel támogatja a Tankcsapda jubileumi turnéját. Rendhagyó módon rockzenekarral kötött együttműködést a HP Magyarország. A vállalat számítástechnikai eszközöket, laptopokat és tableteket biztosít a negyedszázados jubileuma alkalmából turnézó Tankcsapdának. A vállalat a zenekart olyan informatikai eszközökkel – laptopokkal és tabletekkel – látja el, amelyek megfelelnek […]

Tovább olvasom

Telekom-FTC együttműködés

A három évre szóló megállapodás legfontosabb célja az utánpótlás támogatása. A Telekom elsősorban széles tömegeket elérő, népszerű sportokat támogat. A Magyar Telekom anyavállalata nemzetközi szinten is számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, sok generációt mozgósító sportágat. Hazánkban a Telekom két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpiaeseménysorozatának, támogatja az MLSZ által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot. A […]

Tovább olvasom

Kávéba-fánkba társulna be a Burger King

A cél a nemzetközi első hely a gyorsétkeztetési piacon – vagy az adóoptimalizálás. A Burger King Worldwide Inc. és a Tim Hortons Inc. megerősítette, hogy közös céget terveznek létrehozni, kanadai központtal. Az egyesített vállalat évi 22 milliárd dolláros rendszerbevételével, valamint 100 országban 18.000 étteremmel a világ harmadik legnagyobb gyorsétkeztetője lenne, de a Burger King nemzetközi tapasztalatát kihasználva a Tim […]

Tovább olvasom