Főoldal / Márkák

Integrált kampánnyal dobja fel a nyarat a Pepsi

A Funball kampány keretében nyereményjátékkal, helyszíni fesztivál aktivitásokkal és budapesti kitelepüléssel operálnak. A televízióban már látható a Pepsi legújabb spotja, amelyben Lionel Messi is szerepel, aki a márka nyári kampányának nemzetközi arca. A nemzetközi kampányt kiegészítve a spot második felét a hazai Adamsky reklámügynökség készítette. A második ütem keretében pedig a Pepsi nyári nyereményakcióját harangozzák […]

Tovább olvasom

Szájreklámoz a P&G

Ezúttal az új Always Ultra egészségügyi betétek két változatát népszerűsítik a trnd-vel. Több közös kampány után ismét a trnd-vel dolgozik a Procter&Gamble. A márkatulajdonos ezúttal az új Always Ultra egészségügyi betétek két változatát népszerűsíti szájreklám-kampánnyal. A mostani WOM-aktivitásban 1100 tesztelő vesz részt. Feladatuk, hogy minél több embernek meséljenek az új Always Ultráról, ajánlják azt, illetve […]

Tovább olvasom

Hiánypótló komplexum épül Budán

Az Új Udvar tulajdonosa elsősorban a városrész polgárait szólítaná meg az átépített és nevet váltott központ szolgáltatásaival. Arie Yom-Tov ingatlanfejlesztő, a Gozsdu udvar alapítója kb. 1 milliárd Ft értékű beruházással egy különleges gasztró- és szórakoztató központot tervez létrehozni a II. és III. kerület határán, az Új Udvar épületében. A kialakítandó komplexum igazodik a fogyasztók megújult […]

Tovább olvasom

Megújult külsőt kap a NaturAqua

A június végétől forgalomba kerülő új palack és a letisztultabb dizájn most még inkább igazodik a palackban lévő tartalomhoz. Az új palack tervezésénél az volt a cél, hogy a NaturAqua könnyen felismerhető és megkülönböztethető legyen. A dizájn ezért frissebb és letisztultabb lett. Mindenekelőtt azonban egyedi, ugyanis az új palackforma teljesen elüt a piacon található többi […]

Tovább olvasom

Újabb fesztiválötlet a Telekomtól

A Telekom Zenekocsi alkalmazásával a zenei ízlésüknek megfelelő útitársakra lelhetnek a fesztiválozó fiatalok. A Telekom új Facebook-applikációja segítségével a fesztiválozók segíthetik egymást lejutni a helyszínekre, amivel nemcsak pénzt spórolhatnak, és új emberekkel ismerkedhetnek meg, hanem zenei ízlésüknek megfelelő sofőrt vagy utast kereshetnek maguk mellé. Az appon belül számos zenei irányzat közül válogathatnak, mint a hip-hop, […]

Tovább olvasom

Új termékkel jelentkezett a Dreher

A márka a futókra és a bringázókra megy rá a gyümölcsös alkoholmentes sörrel. Lime-málna és pomelo-grapefruit ízű variánssal jelentkezett az alkoholmentes Dreher24. A márka az új termékeket kifejezetten azoknak szánja, akik rendszeresen végeznek testmozgást. Ez a csoport számításaik szerint a hazai lakosság kb. tizedét teszi ki. Fekete Nikolett, Dreher24 márkamenedzsere elmondta: a fogyasztók szeretik az […]

Tovább olvasom

Együttműködik a Ford és a Heinz

Azt gondolnánk, hogy semmi közös nincs a paradicsomban és az autóban, de a két márka mégis talált kapcsolódási pontot. A Ford és a Heinz kutatói azt vizsgálják, hogyan dolgozhatnák fel a paradicsom héját olyan környezetbarát anyaggá, ami a járműgyártásban is felhasználható. Így alakulhatna át a szárított paradicsomhéj kábelköteg-konzollá vagy tárolórekesszé. “Azt kutatjuk, hogy az élelmiszeripari […]

Tovább olvasom

Szereti a web a gasztrofesztiválokat

Vajon előhívja-e az eseménydömping az ellenzőket? A Neticle és a Márkamonitor a Gourmet Fesztivál online visszhangját vizsgálta. Idén tavasszal és nyáron szinte minden hétre jutott egy – általános vagy tematikus – gasztronómiai tömegrendezvény. Arra voltunk kíváncsiak, ki lehetett-e emelkedni ebből a zajból és hogyan reagált a tematikára az online közösség.A vizsgálat alapját a 2014. május […]

Tovább olvasom

Újabb márkákkal bővült az il Bacio di Stile kínálata

Több, mint harminc szépségápolási márkával és két új üzlethelyiséggel gyarapodott az áruház. Az áruház egyik újdonsága a Dolce&Gabbana „shop in shop” üzlete az il Bacio földszintjén. Az egyedi üzlethelyiség a márka női vonalának kiegészítőit kínálja, a legendás olasz divatház arculatához illeszkedő környezetben. A brand aktuális, szezonális kínálatából kiválasztott táskák és cipők mellett hamarosan a ready-to-wear […]

Tovább olvasom

Tőzsdére megy a Segafredo

Nemzetközi terjeszkedésének finanszírozása céljából tőzsdére viszi részvényeit az olasz Segafredo Zanetti kávé kiskereskedelmi vállalat. “A terjeszkedés finanszírozása és a vállalat jövőjének biztosítása érdekében döntöttünk a tőzsdére menetel mellett” – nyilatkozta Massimo Zanetti tulajdonos az osztrák APA hírügynökségnek adott interjúban. A tulajdonos közölte, hogy a vállalat irányításához szükséges többségi tulajdonrészt megtartja. “A tőzsdére menetel a nemzetközi […]

Tovább olvasom