Főoldal / Márkák

Az ″ipari Oscar″ harmadik fokozatát is elnyerte a Tetra Pak

Első és eddig egyetlen magyar vállalatként a cég budaörsi üzeme megszerezte a teljes körű hatékony karbantartás díjának a harmadik fokozatát. A Japán Üzemi Karbantartási Intézet által kidolgozott teljes körű hatékony karbantartási módszer célja, hogy a dolgozók bevonásával maximalizálja a termelési rendszerek hatékonyságát. A folyamatos fejlesztések és újítások segítenek eljutni „a termelési rendszer teljes életciklusában a […]

Tovább olvasom

Jégkorongozó Borsodi

A regionális jelenlét erősítése a sörmárka célja a miskolci Magyar Kupa támogatásával. A Borsodi névadó szponzorként állt a Magyar Jégkorong Szövetség és a Miskolci Jegesmedvék szervezésében 2014. március 28-30. között megrendezésre kerülő Borsodi Magyar Kupa mellé, amelynek idén a Miskolci Jégcsarnok ad otthont. A Borsodi kiemelten fontosnak tartja regionális kapcsolatainak ápolását, a hazai pályán való […]

Tovább olvasom

Budapest Márka címet kapott a Gerbeaud és az Onyx

A díjat a főváros és az ország hírnevét öregbítő kiemelkedő tevékenységek és szolgáltatások kaphatják meg. Budapest Márka címet adományozott Budapest Főváros Közgyűlése a Gerbeaud Cukrászdának és a vele egy fedél alatt működő, Michelin-csillagos Onyx étteremnek, magas színvonalú magyar és nemzetközi szolgáltatásaik elismeréséül – adta hírül az MTI. „Kevés márkanév érdemli meg jobban az elismerést, mint […]

Tovább olvasom

Sikeres északi MOL-akvizíció

Az Északi-tenger egy nagyon vonzó térség a MOL-csoport számára, és szándékában áll kiterjeszteni régiós jelenlétét. A MOL-csoport sikeresen lezárta a korábban bejelentett részesedés adásvételét a Wintershall-lal, amely 14 kutatási-termelési licenc részesedést érint az Északi-tengeren, az Egyesült Királyság kontinentális talapzatán. A MOL egyúttal irodát is nyitott Aberdeen-ben, ezáltal támogatva a gördülékeny működést és a jövőbeli régiós […]

Tovább olvasom

PR-ügynökséget választott a SPAR

A kereskedelmi lánc az eddigi közös projektek alapján választott ügynökséget. A SPAR Magyarország Kft. a KRQ Communications céget választotta PR ügynökségévé. Az ügynökség eddig projekt alapon dolgozott a kereskedelmi láncnak, de az idei esztendőben állandó partnere lesz a vállalatnak. Az együttműködés az utóbbi években a legális letöltést népszerűsítő Starzone promóció, illetve a hazai élővilágot a […]

Tovább olvasom

Új célcsoportra fejleszt a LEGO

A 4-7 éves korosztály számára ideális játékkollekcióban fiús, lányos, szuperhősös készletek is megtalálhatóak. A gyerekek játszási szokásai az életkorukkal folyamatosan fejlődnek, ezért fontos, hogy az ehhez szükséges eszközök is velük együtt fejlődjenek. A 4-7 éves korosztály számára nagyon vonzóak az idősebbeknek szánt építőjátékok, de sok esetben ezek még túl komplexek az ő korukhoz, míg a […]

Tovább olvasom

Új VW-kisteherautógyár épül Lengyelországban

Az autógyártó összesen 3,4 milliárd zloty (1,12 milliárd dollár) értékben fektet be Lengyelországban. A lengyel állami befektetési ügynökség tájékoztatása szerint a Volkswagen Września városa mellett hoz létre új kisteherautó gyárat. Az ügynökség Twitter üzenőfalára feltett bejegyzés szerint a gyárban 2300 embert foglalkoztatnak majd, és 2014 őszén kezdődnek az építési munkálatok. A Volkswagen közleménye szerint a […]

Tovább olvasom

Hosszú távú hűségprogram a Bonduelle-től

„A Mi Zöldségesünk” pontgyűjtő akciót outdoor, print, online és social kampány is népszerűsíti. A Bonduelle rendszeresen hirdet nyereményjátékokat, akciókat. Idén hosszú távú hűségprogramot indít elkötelezett vásárlóinak, amely több lehetőséget is tartogat a nyerésre, havi és negyedéves nyereményjátékok formájában. „A Mi Zöldségesünk” elnevezésű hűségprogramban a Bonduelle microsite-ján regisztráció után, virtuálisan gyűjthetnek pontokat a vásárlók, bármely Bonduelle […]

Tovább olvasom

Stílust vált a Benetton

Két évtizede még tabudöntögető, provokatív reklámjairól volt világszerte ismert az olasz ruhagyártó, de mára valami változott. Az nem újdonság, hogy a médiát és a közbeszédet is szívesen tematizáló társaság régóta a gyűlölet elleni kampányok egyik élharcosa: 2011-ben vezették be az UnHate szlogent, amely azonban most érdekes új elemmel gazdagodott. Ez az Unhatenews.com honlap, amelyen kizárólag […]

Tovább olvasom

Van élet az ultrákon túl? – családbarát mérkőzésekért kampányol az MLSZ

Családbarát-szektort alakítanak ki a stadionokban a ″kulturált szórakozás″ jegyében. A Sport TV és a Magyar Labdarúgó Szövetség kampányt indít annak érdekében, hogy “minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen”. Első lépésként kijelölték azokat a bajnoki találkozókat, melyek alatt a családi szórakozás kiemelt figyelmet kap. Az eseménysorozat március 22-én veszi kezdetét. Bár az elmúlt években […]

Tovább olvasom