Márkaépítés 2013

Kategória:

2013-05-29

Larus Rendezvényközpont, Budapest

Vive le Roi! Éljen a ROI!

Ez már nem a válság, ez a valóság – mondjuk a napjainkban is tartó recessziós időszak ötödik évében. A vállalatok egymás után ismerik fel, hogy a promóciókkal, akciókkal, árengedményekkel csak túlélni lehet, vagy talán azt sem. Hosszú távon az lesz sikeres, aki stratégiában gondolkodik és erős márkát épít. Egynapos rendezvényünkön a márkaépítőknek kínálunk gyakorlati ismereteket és esettanulmányokat.

A délelőtt a márkaérték és a megtérülés jegyében telik. Délután két szekcióban folytatjuk a  munkát: a Nagypálya a nemzetközi márkákról és az ügynökségekről, a Hazai lépték a sikeres magyar márkákról és márkaépítőkről szól.

Vive le Roi – mondják a franciák. Nagyon szabad fordításban: Éljen a ROI!

 

Részvételi díj: 39.000 Ft + áfa.

Early Bird Fee május 17-ig: 29.000 Ft + áfa.

Egg Fee május 10-ig: 19.000 Ft + áfa.

A részvételi díj a konferenciaprogram mellett az étkezések és a frissítők költségeit tartalmazza. A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. Lemondást csak írásban fogadunk el az info@mediapiac.com címen. Lemondási határidő: 2013. május 19.

09:00 - 09:05

Előadás

Bevezető gondolatok

Prezentáció: Csurgó Balázs

Előadó:

Előadó:

Miért fontos a márkaépítéssel és a ROI-val foglalkozni? Mi köze egymáshoz a két fogalomnak?

09:05 - 09:30

Előadás

Hogyan teremtenek a márkák értéket a fogyasztók és a vállalatok számára?

Prezentáció: Csurgó Balázs

Előadó:

Az előadás a márkaérték és hatékonyság kérdéskörét az elmélet szempontjából mutatja be. Az akadémiai kutatások leginkább a fogyasztói márkaérték (CBBE) modell köré összpontosulnak, melynek legfőbb megállapítása, hogy a fogyasztó másként reagál a vállalat marketingaktivitására akkor, ha egy számára erős - azaz magas márkaismertséggel, és kedvező imázzsal bíró márkáról van szó. Az előadás bemutatja a fogyasztói márkaérték előzményeihez köthető kutatási kérdéseket és irányzatokat, másrészt a fogyasztói márkaérték következményeivel kapcsolatos elveket, módszereket is keretbe foglalja.

09:25 - 09:45

Előadás

“A business that makes nothing but money is a poor business.” – Henry Ford / A világ 100 legértékesebb márkája – Összefüggés a márkaerő és a pénzügyi teljesítmény között

Prezentáció: Csurgó Balázs

Előadó:

A Millward Brown 1998 óta minden évben felállítja a 100 legértékesebb márka rangsorát. Fáradhatatlanul keressük a kapcsolatot, a márkaérték és a márka mögött álló szervezet pénzügyi mutatói között. A 100 legértékesebb márkából álló tőzsdei index teljesítménye rendre felülmúlja a S&P 500 index teljesítményét. Előadásunkban a világ száz legértékesebb márkájának a fogyasztói kedveltsége és pénzügyi teljesítménye közötti összefüggéseket mutatjuk meg a legfrissebb BRANDZ kutatások alapján.