Főoldal/Ki kicsoda/Ásványi Katalin

Ásványi Katalin

egyetemi adjunktus

Budapesti Corvinus Egyetem

Állások:

2007 – Budapesti Corvinus Egyetem • 2015 – Marketing és Média Intézet, Marketing, Média- és Designkommunikációs Tanszék, Turizmus Központ, egyetemi adjunktus • 2010 – 2015 Környezettudományi Intézet, Gazdaságföldrajz Tanszék, Turizmus Kompetencia Központ, tudományos segédmunkatárs, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék, PhD hallgató • 2007-2010: Szolgálatásmenedzsment Tanszék, PhD hallgató  

Tanulmányok:

• 2007 – 2014: Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola, PhD fokozat (2014. február 14.), Doktorjelölt (2010-2014), Ph.D. hallgató (2007-2010) Disszertáció címe: A komolyzene vállalati támogatásának útvesztői • 2002 – 2007: Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Okleveles közgazdász, Szolgáltatásmenedzsment főszakirány, Egészségügy és Turizmus specializáció, Oktatási és kulturális menedzsment mellékszakirány, Intenzív Módszertani Program (IMP)  

Leírás:

Kutatás • 2015. január – 2017. december OTKA - A turizmus és a megújuló energia hazai vonatkozásának feltárása, publikálás • 2010. augusztus – 2012. március TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR-2010-0005 projekt, 1./ Kutatási alprojekt: Fenntartható fejlődés - élhető régió - élhető települési táj, publikálás • 2010. április – 2011. december TEMPUS projekt (Tempus IV - EACEA The Education Audiovisual and Culture ), Turizmus oktatás fejlesztés Szibériában, vendégoktatás, tantárgyfejlesztés • 2010. február - 2011. december WateRisk projekt (2009-2011, NFÜ (TECH-08-A4/2-2008-0169)), Q-módszeres kutatás, publikálás Tudományos publikációk: könyvek, könyvrészletek, szakcikkek, publikált konferencia előadások magyar és angol nyelven 1. Ásványi Katalin, Márta István [2016]: VI. A hazai fesztiválpiac kínálata, In: Jászberényi Melinda, Zátori Anita, Ásványi Katalin (szerk.) : Fesztiválturizmus, Akadémia Kiadó (ISBN:978 963 05 9715 9 2. Ásványi Katalin [2014]: II. Kulturális turisztikai termékek, turisztikai attrakciók. XIV. Hazai kulturális turizmushoz kapcsolódó programok In: Jászberényi Melinda (szerk.): A kulturális turizmus sokszínűsége, Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó, Budapest, pp. 23-33., 321-330. 3. Jászberényi Melinda, Ásványi Katalin [2016]: A fenntarthatóság megvalósulási lehetőségei a hazai fesztiválok példáján keresztül, VIII. Országos turisztikai konferencia, Pécs, 2016, október 14. 4. Ásványi Katalin [2016]: CSR a helyi közösségért, mint az értékteremtés eszköze, EMOK XXII. Országos Konferencia, Debrecen, 2016. augusztus 29-31. 5. Katalin Juhász-Dóra – Gábor Michalkó - Katalin Ásványi – Melinda Jászberényi [2016]: Utilization of renewable energy in Hungarian Hotel Industry, 5th Fábos Conference on Landscapes and Greenway Planning, Budapest, Hungary, 30 june-3 July 2016 6. Katalin Ásványi, Melinda Jászberényi [2016]: Cooperation or competition? Cruise tourism in Budapest and Vienna, RSA Annual Conference, Graz, Austria, 3-6. April, 2016. 7. Melinda Jászberényi, Katalin Ásványi [2016]: The transport service in the pay of city-berak tourism, RSA Annual Conference, Graz, Austria, 3-6. April, 2016. 8. Melinda Jászberényi, Katalin Ásványi [2015]: The Image of Budapest by an International River Cruise Company, Materials of the International Scientific and practical conference, Stavropol, May 2015, Development of Entrepreneurship: New Horizons Stravopol, pp. 5-10. ISBN 978-5-9596-1156-9 9. Ásványi Katalin [2014]: A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése. Vállalati attitűd vizsgálat Q-módszerrel, Marketing és Menedzsment, XLVIII/1. pp.37-46. 10. Ásványi Katalin [2012]: CSR marketing-mix a gyakorlatban. A CSR marketing-mix lehetőségeinek bemutatása egy hazai nagyvállalat példáján keresztül. Marketing és Menedzsment, XLVI/3. pp.32-41.