Főoldal / Inspiráció

Friss térben a Mitte Communications

Az iroda megújításában Csap Viktor volt az ügynökség partnere. Új ügyfelek is vannak. A Seawing biztonságtechnikai cég számára teljes körű PR-kommunikációs és marketing munkát végez a Mitte Communications, míg a Droppy egészségügyi diagnosztikával foglalkozó brit startup számára arculatot készítettek. A Design Terminállal több projekten is dolgoznak: egyrészt tavasz óta konzultációval és mentorálással vesznek részt annak kreatívipari inkubációs programjában, másrészt közösen készítenek […]

Tovább olvasom

“A jövő üzleti lehetősége nem a hirdetőben van, hanem magában a vásárlóban”

Interjú Németh Norberttel, a Tchibo e-commerce üzletágvezetőjével CRM-ről, testre szabott ajánlatokról, digitális kuponokról és a hazai média e-kereskedelmi felkészültségéről. Cikksorozatukban marketinges szakembereket kérdezünk arról, hogyan látják ma ők a digitális szerepét az üzlet- és márkaépítésben, s mik azok a legfontosabb kihívások, melyeket a digitális tér állít eléjük. Különböző kategóriákban, cégkultúrákban hol tartanak ők, hol tartanak […]

Tovább olvasom

Díjat nyert a Republic csapata a Young Gloryn

A Republikánusok szuperhősös kampánya hozott érmet a fiatal kreatívok versenyén először induló csapatnak. A Young Glory a fiatal kreatívok nemzetközi versenysorozata, ahol az iparág fiatal tehetségei hónapról hónapra bizonyíthatják tudásukat. A briefeket minden körben díjnyertes kreatív igazgatók adják, és értékelik. Az évad utolsó, nyolcadik Young Glory fordulója sem maradt magyar díjazott nélkül. A Republic fiatal kreatívokból álló csapata az […]

Tovább olvasom

Kreatívipari vállalkozásokat mentorálnak

A programot a Design Terminál indítja, augusztus 8-ig lehet jelentkezni. A Design Terminál féléves mentorprogramjának célja, hogy a kreatíviparban tevékenykedő kkv-kat hozzon helyzetbe. Többek között a szabadalmi jogi, az üzletfejlesztés és a márkaépítés területén nyújtanának díjmentes segítséget félévente három-öt vállalkozásnak. A pályázatra olyan magyar kreatívipari vállalkozók jelentkezését várják, akik az ipari formatervezés, a divat vagy az újmédia területek […]

Tovább olvasom

Marketingmérések a növekedés szolgálatában

Ugyan egyre több és kifinomultabb lehetőség létezik a marketing megtérülés (MROI) mérésére, az eszközök bősége sokakat inkább megriaszt. A McKinsey tanulmánya szerint az eszközök bősége gyakran azt a hatást váltja ki, hogy a menedzsment egy-egy bevált tervezési vagy értékelési megoldáshoz fog ragaszkodni, miközben egy jól összeállított integrált analitika a marketingköltés 15-20 százalékát is felszabadíthatná. Fontos, hogy az analitika […]

Tovább olvasom

Digitális márkaépítés – ICEEfest

Az ICEEfest előadóinak tippjei a digitális marketing hatékony használatához: értelmes mérés, mobil, időbeliség, falatkák… A ThinkDigital Group szervezésében, az IAB Europe támogatásával megvalósuló ICEEfest(Interactive Central & Eastern Europe Festival) 2008-ban a román piac helyi eseményeként indult, de mára már – a régió egyik legnagyobb digitális marketing konferenciájaként – több mint 2000 főt vonz a régióból, és előadókat a világ minden […]

Tovább olvasom

Indul a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázat 2014

2014 júniusától ismét pályázhatnak a hazai vállalatok a Magyar Adományozói Fórum széles körben elismert szakmai megmérettetésére. A MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatának célja, hogy a szakmailag megalapozott és a hosszú távú fenntarthatóságot is szolgáló stratégiai megoldásokat, példaértékű támogatói tevékenységeket széles körben ismertté tegye és felhívja a figyelmet ezek jelentőségére, ezen keresztül is ösztönözve az üzleti szektor proaktív […]

Tovább olvasom

Vadászidény oroszlánra

A jövő héten startoló Cannes Lions a kommunikációs szakma Oscarja. Ott kell lenni. Legalább fejben, ha belépőre nem futja. A borsos jegyárakért cserébe Jonathan Ive, David Droga, és Sir John Hegarty előadását hallgathatjuk. Anyáink valószínűleg simán fellöknék őket egy balatonparti lángososnál, mi azonban 1298 kilométert utazunk néhány kakaós csiga, és meleg ásványvíz társaságában, hogy elszívjuk az agyukat. A fesztivál […]

Tovább olvasom

Golden Hammer rövidlista

Számos magyar kampány szerepel a fesztivál rövidlistáján. Feltűnő a társadalmi célú kommunikáció erős túlsúlya, de „hagyományos” márkakampányt is találunk közöttük. Ma este derül ki Rigában, kik lettek a Golden Hammer nemzetközi reklámfesztivál díjazottjai. Magyar indulók a következő kategóriákban kerültek rövidlistára: TV reklám / Társadalmi: Stopleukemia.hu – Ogilvy Group Zrt. Outdoor / Társadalmi és PR / Nem hagyományos PR: Avon/NaNe telefonfülke – Geometry […]

Tovább olvasom

″Fontos, hogy elmondhassuk, bizonyos dolgokat mi csináltunk először″

Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország marketingvezető-helyettesével a vírusvideók és az Instagram-promóciók hatékonyságáról, a kuponozásban rejlő lehetőségekről, e-kereskedelemről… Cikksorozatukban marketinges szakembereket kérdezünk arról, hogyan látják ma ők a digitális szerepét az üzlet- és márkaépítésben. Hol tartanak ők, hol tartanak a fogyasztóik, s vajon köszönőviszonyban van-e mindez azzal, amit a digitális piac szereplői – ügynökségek, média, […]

Tovább olvasom