Főoldal / Inspiráció

Jedlicska Márton a Cannes-i zsűriben

A kirowski Isobar kreatívigazgatója a Promo & Activations Lions szerepel majd. Első magyarként szerepel a Cannes Lions zsűrijében Jedlicska Márton, a kirowski Isobarkreatívigazgatója. A szakember a Promo & Activations kategóriában bírálja majd el a pályázatokat. A fesztivál szervezői, a Cannes Lions hazai nagykövetét, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségét (MAKSZ) kérték fel, hogy delegáljon kreatívigazgatót az idén június 15-21. között megrendezésre […]

Tovább olvasom

Valami Amerika

Nem folyik patakokban a Dom Pérignon, és nem jellemző a filmekben látott műhiszti sem, de enélkül is kellően izgalmas a tehetségmenedzsment. Kende-Hofherr Krisztinával, a TMC Management tulajdonos-ügyvezetőjével amerikai munkamódszerekről, bulvárról és empátiáról beszélgettünk. Az interjú elsőként print testvérkiadványunk, a Médiapiac 2013. november-decemberi számában jelent meg, a Márkamonitor rovatban. Amerikai típusú tehetségmenedzsmenttel foglalkozó cégként definiáljátok magatokat. […]

Tovább olvasom

Könyv a gamificationről – a hívószavakon túl

A PHD könyve úgy tekint a játéktechnikák alkalmazására, mint a jövő üzleti modelljére. A számítógépes és videojátékok napjainkban aranykorukat élik: körülbelül egymilliárd ember szán legalább egy órát a napjából arra, hogy effajta élvezeteknek hódoljon. E tény ismeretében vajon miért nem szentelünk nagyobb figyelmet a játékosságnak a mindennapi munkánk és kapcsolataink során? A PHD által kiadott legújabb könyv, […]

Tovább olvasom

A következő 25 év reklámpiaci trendjeiről készített tanulmányt a Zenith-Optimedia

Milyen lesz a reklám 25 év múlva? Milyen szerepet játszik benne a média, és milyen szerepe lesz benne maguknak a fogyasztóknak? A kommunikációs vállalat optimista jóslatot fogalmaz meg, amely szerint 2038-ra a márkák még inkább teljesíteni tudják majd a személyes igényeket, a közösségi média pedig uralkodó gazdasági és társadalmi jelenséggé válik. A szerzők úgy látják, hogy a legfontosabb […]

Tovább olvasom

20 éves építkezés – Dr.Kelen

A Dr.Kelen arra szolgáltat példát, hogy egy hazai, termékfejlesztés-fókuszú vállalkozásban is fontos a következetes márkaépítés. A márka történetéről, stratégiájáról és a mindennapi kihívásokról Horváth-Kelen Rékával, a cég kereskedelmi és marketing vezetőjével beszélgettünk. Kényszervállalkozástól a kereskedelmi szemléletig A Dr.Kelen márka 1992-ben, a piacgazdaság hajnalán indult. Az alapító házaspár azt megelőzően 20 évet töltött el a magyar kozmetikai iparban. Dr. […]

Tovább olvasom

Benne vagyunk az Adweekben

Igaz, hogy nem épp nemzetközi reklámversenyeken aratott sikerekkel, de a humorunkat legalább értékelte a neves szakportál. Aki azt gondolta, hogy Van Damme-ot és az ő híres, legutóbb a Volvo Trucks szolgálatába állított spárgáját nem lehet überelni, az elfeledkezett Chuck Norrisról. A budapesti Delov Digital azonban nem feledkezett meg Chuck Norrisról, ami a Youtube-on brutális, a cikk írásakor majdnem 6 milliós nézettséget hozott […]

Tovább olvasom

„A marketingbe bele kell raknod a szíved-lelked”

A gazdasági helyzet továbbra sem könnyű, ennek ellenére akadnak olyan szegletei a piacnak, ahol jó marketingesnek lenni. Laczó Eszter, a McDonald’s hazai marketingigazgatója szerint a gyorsétteremlánc éppen ilyen. Az interjú elsőként print testvérkiadványunk, a Médiapiac 2013. szeptember-októberi számában jelent meg. Ez év márciusa óta dolgozol a McDonald’s marketingigazgatójaként. Az önéletrajzodban leginkább olyan klasszikus FMCG-cégeket találunk, […]

Tovább olvasom

1 63 64 65